بازدید 2911

مواد فروشان تهران جمع‌آوری می‌شوند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از جمع‌آوری خرده فروشان مواد مخدر در استان تهران خبر داد و گفت: این عملیات به‌زودی انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۰۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 12 July 2016
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از جمع‌آوری خرده فروشان مواد مخدر در استان تهران خبر داد و گفت: این عملیات به‌زودی انجام خواهد گرفت.
 
به گزارش تسنیم، محمدرضا آذرنیا اظهار کرد: تمامی خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان تهران شناسایی شده‌اند و طرح جمع آوری و برخورد با آنان انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این طرح گسترده که تا پایان تیر ماه اجرایی خواهد شد مواد فروشان نمی‌توانند از چنگ قانون بگریزند و پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران ابراز امیدواری کرد که معتادان متجاحر نیز در سطح پایتخت و استان تهران وجود نداشته باشند و مردم در امنیت و آرامش کامل به‌دور از هر تنشی زندگی کنند.

آذرنیا تصریح کرد: برخورد، جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاحر نیز در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی قرار دارد و این کار مهم با هماهنگی دستگاههای متولی ادامه دارد و دستاوردهای خوبی را کسب کرده‌ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
عمده فروشان چی!؟
توزیع کنندگان کلان چی؟!

مثل قضیه دزدیهای کوچک و بزرگ نشود؟!
سلام
یک پارک در ضلع شمالی پل توانیر در اتوبان همت، یک خرده فروش هست ک از ساعت 5 صبح بصورت علنی با دریافت 2 تومن و یا 5 تومن از معتادها علنی کاسبی میکنه
خرده فروشان!!!!!!!!!!!
اگه بعد از دستگیری اونارو تو کوره بسوزونن و فیلمش رو هر شب نشون بدن ، دیگه کسی سراغ مواد نمیره.
از برادران دست اندرکار خواهش می شود بعد از ظهر ها به خیابان مازندران مراجعه فرمایند و گروههای معتادان کنار شمشادها را که در حال مصرف با کمال آرامش هستند را مشاهده نمایند.
از بذل عنایت همه سروران سپاسگزارم.
باسلام

اگر بشه یک کمپینی راه انداخت و تمام هموطنان عزیزمان نام و نشانی مواد فروشان چ تولید کننده ، قاچاقچی، عمده و خرده فروش رو معرفی میکردن و نشانی از معرفی کننده هویدا نمیشد و نیز یک نهادی بود ک بدون دریافت زیرمیزی برخورد قاطع میکردد
این معظل از جامعه ما رخت برمیکند.
مسئولین محترم سری به منطقه 17 و محله امام زاده حسن خیابان 8 متری طوس بزنید
بزودی ؟؟؟
این جملات و این ادعاها و .... برای چند میلیون باره که داره مطرح میشه ؟
عخی
عجب مگر در تهران مواد فروشی آزاد بوده حتما جواز داشتند !!!؟؟؟ حالا چرا جمع آوری میشن حتما می خوان بازار رو یکدست کنن . دیالوگ فیلم
جمع آوري شون ميكنيد دوباره كجا پخش شون ميكنيد؟
تو رو خدا بیان تو سراسیاب ملارد اینا که اشپزخونه دارن
کلمه " متجاحر " به چه معنی هست ؟
چیکارشون دارین دارن زندگیشونو میکنن
سلام حتما پارک خاوران وپارک کنار دانشگاه ازاد واحد جنوب فراموش نشود
راست میگید ولشون نکنید
سلام
امروز 26 تیرماهه
چه خبر از جمع آوری؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار