بازدید 5990
۴

نویدکیا:رفتن به برنامه 90 بزرگترین اشتباه زندگی ام بود!

به برنامه‌ای رفتم که فکر می‌کردم می‌توانم در آن برنامه با بیان موضوعاتی به سپاهان و فوتبال کشورم کمکی کرده باشم اما متوجه شدم که این برنامه نه به سپاهان، بلکه فوتبال کشور هم هیچ کمکی نمی‌کند و از این‌رو واقعاً برای خودم متأسفم و معتقدم بزرگ‌‌ترین اشتباه ورزشی‌ام را با رفتن به این برنامه انجام دادم.
کد خبر: ۶۰۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 10 July 2016
محرم نویدکیا با صدور یک بیانیه بابت حضورش در برنامه 90 از هواداران و پیشکسوتان اصفهان دلجویی کرد.
به گزارش تابناک ورزشی،محرم نویدکیا، از پیشکسوتان باشگاه سپاهان دلجویی کرده و توضیحاتی را در مورد بازگشت به تمرینات تیم سپاهان ارائه کرد:

1- من زندگیم را از سپاهان دارم و در تمام این سال‌ها، تمام تلاشم را برای سپاهان و هواداران این تیم انجام دادم و همیشه سعی کردم در اختیار باشگاه و تیمم باشم و هرگز نخواستم از حد و حدود خودم خارج شوم. همواره تلاش کردم به عنوان کاپیتان تیم بهترین شرایط را برای تیم مهیا کنم و اگر نظر یا دخالتی در امور تیم داشتم، صد در صد به خاطر خواسته مسؤولان باشگاه یا کادر فنی و سرپرستی تیم بوده و هیچ‌گاه سرخود، کاری نکرده‌ام.

2- متأسفانه اتفاقات ناگواری در فصل گذشته برای تیم سپاهان رقم خورد. رتبه یازدهمی لیگ برتر، نتایج ضعیف در آسیا و ... که باعث ناراحتی بسیاری از هواداران و خیل عظیم مردم اصفهان شد که در این بین افراد متعددی در این نتایج مقصر بودند که من هم به عنوان کاپیتان تیم، در مواردی مقصر بودم و از این موضوع فرار نمی‌کنم.

3- در شرایط بد تیم و نتایج ضعیف، تعدادی از پیش‌کسوتان فوتبال اصفهان نسبت به بنده اظهارنظرهایی داشتند که شاید به خاطر اشراف نداشتن به موضوعات داخلی تیم یا اینکه نظر شخصی آن‌ها بوده است. من هم بعد از اتمام لیگ در آن برنامه جواب‌هایی دادم که ممکن است این عزیزان را رنجانده باشد و وظیفه خود دانستم به عنوان کوچک‌تر از آقایان یاوری، کربکندی و چرخابی دلجویی کرده باشم چون این عزیزان حق استادی بر گردن من داشته و بزرگان فوتبال اصفهان هستند.

4- به برنامه‌ای رفتم که فکر می‌کردم می‌توانم در آن برنامه با بیان موضوعاتی به سپاهان و فوتبال کشورم کمکی کرده باشم اما متوجه شدم که این برنامه نه به سپاهان، بلکه فوتبال کشور هم هیچ کمکی نمی‌کند و از این‌رو واقعاً برای خودم متأسفم و معتقدم بزرگ‌‌ترین اشتباه ورزشی‌ام را با رفتن به این برنامه انجام دادم.

5- من و مسؤولان رده بالای کارخانه فولاد مبارکه (سبحانی) صلاح تیم را در این دیده بودیم که قطع همکاری بهترین تصمیم است اما پس از گذشت مدت زمانی، هر دو طرف تنها و تنها به خاطر هواداران سپاهان و شرایط این تیم تصمیم گرفتیم که باز هم به همکاری خود ادامه بدهیم و از بابت صداقت و دلسوزی که برای سپاهان داشت، از وی تشکر کنم. شاید اگر فرد دیگری به جای سبحانی بود، این کار را انجام نمی‌داد.

6- می‌دانم که در این شرایط سخت اقتصادی، آقای سبحانی تمام تلاشش را به کار گرفته که با اتمام ورزشگاه نقش‌جهان، شرایط مطلوب را هم برای سپاهان و هم برای مردم اصفهان فراهم کند که لازم می‌دانم برای این موضوع از طرف مردم اصفهان از وی تشکر کنم.

7- از تمام مربیان و تیم‌هایی که به من پیشنهاد همکاری دادند، سپاسگزارم؛ همچنین از پیش‌کسوتان فوتبال کشور که بعد از آن برنامه از من حمایت کردند، ممنونم چون محبتشان باعث دلگرمی من بود.

8- در آخر می‌خواهم از هواداران سپاهان تشکر کنم که واقعاً برای من سنگ تمام گذاشتند و فراتر از یک بازیکن از من حمایت کردند. امیدوارم باز هم بتوانم هر کاری می‌توانم برای هواداران و باشگاه انجام بدهم و باعث خوشحالی ‌آن‌ها شوم.

آرزو می‌کنم با حمایت‌های هواداران سپاهان به روزهای خوب خود برگردیم.

آرزو می‌کنم هر چه زودتر با حمایت‌های استاندار اصفهان، آقای سبحانی، وزارت ورزش و جوانان و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به خانه خود در نقش‌جهان برویم و روزهای خوبی را برای مردم اصفهان رقم بزنیم اما می‌دانیم که راه سختی پیش‌رو داریم و باید صبور باشیم و از ویسی و تیم جدیدش حمایت کنیم تا سپاهان موفق‌تر از همیشه باشد.

دوست‌دار همیشگی شما محرم نویدکیا


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
تو همانی عوض نشدی
اول از همه باید از آقای حسین فرکی عذر خواهی کنی .در هیج جای دنیا بازیکن به این شکل در تیمش دخالت و جنجال آفرینی نمیکنه . دچار خود بزرگ بینی شدید
اول از همه باید از آقای حسین فرکی عذر خواهی کنی .در هیج جای دنیا بازیکن به این شکل در تیمش دخالت و جنجال آفرینی نمیکنه . دچار خود بزرگ بینی شدید
رفتن به برنامه نود و صحبت های آقای نوید کیا که بسیار خود پسندانه مطرح شد و همیشه حق به جانب از خودشان دفاع نمودند هیچ ارتباطی به عدم کمک برنامه نود به فوتبال کشور ندارد . این برنامه فرصتی برای ایشان مهیا نمود تا راهکارهای برون رفت سپاهان از بن بست را مطرح کنند کدورتها را کمرنگتر کند و ...
آقای نوید کیا ، بازیکن فقط وفقط تحت امر مربی است ولا غیر ، صحبت از استاندار ، فرماندار ، شهردار ، رئیس شورای شهر ، رئیس باشگاه و ... جز ورود به فاز سیاسی و به حاشیه رفتن برای شما هیچ به همراه نخواهد داشت .تمرکز بازیکن فقط به ساق پایش است و کفشهایش نه چیز دیگری
دوستی شما برای سپاهان مثال دوستی خاله خرسه است .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر