بازدید 2469

انتقاد شدید سرمربی تیم ملی تنیس از منتقدان!

خیلی‎ها دل‌شان نمی‎خواست این تیم ببرید و به گروه دوم صعود کرد. این موضوع در صورت خیلی‎ها دیده می‎شد. من نمی‎دانم چرا عده‎ای باید از باخت تیم خوشحال شوند.
کد خبر: ۶۰۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 17 July 2016
سرمربی تیم ملی تنیس گفت: در چهره‌ها خیلی‎ها می‎دیدم که نمی‎خواهند ایران برنده باشد و به گروه دوم صعود پیدا کند.
به گزارش تابناک ورزشی،سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به صعود تیم ملی تنیس ایران به گروه دوم مسابقات دیویس کاپ اظهار داشت: پیش‎بینی می‎کردیم مسابقات دشواری پیش رو داشته باشیم اما فکر نمی‎کردیم که این‌قدر کار برای ما سخت باشد.‎ گروه سوم دیویس کاپ، با گروه دوم این مسابقات از نظر کیفیت یکسان بود.

وی با قدردانی از عملکرد شاگردانش در تیم ملی تنیس ایران، ادامه داد: همه بازیکنان تیم در سطحی که انتظار داشتیم و حتی بهتر از آن هم بودند.انوشا شاهقلی در فینال بازی سنگینی را برای ما برد. حریفش خیلی خوب بود اما او جنگید و بدون استرس بازی را برنده شد. او با این عملکرد نشان داد که چرا سال‎های زیادی است در ترکیب تیم ملی حضور دارد.

سرمربی تیم ملی تنیس عنوان کرد: خیلی‎ها دل‌شان نمی‎خواست این تیم ببرید و به گروه دوم صعود کرد. این موضوع در صورت خیلی‎ها دیده می‎شد. من نمی‎دانم چرا عده‎ای باید از باخت تیم خوشحال شوند.

وی در پاسخ به این سوال که این افراد چه کسانی بودند، گفت: شاید افرادی که همیشه منتقد هستند و شاید هم کسانی که توقع داشتند در تیم باشند. چرا منتقدان تیم ملی یک بار هم برای تماشای بازی‎ها نیامدند؟ چرا یک دقیقه هم تیم را حمایت نکردند؟ این یعنی تیم ملی برای آنها مهم نیست و  فقط منافع شخصی را مد نظر قرار می‎دهند. حالا اگر می‎باختیم هزاران بار مصاحبه می‎کردند و هزار یک دلیل برای انتقاد می‎آوردند.

احمدوند گفت: 5 ماه دیگر مسابقات گروه دوم دیویس کاپ شروع می‎شود. ما از شنبه بدنسازی را آغاز می‎کنیم و سه شنبه برنامه تیم ملی مشخص می‎شود. از هفته دوم شهریور هم سفرهای برون مرزی تیم ملی پیگیری خواهد شد. البته  خالدان، معدنچی و کارگران برای کسب امتیازات جهانی خود به زودی برای شرکت در مسابقات ترکیه عازم این کشور می‎شوند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار