بازدید 3402
سوژه

نامزدي شائبه برانگيز يك مديروزارتي در انتخابات فدراسيون اسكي/سكوت عجيب گودرزي و سجادي

این روزها این مسئله مطرح است که چرا وزارت ورزش در مورد انتخابات فدراسیون اسکی سکوت اختیار کرده است.
کد خبر: ۶۰۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 14 July 2016
ثبت نام يكي از مديران كل داخلي وزارت ورزش و جوانان در انتخابات آتي يك فدراسيون ورزشي كه بر خلاف تاكيدهاي وزير بر ممانعت از حضور دو شغله ها در ورزش است، شائبه هايي را ايجاد كرده است.

به گزارش تابناك ورزشي،‌ انتخابات فدراسیون اسکی قرار است تا چند روز دیگر برگزار شود تا این فدراسیون بحران زده و بي سامان که با شرایطی نامطلوب دست و پنجه نرم می کند، حداقل مدير و رئيس جديد خود را بشناسد.

با اينحال از بین ٢٠ كانديداي صنداي رياست اسكي، حضور یکی از نامزدها باوجود دوشغله بودن، شائبه های بسیاری را موجب شده است. عبدی افتخاری که مدیرکل دفتر نظارت و برنامه‌ریزی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است، برای ریاست ثبت نام داشته و نكته شگفت آور اينكه تا کنون انصراف نداده و عملا زمینه ساز شائبه هایی شده است.

اکنون برخی نامزدها به این موضوع اعتراض داشته و آن را موجب إيجاد یک رانت در رأي گيري دانسته اند که وی را گزینه وزارت ورزش قلمداد کرده است.

دستگاه های نظارتی مستقر در وزارت ورزش اوضاع كنوني را رصد مي كنند و احتمال برخورد با اين موضوع هم وجود دارد تا چنین زمینه هایی برای نامزدها فراهم نشود که شائبه حمایت خاص وجود داشته باشد.
مسئولان ورزش کشور نیز باید به وعده ها و مواضع قبلي شان پايبند باشند و حالا كه ادعاي عدم دخالت در انتخاب فدراسيون ها را دارند، آن را در عمل إثبات كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی