بازدید 6207

جوانفکر: روحانی ظرفیت رای آوری ندارد

مشاور رسانه ای دولت نهم و دهم می گوید سخنان دکتر احمدی نژاد به هیچ وجه جنبه سیاسی یا انتخاباتی نداشته و عمدتا بر تبیین گفتمان امام و رهبری و پی جویی آرمانهای انقلاب متمرکز بوده است.
کد خبر: ۶۰۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 09 July 2016
مشاور رسانه ای دولت نهم و دهم می گوید سخنان دکتر احمدی نژاد به هیچ وجه جنبه سیاسی یا انتخاباتی نداشته و عمدتا بر تبیین گفتمان امام و رهبری و پی جویی آرمانهای انقلاب متمرکز بوده است.

به گزارش نامه نیوز، علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد درباره سفرهای استانی محمود احمدی نژاد در ماه های اخیر و دلایل انجام این سفرها گفت: سفرهای دکتر احمدی نژاد به برخی از شهرها طی ماههای اخیر در چارچوب اجابت معدودی از انبوه درخواست های نهادهای مردمی و شخصیت های سیاسی ، فرهنگی و مذهبی برای سخنرانی ایشان در اجتماعات مردمی انجام شده است.

وی ادامه داد: همانطور که حتما توانسته اید رصد کنید سخنان دکتر احمدی نژاد به هیچ وجه جنبه سیاسی یا انتخاباتی نداشته و عمدتا بر تبیین گفتمان امام و رهبری و پی جویی آرمانهای انقلاب متمرکز بوده است.

وی همچنین درباره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و احتمال پیروزی حسن روحانی در انتخابات تصریح کرد: دوست داشتیم آقای روحانی هم یک رئیس جمهور دو دوره ای بود و می توانست با خدمتی موثر و شایسته به ملت ایران ، توجه مردم را به خود جلب کند و برای دور بعد هم رای بیاورد اما متاسفیم که دولت کنونی، به سبب ناکارامدی ذاتی آن ، مقبولیتی نزد مردم ندارد و آقای روحانی هم فاقد ظرفیت رای آوری است.

جوانفکر درباره موضوع فیش های حقوقی نجومی افزود: سه سال است که دولت یازدهم با استفاده از ابزار گسترده رسانه ای در اختیار ، اتهام دروغین و ناجوانمردانه "غارتگر بیت المال" را به دولت قبل نسبت داده است ، بدون آنکه سند و مدرکی در این خصوص ارائه دهد.

وی ادامه داد: اینک خدای متعال شرایط را به گونه ای رقم زده است که بدون هرگونه دخالتی از سوی دولت قبل ، با انتشار فیش های نجومی ، مصادیق غارتگری بیت المال از درون دولت یازدهم بیرون بزند.

مشاور رسانه ای دولت محمود احمدی نژاد تاکید کرد: البته این تنها نسبت دروغین دولت یازدهم علیه دولت قبل نیست که نشانه های آن از درون خود این دولت سر در می آورد. اتهامات بی پایه و اساس دیگری مانند دروغگویی یا عدم عقلانیت در تصمیم گیری نیز امروز در دولت کنونی مصادیق روشنی را به دست داده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳۸
جوانفکر جزو منفورترین ادمهای دولت نهم و دهم محسوب میشه.
شما برو محکومیت خودتو بگذرون بعد بیا اظهار نظر کن
بااین اوصاف پدید امده و نوظهور یقین فعلا هیچکس ظرفیت رای اوردن ندارد !!
جوجه را آخر پاییز میشمرند به علاوه گیریم آقای روحانی نباشد چه فرد مقبول دیگری وجود دارد و چه حرف تازه ای هم برای زدن دارد؟
همین که این دولت با تصمیم آبدوغ خیاری عده ای رو به خاک سیاه ننشونده خودش خیلیه. کلا بهترین دولت دولتیه که هیچ کاری خاصی نکنه و نذاره اوضاع از اینی که هست بدتر بشه
کجای گفتمان امام ورهبری گفته که 8سال کشوررابه منجلاب فسادوتباهی بکشانیدوزمینه غارت میلیاردهادلارسرمایه ملت ایران رادردولت پاکدست احمدی نژادفراهم کنید.خجالت هم خوب چیزی هست.ملت راچی تصورکرده اید.چرابه شعورمردم توهین می کنید؟
حتما جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد دارند!!!!!!!!!!!!!
خدا شر شما پاکدستان را کم کند
جناب آقای جوانفکر . ماهم امیدواریم احمدی نژاد بعد از اونهمه بلایی که سر مملکت آورد تایید بشه و برگرده تا یکبار برای همیشه جوابشو از مردم بگیره. ضمنا هیچکس خبر نداره همگی شما به دادگاه احضار شدین و آقای بقایی با ضمانت بیرونه.
اینا دود اقدامات احمدی نژاده که تو چشم همه رفته. شما دیگه از خدمت حرف نزنین که فقط یک مورد بابک زنجانی به انازه 400 سال حقوق های بانکیها برده و خورده.
حنای شما دیگه برای مردم رنگی نداره................
بطور قطعه اقای روحانی نیم تواند رقابت کند در سال 92 اگر فقط آقای قالیباف می گفت آقای روحانی بنده کی گفتم گاز انبری حمله کنیم
حاج محمود ملت دیگه خام نمیشن. فکر نکن اون دوران سیاه و بدبختی
یادمون رفته.
همین مونده بود که احمدی نژاد گفتمان امام و رهبری را برای مردم تبیین کند!
ایشون یک محکوم قضایی هستند و صلاحیت اظهار نظر در مورد روحانی و دولت یازدهم رو ندارند. اما باید به ایشون گفت مگه تو خواب ببینید که دیگه مردم اجازه بدن که احمدی نژاد و تفکر احمدی نژاد یک بار دیگه زمام امور رو در دست بگیره!
با همین محاسبات اشتباه احمدی نژاد و تیمش مملکت را به اینجا رساندند.
گوشهای ما مخملیه دیگه !!!!!!!!11111
برو عمو
اگر افتضاح فیش های نجومی زمان روحانی اتفاق افتاد، زمان احمدی نژاد هر روزش یک افتضاح بود.
هیس!
تو كه راست ميگي...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تو بیا رییس جمهور شو !
شما خودشو ناراحت نکن یا رای میاره یا نمیاره برو با محمود جونتون خوش باشید وبه ریش مردم بخندید
تابناک از جوانفکرم میترسی و نظرات رو منتشر نمیکنی.
آقای جوانفکر سال دیگه منتظریم درس خوبی به خودت و معجزه قرنت بدیم.
لابد تو داری
نه بابا، تو كه راست مي‌گي والله
شب دراز است و قلندر بيدار ....
و صد البته شما دارید
خخخخخخخخخخخخخ
روحانی عاشقتم ....مثل کوه پشت شما هستیم
لابد توداری
باز این حرف زد
به کوری چشم دشمنان روحانی باز هم به ایشان رای میدهیم
شما وقتی چیزی دوست دارید یعنی ندارید
همین خودش سند دروغ گویی شماست
البته ایشون برای مهندسی انتخابات باید بیاد پیش شما ها کاراموزی
مگر قرار است جناب احمدى نژاد باز هم راى بياورند ؟!!!!!!!!!!!!!
درود بر حاج محمود
لعنت بر ضد ولایت فقیه.
لعنت بر جریان انحرافی و بهار کذایی
آقای جوانفکر مگر زندان نیست؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر