بازدید 7471
۹
خبر روز

آقای گل به پرسپولیس برگشت/برانکو: فقط بخاطر مردم می بخشمش

مهاجم اول سال گذشته سرخپوشان برای حضور در تمرینات پرسپولیس به تهران باز خواهد گشت! این عجیب ترین خبری است که می توان پیش از شروع لیگ شانزدهم شنید.
کد خبر: ۶۰۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 16 July 2016
در اتفاقی کم نظیر قرارداد لژیونر ایرانی پیش از شروع فصل باطل شد تا او به لیگ ایران برگردد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهاجم اول سال گذشته سرخپوشان با توجه به تعهدات متقابلی که بین دو طرف وجود دارد و به استناد توافق‌هایی که از گذشته وجود داشت، با اقدامات صورت گرفته از سوی باشگاه برای حضور در تمرینات پرسپولیس به تهران باز خواهد گشت.

با توجه به توافق‌ها در گذشته بین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و مهدی طارمی و تعهداتی که از این ناحیه برای دو طرف وجود دارد، اقدامات لازم از سوی باشگاه صورت گرفت و بر همین اساس، زمینه بازگشت آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ فراهم شده است.

بر این اساس با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، مهدی طارمی در بازگشت به تهران طی روزهای آتی، در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا خواهد کرد. در این ارتباط شایان ذکر است؛ باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی در فروردین ماه و در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر توافق‌هایی برای ادامه همکاری و تمدید قرار با یکدیگر داشتند.

برانکو که هفته گذشته به این احتمال بازگشت واکنش منفی نشان داده بود، با توصیه باشگاه پرسپولیس آرام شد و در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرد فقط بخاطر مردم این بازیکن خاطی را می بخشد.

آقای گل به پرسپولیس برگشت/برانکو: فقط بخاطر مردم می بخشمش
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
تفاوت کی روش با مربی در جه چندی مثل برانکو
امیدوارم حاشیه های فوتبال تموم بشه آقای طارمی اگر یه تصمیم میگیری پایش بمون یعنی چی یه بار میای پرسپولیس بعد میری ترکیه حالا هم پرسپولیس خدا کنه این دیگه یه تجربه ای برایت بشه
برانکو هم زبل شده ناقلا!
کدام مردم تقاضای بخشش کردند که آقای برانکو می بخشد.؟
نکند از جیب همین مردم بدبخت باید غرامت فسخ قرارداد طارمی با تیم ترکیه ای راهم بدهند
استقلالی ها حالا دارن گریه میکنن شانس ندارن
ور اومدي
آقای برانکو شما به خاطر خودتان طارمی را قبول کردید. حالا تفاوتتان با کیروش کبیر را متوجه شدید.
بهتر بود می نوشتید که برانکو در یک اقدام غیرحرفه ای طارمی را بخشید تا زمینه بازیکن سالاری در ایران بیشتر رشد کند ضمن اینکه این نوع انتقال بدون جلب موافقت مدیران ریزه اسپور برای باشگاه و مهدی طارمی هزینه کزافی خواهد داشت
کاش قبولش نمی کردن تا تنبیه سختی بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار