بازدید 3730

پیش بینی جاری شدن سیل در گلستان

با توجه به پیش بینی های قبلی، از دوشنبه شب با هجوم امواج سامانه بارشی به استان بر شدت ناپایداری ها افزوده خواهد شد که از جمله پیامدهای آن وزش باد شدید و مواج شدن دریای خزر است.
کد خبر: ۶۰۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 11 July 2016
اداره کل هواشناسی گلستان ظهر دوشنبه با یادآوری پیش بینی ناپایداری هوا در استان، نسبت به وقوع بارش های رگباری، آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیل در هفته جاری در برخی مناطق گلستان هشدار داد.

به گزارش ایرنا، در نمابر ارسالی این اداره کل به ایرنا آمده است: با توجه به پیش بینی های قبلی، از دوشنبه شب با هجوم امواج سامانه بارشی به استان بر شدت ناپایداری ها افزوده خواهد شد که از جمله پیامدهای آن وزش باد شدید و مواج شدن دریای خزر است.
با گسترش ابرها نیز بتدریج بارش و آذرخش آغاز و در روز سه شنبه بر شدت بارندگی افزوده می شود.
 
هواشناسی گلستان اعلام کرد که این بارش ها به تناوب تا آخر وقت چهارشنبه تداوم خواهد داشت و با توجه به پیش بینی بارش های رگباری در برخی نواحی مستعد استان؛ آب گرفتگی معابر، اختلال در آمد و شدها و همچنین وقوع سیل دور از انتظار نیست.
دمای هوا نیز دراین مدت بین 6 تا 8 درجه سلسیوس کاهش می یابد، این سامانه بارشی از صبح پنجشنبه از استان خارج و شرایط جوی گلستان پایدار می شود.
 
هوای مناطق مختلف استان گلستان هم اینک نیمه ابری تا تمام ابری است.
 
وضعیت جوی گرگان هم اکنون ابری، دما 31 درجه سانتیگراد و سرعت وزش باد سه متر بر ثانیه از سمت غرب است، بیشینه دمای این شهر در 24 ساعت گذشته 33 و کمینه آن 26 درجه سانتیگراد بوده است.
 
هوای 24 ساعت آینده گرگان نیز نیمه ابری، گاهی با افزایش ابر، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.
 
بیشینه دمای هوای مرکز گلستان در 24 ساعت آینده 31 و کمینه آن 24 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
 
گلستان این روزها میزبان مسافرانی از مناطق مختلف کشور است، این استان در بین دو قطب گردشگری شمال و زیارتی مشهد مقدس واقع بوده و در ایام تعطیلات و فصل تابستان گردشگران و زایران بی شماری از مسیرهای آن با خودروی شخصی و عمومی گذر می کنند.
استان مرزی گلستان با کشور ترکمنستان، دریای خزر و استانهای مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر