بازدید 4956
۱
سوژه

اعتراف افشارزاده به دلیل حضور گلر جنجالی در ارمنستان

مشخص شد که منصوریان آشنا را به تمرینات استقلال برده تا اگر سید حسین حسینی به تیم اضافه نشد بلافاصله با آشنا قرارداد امضا شود و او در دو هفته اول این تیم را همراهی کند.
کد خبر: ۶۰۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 13 July 2016
بهرام افشارزاده با گفتن جمله آشنا با هزینه استقلال به ارمنستان رفته به شایعات پایان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، حضور حسین اشنا در تمرینات استقلال در ارمنستان آن هم بعد از 3 سال بازی نکردن در سطح اول فوتبال کشور باعث ایجاد حاشیه‌های زیادی برای آبی پوشان شد.
از طرفی خیلی ها خرده گرفتند که وقتی استقلال طالب لو را دارد چرا باید یک گلر 36 ساله که علاقه اش به پرسپولیس را در سالهای گذشته کتمان نکرده به استقلال اضافه شود؟
از سوی دیگر خیلی ها حضور اشنا را به رحمتی ربط دادند و مدعی شدند وی مربی آکادمی دروازه‌بانی آکادمی رحمتی است و منصوریان نباید اجازه می‌دهد کاپیتان تیمش این همه نفوذ رویش داشته باشد و از طرف دیگر گفته شد آشنا با هزینه خودش به ارمنستان رفته و فقط برای آنکه در تمرینات حاضر باشد به ارمنستان سفر کرده است.
حالا افشارزاده با یک جمله که در رادیو ورزش مطرح کرده آب پاکی را روی دست همه ریخت و ادعا کرد: حسین آشنا به درخواست منصوریان در اردوی ارمنستان است. او با هزینه باشگاه در ارمنستان حضور دارد.
پس با این حساب مشخص شد که منصوریان آشنا را به تمرینات استقلال برده تا اگر سید حسین حسینی به تیم اضافه نشد بلافاصله با آشنا قرارداد امضا شود و او در دو هفته اول این تیم را همراهی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لطفا کمی آپدیت باشید...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار