بازدید 31351

تغييرات ظاهري و عملكردي پژو 405 SLX

جليلي درباره ميزان مصرف سوخت پژو 405 SLX گفت: مصرف سوخت اين خودرو 9 ليتر در سيكل تركيبي است و تا پايان سال 1000 دستگاه از آن توليد خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۴:۲۲ 05 February 2008
مدير پروژه 405 SLX ايران خودرو تغييرات ظاهري و عملكردي اين محصول جديد را تشريح كرد.

محمد جليلي مرندي در خصوص پروژه 405 SLX ايران خودرو كه روز گذشته رونمايي شد اظهار داشت: تغييرات اين خودرو در دو بخش عملكردي و ظاهري اجرا شده است.
وي تغييرات عملكردي را نصب دو كپسول گاز 35 ليتري و قابليت نصب ترمز ABS ذكر كرد.

جليلي در خصوص تغييرات ظاهري پژو 405 SLX توضيح داد:‌ چراغ‌هاي جلو پنجره، لاستيك‌هاي روي در، چراغ‌هاي عقب، اسپويلر عقب، چراغ سوم ترمز، سپرهاي رنگ شده، تغييرات ظاهري 405 SLX هستند.

وي نصب ترمز ABS، کیسه هوا را نوعي ارتقاي پلت فورم در پروژه 405 SLX عنوان كرد و گفت: درباره موتور نيز سيستم VALBO استفاده شده كه شرايط بهتري را نسبت به قبل براي خودرو ايجاد مي‌كند.

جليلي درباره ميزان مصرف سوخت پژو 405 SLX گفت: مصرف سوخت اين خودرو 9 ليتر در سيكل تركيبي است و تا پايان سال 1000 دستگاه از آن توليد خواهد شد.

وي تاكيد كرد: تغييرات پژو 405 SLX با موافقت و تائيد شركت پژون سيتروئن فرانسه انجام گرفته و آنان نيز در انجام تغييرات به ايران خودرو كمك كرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
اسم این کار خودرو سازی نشد که با یک مدل پژوی ساخت فرانسه دهه 1980 میلادی هی بالا و پایین و چپ و راستش کنند و ازش RD و RDX و ROA و GLI و حالا هم 405 FLX که از مبانی طراحی فابریک خودش فاصله زیادی گرفته و خدا می داند با این کیفیت قطعه های ایرانی چه چیزی ازش در بیاد.
باسلام ، اين همه هزينه و ساخت براي موتور ملي شده است كه در نوع خود از بهترين هاي موتورهاي روز است . هم ملي است هم بومي . چرا از اين موتور استفاده نمي شود ؟ چرا هنوز دست به دامن بيگانه گان هستيم كه براي كوچكترين تغييرات بايد از آنها اجازه بگيريم ؟ آن هم كشوري مثل فرانسه . سالها دل طلب جام جم از ما مي كرد . وآنچه خود داشت زبيگانه تمنا مي كرد.
سلام به مسئولين محترم ايران خودرو بايد افرين گفت واقعا زحمت كشيدند به شركت پژو خدمت كردند راستي هنوز ما نميدونيم شركت محترم ايران خودرو براي هر دستگاه توليدي پژو به فرانسويها چقدر بابت استفاده از نام و محصولشان ميدهد اگر ميدانيد مرقوم فرمائيد
به هر حال اگر پروژه های اینچنینی انجام نمی شد و همچنان به تولید تیپ قبلی 405 ادامه می دادند شما هم اینجوری غر نمی زدید. پیداست که از مسائل فنی سر در نمی آورید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار