بازدید 3102

اسرائیل به کودکان خود نفرت و کشتار را آموزش می‌دهد

شبکه تلویزیونی "زد دی اف" آلمان این انتقاد را به اسرائیل وارد کرد که در مدارس خود به کودکان نفرت، قتل و کشتار را آموزش می‌دهد.
کد خبر: ۶۰۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 11 July 2016

به گزارش تسنیم، شبکه تلویزیونی "زد دی اف" آلمان در برنامه مستندی اسرائیل را متهم کرد که در مدارس خود به کودکان نفرت و قتل و کشتار و تحقیر فلسطسنیان را آموزش می‌دهد.

در این برنامه که بیشتر به مسئله تبلیغات ضد اسرائیلی حماس پرداخته شده بود همچنین این انتقاد به اسرائیل وارد شد که به فرزندان خود در مدارس نفرت، تحقیر و کشتار را آموزش می‌دهد.

در آگهی این مستند این پرسش مطرح می شود که چگونه کودکان و نوجوانان اسرائیلی و فلسطینی می آموزند از یکدیگر متنفر بوده و همدیگر را به قتل برسانند.

همچنین در این مستند به طراحی کتاب درسی کودکان اسرائیلی اشاره شده که در آن یک عرب را سوار بر شتر نشان می‌دهد که به گفته یک کارشناس این طراحی اقدامی نژادپرستانه است که دانش آموزان اسرائیلی را علیه اعراب تحریک می‌کند.

به دنبال اعتراض‌ها، شبکه زد دی اف اعلام کرد این مستند موجب بروز سوءتفاهم شده است.

این اولین بار نیست که این رسانه آلمانی با انتشار چنین گزارشی مورد انتقادهای زیاد طرفداران رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. در سال 2014 نیز این رسانه آلمانی با اظهار نظری درباره جنگ غزه از عبارت «ماشین جنگی اسرائیل به حرکت در می‌آید» استفاده کرده و اسرائیل را به عنوان متجاوز معرفی کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل