بازدید 6481

امین زاده: اطلاعی از جابجایی خودم نداشتم

دستیار رئیس جمهور در امور شهروندی پیرامون جابجایی‌اش از معاونت حقوقی رئیس جمهور گفت: شخص رئیس جمهور تصمیم به این جابجایی گرفتند و بنده اطلاعی نداشتم.
کد خبر: ۶۰۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 17 July 2016
دستیار رئیس جمهور در امور شهروندی پیرامون جابجایی‌اش از معاونت حقوقی رئیس جمهور گفت: شخص رئیس جمهور تصمیم به این جابجایی گرفتند و بنده اطلاعی نداشتم.

الهام امین زاده دستیار رئیس‌جمهور در امور شهروندی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس پیرامون جابجایی‌اش از معاونت حقوقی رئیس جمهور اظهارداشت: حق مدیران است که در رابطه با کابینه تصمیماتی را بگیرند.

وی پیرامون جابجایی‌اش نیز گفت: شخص رئیس جمهور تصمیم به این جابجایی گرفتند و بنده اطلاعی نداشتم و این تصمیم گرفته شد؛ پیشنهاد جدیدی نیز به من داده شد که دستیاری رئیس جمهور در امور شهروندی بود چراکه بنده در حوزه حقوق شهروندی کار کرده بودم.

دستیار رئیس جمهور در امور شهروندی تصریح کرد: حقوق شهروندی کار بسیار مهمی است و ما تلاش می‌کنیم براساس اسناد داخلی و دینی، فرمان 8 ماده‌ای حضرت امام و بیانات امام و رهبری به گونه‌ای جلو برویم که بتوانیم حقوق شهروندی را نهادینه کنیم.

امین‌زاده اضافه کرد: البته قرار است الزامات، سازوکار و اسباب این امر فراهم شود تا ما این مهم را انجام دهیم. شخص آقای رئیس جمهور به این موضوع اهمیت بسیار می‌دادند که معاون حقوقی سابقشان با تجربیات دانشگاهی‌شان را برای این کار بگمارند.

وی درخصوص چگونگی همکاری با معاونت حقوقی در امور شهروندی نیز گفت: همکاری بسیار تنگاتنگی خواهد بود. البته بخش حقوق شهروندی به بنده تفویض شده است و از حوزه معاونت حقوقی یا منفک می‌شود و یا بحث نظارتی ما در آن حوزه مطرح می‌شود.

دستیار رئیس جمهور در امور شهروندی در پایان گفت: حقوق اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم هنوز به ما مربوط می‌شود و این مباحث کاملا حقوقی است و ان‌شالله آن را عملیاتی می‌کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر