بازدید 3767

ستاد انتخابات در انتظار اعلام نظر شورای نگهبان

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ما منتظر اعلام نظر شورای نگهبان درباره زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم.
کد خبر: ۶۰۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 11 July 2016
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ما منتظر اعلام نظر شورای نگهبان درباره زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

محمد حسین مقیمی در گفت‌وگو با ایسنا  درباره تعیین زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گفت : ما پیشنهادهای خود را به شورای نگهبان داده ایم و منتظر اعلام نظر این شورا هستیم.

وی در ادامه افزود: شورای نگهبان روزهای چهارشنبه هر هفته جلسه دارد البته من نمی دانم در این هفته پیشنهاد وزارت کشور در شورای نگهبان بررسی می‌شود یا خیر.

به گزارش ایسنا علی پورعلی مطلق مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور پیش از این درباره زمان برگزاری انتخابات  ریاست جمهوری دوازدهم گفته بود که با توجه به مصادف شدن ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 با ماه مبارک رمضان، این احتمال وجود دارد که انتخابات ریاست جمهوری زودتر از خرداد ماه برگزار شود البته تاریخ پیشنهادی ما برای برگزاری انتخابات باید به تایید شورای نگهبان برسد. وزیر کشور هم اعلام کرد که روزهای پیشنهادی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ، ۲۹ اردیبهشت و 5 خرداد است.

مقیمی همچنین درواکنش به شایعه جابجایی از ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: در وزارت کشور تاکنون در  این باره صحبتی نشده است.من جست و گریخته صحبت هایی درباره جابجایی خود از ریاست ستاد انتخابات کشور می شنوم ولی در جریان این صحبت ها نیستم.

معاون سیاسی وزارت کشوردر پایان  افزود: من در طول سال‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران مدیر بوده ام هیچگاه به چنین شایعاتی جواب ندادم. من تا آخرین روزی که مدیر یک بخش باشم تمام تلاش خود را به کار می بندم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار