بازدید 4678
۲
خبر

علی دایی فوتسال هم معرفی شد

AFC در گزارشی ابتدا به توصیف تیم‌ها پرداخته است و در پایان تماشاگران تایلندی را برای دیدن وحید شمسایی،اسطوره فوتسال آسیا دعوت کرده است.
کد خبر: ۶۰۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 12 July 2016
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید از وحید شمسایی پرداخت و او را به عنوان علی دایی فوتسال آسیا معرفی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،  سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز گزارشی را از گروه B رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا - 2016 ارائه کرد. تیم تاسیسات دریایی نماینده کشورمان در این گروه با المیادین لبنان و الملک ازبکستان همگروه است.


گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شمسایی به شرح زیر است: رسیدن به افتخارات وحید شمسایی محال به نظر می‌رسد. او موفق شد به همراه تیم‌ملی ایران 8 بار قهرمان آسیا شود و 5 بار عنوان بهترین بازیکن آسیا را تصاحب کند. او با 390 گل زده آقای گل فوتسال جهان است. او همچنین در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا نیز دو بار قهرمان شده است. اولین بار در سال 2010 با تیم فولاد ماهان به عنوان بازیکن و دومین بار سال گذشته به همراه تاسیسات دریایی به عنوان بازیکن و سرمربی موفق شد.

در ادامه گزارش آمده است: او اکنون 40 ساله است و به عنوان علی دایی بازی‌های فوتسال شناخته می‌شود. او اکنون در سالن بازی می‌کند و موفق می‌شود مدافعان را کنار بگذارد و بدرخشد. او در رقابت‌های اخیر قهرمانی باشگاه‌های فوتسال جهان در قطر حضور داشت و مقابل بارسلونا خوش درخشید. هواداران تایلند باید از این فرصت استفاده کنند و برای دیدن این اسطوره واقعی فوتسال آسیا به ورزشگاه بیایند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خودش کلی افتخار دارد و موفق بوده است.

چه توهین بزرگی و تعریف نازیبایی از این بنده خدا کرده اند؟! که تشبیه به یکی دیگه کردنش ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
با سلام
ضمن ابزاز ادب جناب آقاي وحيد شمسايي در برنامه زنده تلويزيون و پاسخ به سوال مجري كه پرسيد اگر وحيد شمسايي نبودي دوست داشتي چه كس باشي جواب داد علي دايي
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی