بازدید 4631
۵
حسن پور بیگلری:

افشاکنندگان فیش های حقوقی نباید اخراج شوند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید برلزوم رعایت عدالت در پرداخت حقوق، مزایا و وام به کارکنان گفت:اگر کارمندی مدارکی مبنی بر اخراج از کار، به واسطه افشای فیش حقوق دارد، ارائه دهد تا به این موضوع رسیدگی شود.
کد خبر: ۶۰۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 11 July 2016
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید برلزوم رعایت عدالت در پرداخت حقوق، مزایا و وام به کارکنان گفت:اگر کارمندی مدارکی مبنی بر اخراج از کار، به واسطه افشای فیش حقوق دارد، ارائه دهد تا به این موضوع رسیدگی شود.

شهباز حسن پور بیگلری درگفت وگو با خانه ملت درخصوص رسیدگی به تخلف های صورت گرفته در زمینه پرداخت حقوق های غیرمتعارف گفت:با توجه به تاکیدات مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید به وضعیت پرداخت حقوق های غیرمتعارف به صورت جدی رسیدگی شود.

نمانیده مردم سیرجان و بردسیر درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:در برخی اخبار شنیده می شو،افشاکنندگان فیش حقوق های غیرمتعارف اخراج شدند که پیگیری های انجام شده بیانگر این است این خبر صحت ندارد.

این نماینده مردم درمجلس دهم افزود: مسئولان دولتی از افشاکنندگان فیش حقوق های غیرمتعارف استقبال کرده اند به دلیل اینکه انجام این مهم در راستای فراهم شدن شرایط برای جلوگیری از تخلف است و به ایجاد شفافیت اقتصادی منتهی می شود،بنابراین اگر کارمند یا کارگری مدارکی مبنی بر اخراج از کار و یا برخورد،به واسطه افشای فیش حقوقی اش دارد،به مجلس ارائه دهد تا به این موضوع رسیدگی شود.

حسن پور بیگلری،افزود:علاوه بر رسیدگی به پرداخت حقوق های غیرمتعارف در قوای مجریه و قضائیه،رئیس مجلس نیز دستور ویژه در این رابطه صادر کرده اند وکارها در کمیسیون اصل 90 مجلس دراین زمینه درحال پیگیری است.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:باید اقدامات عملی درخصوص رعایت عدالت در پرداخت حقوق و مزایا و وام به کارکنان در تمامی سازمانها انجام شود ودر این رابطه بازنگری در قوانین و مقررات لازم است./

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
افشاء کنندگان بزرگترین خدمت از نوع اطلاع رسانی را برای مردم انجام دادند.درود خدا بر این عزیزان باد که مفت خوران این مملکت را افشاء کردند.
دولت بنفش
باید اخراج و زندانی شوند موجب ازردگی مدیران عزیز خاطی شدند
دولتی که بتواند باخزانه خالی این حقوق های هنگفت را بپردازد به نظرتان دولت موفقی نیست!!
چراوزیری که دفاع ازحقوق های نجومی کرده برکنارنمی کنید....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها