بازدید 10041
واکنش

حمله میناوند به هواداران استقلال؛ برای تیم دوم پایتخت احترام قائلم!

متاسفانه بی حرمتی‌ها در فوتبال ما عادی شده و برایشان فرق نمی‌کند که چه از دهانشان در می‌آید. یک مشت آدم که هیچ چیزی نمی‌فهمند در همه جا فحاشی می‌کنند و این فحاشی‌ها به من و امثال من عادی است.
کد خبر: ۶۰۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 19 July 2016
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: همیشه برای استقلال به عنوان تیم دوم پایتخت احترام بوده و هستم و شان و منزلت پرسپولیس این مسئله را نشان می‌دهد.
به گزارش تابناک ورزشی، در بازی روز گذشته تیم استقلال و خنه به خونه بابل مهرداد میناوند مورد حمله لفظی استقلالی ها قرار گرفته و شعارهای زیادی علیه وی سر داده شد. حالا میناوند از این اتفاقات ناراحت است و می‌گوید:  این مسائل شاید برای شما عجیب باشد اما برای من خیلی عادی است. متاسفانه بی حرمتی‌ها در فوتبال ما عادی شده و برایشان فرق نمی‌کند که چه از دهانشان در می‌آید. یک مشت آدم که هیچ چیزی نمی‌فهمند در همه جا فحاشی می‌کنند و این فحاشی‌ها به من و امثال من عادی است.

وی ادامه داد:این فحاشی‌ها در فضای مجازی و در واقعیت خیلی وقت پیش عادی شده بود و باید جلوی این کارها همان زمان گرفته می‌شد. پیدا کردن مسبب این فحاشی‌ها هیچ کاری ندارد. خیلی راحت می‌شود فهمید که چه کسانی خط می‌دهند تا این فحاشی‌ها انجام شود. چند نفر به اسم لیدر هر چه از دهانشان در می‌آید می‌گویند و بقیه هم مجبورند که آنها را حمایت کنند اما با فیلمبرداری از این اتفاق‌ها خیلی راحت می‌شود فهمید که چه کسانی باعث فحاشی می‌شوند و می‌توان جلوی ورود آنها به استادیوم را گرفت.
مربی تیم خونه به خونه بابل تصریح کرد: دیروز در بازی با استقلال و در نیمه اول مشکل خاصی وجود نداشت اما در 20 دقیقه آخر بازی فحاشی‌ها علیه من شدت گرفت به هر حال من فوتبالیسیتی هستم که سرد و گرم را چشیده‌ام و می‌دانم که با بزرگتر از من هم این کارها صورت گرفته است. وقتی به مسی یا سایر بازیکنان بزرگ دنیا فحاشی می‌شود من که دیگر عددی نیستم. البته این را بگویم که به هیچ عنوان از اتفاقات دیروز ناراحت نیستم. چرا که آدم زمانی از کسی ناراحت می‌شود که طرف مقابلش یک فرد با شعور باشد اما یک مشت آدم که چیزی نمی فهمند و هرچیزی به دهانشان می‌آیند می‌گویند که دیگر ناراحتی ندارد.

وی افزود:البته برخی کارهایشان را توجیه کرده‌اند و گفته‌اند که من به مرحوم ناصر حجازی توهین کرده ام اما خانواده این مرحوم می تواند شهادت دهد که من چقدر برایشان احترام قائل بوده و هستم. زمانی که در جوانان و امیدهای پاس بازی می‌کردم مرحوم حجازی در مصاحبه با یک مجله از ادب و فوتبال من تعریف کرده بود و من هیچگاه این مسائل یادم نمی‌رود. یک بار که پرسپولیس سه بر صفر استقلال را برده بود مرحوم حجازی دچار مشکلاتی شد و به بیمارستان رفت که من تا از خارج از کشور وارد ایران شدم سریعاً به بیمارستان رفته و به ملاقات مرحوم حجازی پرداختم. هیچ کسی نمی‌تواند افراد بزرگی مثل ناصر حجازی و حسن روشن را از یاد ببرد. اکثر رفقای خود من هم استقلالی هستند. سهراب بختیاری‌زاده دوست صمیمی من و علیرضا منصوریان بچه محل من است. همین علی چینی از تیم‌های ملی پایه با من هم اتاق بوده اما یکسری افراد برای توجیه کارهایشان می‌گویند که من توهین کرده‌ام. البته شک ندارم که امروز در بازی پرسپولیس مقابل خونه به خونه هواداران پرسپولیس ادب را به هواداران استقلال نشان خواهند داد. به نظر من خود باشگاه استقلال باید با این افراد برخورد کند چرا که این کارها شان باشگاه استقلال را پایین می‌آورد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار امروز این تیم با خونه به خونه هم اظهار داشت: من افتخار می‌کنم که پرسپولیسی هستم و شک ندارم که امروز طرفداران پرسپولیس ادب را به استقلالی‌ها نشان خواهند داد. من در خیلی‌ از استادیوم‌های دنیا بازی کردم اما هیچ کجا فرهنگ هواداران پرسپولیس را ندیدم. البته گاهی عده معدودی هم بی اخلاقی می‌کنند اما امروز آنها نشان خواهند داد که میهمان نوازی و میزبانی یعنی چه. این را هم بگویم که دیروز برخی از هواداران استقلال به من گفتند که عذرخواهی می‌کنند اما یکسری هم می‌خواستند جوسازی کنند. آنها من را با اسکورت از زمین بیرون بردند که کسی به من چیزی نگوید اما باید بگویم که هواداران استقلال وجود نداشتند که بخواهند کاری کنند. مگر مملکت قانون ندارد. من جایی بزرگ شده‌ام که کسی جرات نمی‌کند آنجا زور بگوید چرا که ما بلد هستیم چطور مقابل زور بایستیم. من هواداران استقلال که دیروز فحاشی کردند را نمی‌بخشم هرچند که برای استقلال به عنوان تیم دوم پایتخت همیشه احترام قائل بودم. این را هم برای کری خوانی نمی‌گویم بلکه واقعا استقلال تیم دوم پایتخت است و شان و منزلت پرسپولیس این مسئله را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همه زندگی ام را مدیون پرسپولیس هستم و از مسئولان باشگاه پرسپولیس،‌برانکو  و محمود خوردبین تشکر می‌کنم که حاضر به انجام این بازی شدند چرا که خیلی از تیم‌ها به علت اینکه در آستانه شروع لیگ هستند حاضر نشدند با ما بازی کنند. از من پرسپولیسی‌تر در دنیا وجود ندارد و افتخار می‌کنم که پرسپولیسی‌ هستم. ما تازه 15 روز است تمریناتمان را آغاز کردیم و نتیجه برای ما اهمیت ندارد بلکه برایمان مهم است که ضعف‌هایمان را بشناسیم و امیدوارم بازی امروز به سود پرسپولیس و خونه به خونه شود و به هر دو تیم کمک کند تا به آمادگی بیشتر برسیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
دو کلام بشنوید از مادر عروس.تابی چرا سانسور میکنی.جمش کن یدفعه دیگه.عه
سلام من استقلالی هستم وبه این تیم عشق می ورزم ولی یه گله از لیدر های استقلال دارم در سالهای گذشته تیم شهر من در استادیوم ازادی مفابل استقلال توهینهای زیادی شنید ایا شما فکر نمیکنید در شهر کرمان استقلال طرفداران زیادی دارد که می گوید کرمانی قاچاقچی!!!؟؟؟؟؟
آقای میناوند کسی با ادبیات شما جایی در بین هواداران نخواهد داشت.
آقای میناوند چیزی از درستی و راستگویی نمیداند...
اینها حرفهای بسیار سطح پایینی که بیشتر از سوی بچه ها زده میشود رو به زبان میاره...
قابل توجه آقای میناوند تیم اول هر شهری از دو طریق مشخص میشه اول از لحاظ قدمت تعیین میشود دوم از لحاظ اعتبار و افتخار که مشخصا از آن استقلال هست
شما بارها با مصاحبه هات برادرهای یک خونواده رو بجان هم انداختی برا استقلالیهایی که باهات دوستند باید تاسف خورد تیم اول پایتخت اگه یه قهرمانی اسیا اورد ادعا کنه تعداد باخت شما تو دربی هم که بیشتره
آقای میناوند داستان ابراهیم تهامی و تایلند و برنامه نود رو فراموش کردین؟؟؟؟
مهرداد ...عزيزم
پسر خوب ..لطفا خواهشا...استدعا مي كنم .لطف كن اندازه ي خودت ...در شان خودت كلامت رو اول خوب مزه مزه كن بعد حرف بزن.كميت و كيفيت رو با هم بسنج.در هر بخشي ممكنه استقلال و پرسپوليس در هر سال عملكردهاي مختلفي داشته باشند.تعداد طرفدار...يكي از كميت ها هست ....عزيزجان سازمان استاندراد جهاني هم اينجوري كتره اي يكي رو اول يكي ديگه رو دوم لحاظ نمي كنه.راستي از شما و ويلاي شما چه خبر؟
اقاي ميناوند شما عددي نيستيد كه بخواهيد تيم اول يا دوم پايتخت را مشخص كنيد شما يك آدم منشوري هستيد لطفا اظهار نظر نكنيد
ادب طرفداران پرسپولیسو تو بازی با خونه به خونه دیدیم
آقا یا خانم مسول تابناک چرا متن من رو چاپ نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
فحاشی از طرف هر شخصی باشد نکوهیده است چه از سوی طرفداران استقلال باشد و یا پرسپولیس
اما اینکه اقای میناوند طوری صحبت میکنند که انگار طرفداران پرسپولیس رقیبشان را با سلام و صلوات تشویق میکنند نه برادر من بی ادبی متاسفانه ر بین طرفداران 2 تیم زیاد است و تیمی که بیشتر طرفدار دارد بیشتر هم هتاک و فحاش دارد روزی که طرفداران را تقسیم میکردند خوبها را یکطرف و بدها را طرف دیگر هل ندادند بلکه درهم تقسیم کردند . تاسف بیشتر از این است که این ادمهای هتاک و فحاش مشتی از نمونه خروار جامعه امروز ماست.جامعه ای که عده ای بی اخلاق را از حد گذرانده اند و این ادمها در تمام اقشار هم هستند
اما نکته آخر : اقای میناوند با کدام معیار تیم اول یا دوم را انتخاب میکند؟
افتخارت آسیایی؟
تعداد امتیازهای ادواری لیگ برتر ؟
بازیهای رو در رو ؟
رده بندی باشگاههای جهان توسط فیفا ؟
ابراهیم تهامی در برنامه نو چند سال قبل گفته در آخرین سفری که با تیم ملی به تورنومنت چهارجانبه هنگ کونگ داشتیم با مهرداد میناوند در مکانی حضور یافتیم که نباید می رفتیم. مهرداد داخل حضور داشت و من کنار در بودم. نمی دانم چرا مهرداد که داخل بود را به جام جهانی بردند اما من را که بیرون حضور داشتم نبردند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار