بازدید 9935

آل سعود تنها وهابی‌ها را مسلمان می داند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای مسلمان باید مدیریت حج را بر عهده گیرند، گفت: مشکلات مسلمانان در سفر حج با مدیریت آل سعود ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۰۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 10 July 2016
احمد صفری در گفتگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص اثبات ناکارآمدی عربستان سعودی در مدیریت حج، اظهار داشت: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری تا زمانی که مدیریت حج در اختیار آل سعود قرار دارد ما مشکلات زیادی در این زمینه خواهیم داشت.

نماینده مردم کرمانشاه بیان کرد: مدیریت حج باید به دست خود مسلمانان انجام شود و نمی توان آن را منحصر به دولت سعودی دانست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: آل سعود از در طول دروان حکومت خود در کشور عربستان سعودی به دنبال بی احترامی به مسلمانان بوده است.

صفری متذکر شد: حاکمیت عربستان سعودی با ظاهر سازی به دنبال این است که خود را به عنوان کشوری مسلمان معرفی کند در حالیکه اقدامات حکام این کشور موضوعات دیگری را نشان می دهد.

وی افزود: آل سعود در دوران حکومت خود بر سرزمین عربستان همواره به دنبال ارائه خدمت به کشورهای مستکبر مانند انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم کرمانشاه گفت: عربستان سعودی تنها وهابی ها را مسلمان می داند و به همین دلیل به مسلمانان سایر کشورها بی احترامی می‌کند و به وهابی های آموزش های لازم را برای تامین منافع خود آموزش می دهد و به دنبال این است که طرفدارانی را برای وهابیت در سایر کشورها جمع کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی