بازدید 13647
خوانده می‌شوید؛

از «تابناک» برترین پایگاه خبری کشور، چه مطالبه‌ای دارید؟

اکنون پس از این توفیق که در سایه پیگیری و حمایت مستمر شما مخاطبان از رسانه‌ مطلوب‌تان تحقق یافته، «تابناک» این پرسش را مطرح می‌کند که چه انتظاراتی از این مجموعه خبری دارید و چه بسترهای خبری و امکانات دیگری در «تابناک» جزو خواسته هایتان است؟
کد خبر: ۶۰۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 09 July 2016
از «تابناک» برترین پایگاه خبری کشور، چه مطالبه‌ای دارید؟
پس از انتخاب «تابناک» به عنوان وب‌سایت خبری برتر ایران مبتنی بر ارزیابی‌های دقیق مؤلفه‌ها، اکنون این پرسش مطرح است که مخاطبان این وب‌سایت خبری در حوزه تولید محتوا چه مطالباتی دارند و نیازمند چه محصولات خبری یا سرگرمی تازه در این بستر هستند؟

به گزارش «تابناک»، در هفته گذشته، ارزیابی پایگاه های خبری، بر اساس فرم های خوداظهاری و نظر کارشناسی کمیته هفت نفره رتبه بندی متشکل از اساتید ارتباطات و نمایندگان منتخب مدیران مسئول پایگاه های خبری اعلام شد.از «تابناک» برترین پایگاه خبری کشور، چه مطالبه‌ای دارید؟

شیوه نامه و شاخص های رتبه بندی پایگاههای خبری در نیمه اول سال ٩٤، پس از شش جلسه بررسی به تصویب مدیران مسئول پایگاه های خبری رسید؛ بنابراین، پایگاه های خبری داوطلبانه اقدام به ارسال فرم خوداظهاری به کمیته رتبه بندی کردند.

شاخص های خوداظهاری بر اساس عملکرد پایگاه های خبری در پاییز سال ٩٤ ارزیابی و اولین فراخوان در ٢١ دی ماه ٩٤ اعلام و در سه مرحله تا پایان آن سال تمدید شد.

خوداظهاری ٩٩ پایگاه خبری که فرم مستندات رتبه بندی را بر اساس شیوه نامه اعلامی ارسال کرده بودند، همراه با مستندات و ارزیابی های دبیرخانه کمیته در ده جلسه مورد بررسی، ارزیابی و تأیید اعضای کمیته رتبه بندی قرار گرفت.

نتایج رتبه بندی پیش از انتشار رسمی برای مدیران مسئول خبرگزاری ها ارسال و مستندات و نظریات تکمیلی پایگاه های خبری به اطلاع کمیته رتبه بندی رسید و در ارزیابی‌ها اعمال و در نهایت وب‌سایت خبری تحلیلی «تابناک»، پایگاه خبری برتر کشور شد.

اکنون پس از این توفیق که در سایه پیگیری و حمایت مستمر شما مخاطبان از رسانه‌ مطلوب‌تان تحقق یافته، «تابناک» این پرسش را مطرح می‌کند که چه انتظاراتی از این مجموعه خبری دارید و چه بسترهای خبری و امکانات دیگری در «تابناک» جزو مطالبات‌تان است؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۸۱
انتشار یافته: ۲۶۱
1- مبارک باشه.
2- همینطور خبر ها رو بی سانسور یا کم سانسور بدون جهت گیری خاصی ارائه بدین.
3-برای رضای خدا هم که شده چند نفر رو بیشتر بزارید تا بتونیم نظر بیشتر بدیم و انتشار بدید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
خیلی ها مثل من یاد گرفته اند برای درج نظرشان در صدر نظرات، نظر خودشان را بعنوان پاسخ به اولین نظر درج می کنند و تابناک هم صرفنظر از ارتباط متن نوشته شده با خبر آن را چاپ می کند
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
ناشناس اولین پاسخ، این جوری گفتی دیگه تابناک بر اساس قوانین مورفی، دیگه لج میکنه نظرات پاسخ اول رو دیگه نمی گذاره
به تفکر امام ( ره ) و رهبری مخلصانه اعتقاد داشته باشید
صادق باشید و یکی به در نزنید یکی به تخته
حقیقت را بگویید و موج سواری نکنید
خط وسط خط پوشاندن حقایق نیست
پاسخ ها
سینا
| Turkey |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
انصافا 4-48 خیلی عجیبه
دمت گرم که همه مثبت منفیارو ثبت میکنی
گزارش مردمی جاش خالیه
نخست خیلی از فسادهای دنیا توسط رسانه ها پخش میشه و پیگیری میشه تا به سرانجام برسه شما پشتوانه خوبی دارید اگر فسادی از طرف مردم دیده شد و گزارش شد و درستی اون ثابت شد بی تعصب و ترس تو یک قسمت مخصوص این کار بگذارید
دوم نظرات مردم رو نسبت به یک روزنامه خاص ..... اینقدر سانسور نکنید
در پایان میگم خسته نباشید دست مریزاد
زبان گوياي مردم باشد. آينه تمام نماي جامعه باشد. محافظه كاري را كنار بگذارد و با تمام توان تلاش كند در جهت بيان حرف مردم . فقط همين
نظرات مردم چه موافق و چه مخالف امانتی دست شماست...
حق ندارید با نگاه جناحی یا به بهانه مصلحت نظرات مردم رو حذف یا سانسور کنید.... حق ندارید که نظرات مردم رو منشر نکنید....
نباید خیانت در امانت کنید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
اونی که من می خواستم بگم رو شما کامل گفتید
انتظار پي گيري اخبار كه خودتان درج مي كنيد .

مثلا دل مشغولي فسادهاي مالي و رانت خواري ها مثل بابك زنجاني - صفدر حسيني و .... به جان مردم مي اندازيد اما بعد از چند روز بيخال كل ماجرا ميشويد.
نظرسنجی هاتون واقعا نظر سوء به دولت داره
لطف کنید درست نظرسنجی کنید
بیشتر نظرسازیه تا نظرسنجی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
در بخش نظر سنجی گاهی اوقات گزینه ها بسیار غیر حرفه ای تنظیم می شوند بگونه ایکه خواننده سرگیجه می گیرد تا نظرش را درج کند.
از افراد متخصص بهره بگیرید
مطالب علمی بیشتر قرار دهید . در کل خبرهای شما ایجاد اضطراب و نگرانی می کند
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
واقعا هم وضع ما اظطراب دارد.
تا این لحظه همه جور مطلبی براتون ارسال کردم اما دریغ از یک ایمیل پاسخ از تابناک .
آخریش هم فیش حقوق رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بود که براتون توی تلگرام ارسال شد که حتی مشاهده هم نکردین !
در مورد misazimesh.com براتون نوشتم که اونم پاسخی نداشت
پاسخ ها
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
من تا الان بالای 5-6 بار نظر ارسال کردم تقریبا جز یکی دو مورد بقیه اصلا نشون داده نشد یکی از بزرگترین اشکالات تابناک اینه که اصلا به بخش نظرات توجه نمیکنه حتی اگه خبری یک نظر هم داده بشه و بدون مشکل باشه اون نظر نشون داده نمیشه !! من به شخصه خیلی بهم برخورد وقتی اون نظر هام که هیچ مشکلی نداشت سانسور شد و نشون داده نشد به خاطر اینکه قرار نبود اون خبر نظر داشته باشه !! خواهشا خواهشا اگه خبری نمیخوایین نظر داشته باشه بردارین نظراتو... یه سری سایت های خبری که اصلا بخش نظرات الکیه ! اعتماد من به سایتتون به خاطر این موضوع کم شد لطفا اینو دیگه منتشر کنین
نظرات خوانندگان بدون دستکاری بدون جناح بازی منتشر کنید
اخبار و مسائل روز بدون محاسبات جناحی که بعضا دیده میشه در تابناک منتشر بشن
از تخریب جناح های مخالف با نشظر شما پرهیز بشه
نظر منم منتشر بشه !
والا چی بگم؟
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
والا چی بگم "هم شد اظهار نظر؟"












گ
گ
والا چی بگم؟
سلام
اگر مطالب مخصوصأ مطالب خبري مختصر و مفيد و به دور از غرض ورزي و بيطرفانه منعكس بشود و همچنين از ارائه گزارش و خبرهاي تكراري خودداري كنيد بهتر است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
از تکرار خلاصه خبر در اول خبر خود داری کنید تا خواننده زود و بدون خستگی به محتوا پی ببرد. بعضی موقع تابناک تیترهاش با محتوا فرق می کند که برا جذب خواننده انجام می شود که صادقانه نیست. در اخبار تابناک سعی بر این می شود که از گذاشتن مطالب کیلدی و اصل مطلب در در خلاصه ای که در صفحه اول می گذارند خود داری شود تا خواننده را مجبور به کلیک روی لینک خبر کنند که این می تونه باعث خستگی خواننده و عدم رغبت به مراجعه بدی به سایت شما شود.
انعکاس واقعیات و اخبار روز در سریعترین زمان ممکن
که حداقل این همه نظرات را حذف نکنید و آنها را منتشر کنید
بیطرفی بیطرفی بیطرفی
ناراحت نشید ولی شما هم در برهه های حساس مثل انتخابات، جانبدارانه می نویسید.
1:به نظر کاربران احترام گذاشته شود و بررسی شوند
2:امیدوارم تابناک جوری عمل کند که مخاطبین این دید منفی برایشان بوجود نیاید که برخی افراد بخواهند برای سرپوش گذاشتن بر حواشی منفی خود از رسانه ها سواستفاده کنند.
3:گاهی اوقات مناظر طبیعی و جذابی از سایر کشورها به نمایش گذاشته می شود که گاهی ممکنه عده ی قلیلی با نادیده گرفتن زیبایی های ایران ,ارزوی زندگی کردن در انجاها را داشته باشند که این یک نکته منفی بحساب می اید.
4:احساس می کنم در تابناک نیروی انسانی به اندازه کافی وجود ندارد .چون با توجه به اینکه اخبار لحظه ای در دنیای امروز مخابره می شوند اما متاسفانه از ساعت 24به بعد با توجه به اینکه تابناک در تمام دنیا بازدید کننده دارد خبری روی خروجی تابناک تا ساعت هشت صبح قرار نمی گیرد
با سلام و آرزوی موفقیت برای همهٔ پرسنل زحمت کش تاب ناک ،محبوبیت تابناک به بی طرفی نسبی این ریانه مجازی است یقین دارم که اگر کمی بیشتر در خبر رسانی شفاف وصادق باشید ،بر صدر همهٔ رسانه های نوشتاری وشنیداری ،ومجازی قرار خواهید گرفت ،باز هم آرزوی پیروزی وسر بلندی همگی شما را از خداوند منان خواستارم ،،
سلام
اول از همه دوست داشتم از تابناک تشکر کنم. همیشه سعی داشته خط وسط و انصاف را حفظ کنه
انصافا سایت خوبی هستین و مورد اعتماد

مطالبه م اینه که همین رویه حفظ بشه...
من بارها براتون مطلب فرستادم اما نشون ندادین
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
به نظرم جایزه هفتگی برای نویسندگان پیام هایی که که بیشترین + را دارد بزارید. خوانندکاه با رغبت بیشتر به خبر بر می کردند . همچنین محبوب تر خواهید شد.
سلام
1- بدور از جو سازی و واقع بینی اخبار را منعکس کنید .
2- اسیر فضا سازی و اخبار غیر واقعی نشوید .
3- با مردم صادق باشید .
4- خط قرمز ها را کم کم پایین بکشید
1- تبریک عرض می کنیم.
2- خسته نباشید.
3- هوای مردم را داشته باشید.
از سایت وزین تابناک انتظار داریم وزانت خود را حفظ کند و از درج عناوین و تیترهای جنجالی بی محتوا و غیر واقع و یا تیترهای متفاوت با متن خودداری کند و شفافیت را مبنای درج اخبار و تحلیل های خود قرار دهد .
سایتتون از نظر فنی متاسفانه حرفی برای گفتن نداره و خود سایت و ساختار محتواها (نه خود محتوا) بسیار ناشیانه هستند گاهی.
انتظار داریم تابناک خوب باشه و خبرهای خوب و مفید بزنه و خبرهایی



که الکی نوشته باشه فلان مدیر حقوق زیاد دارد نزنه و خبرهایی بزنه که مثلا ما خیلی محصولات تولید می کنیم و حتی به خارج هم می فرستیم. نه اینکه خبر بزنه که آمریکا تحریممون کنه. باید کشور ازش حمایت بشه که تلاش کنیم. خبر اختلاس که الکی باشه نزنه. واقعی بزنه.
انتشار و تحلیل اخبار بدون نگاه جانبدارانه و مقرضانه که البته تا امروز تقریبا رعایت شده.ضمنا جسارت بیستر در بازتاب نظرات و مطالب ارسالی بینندگان.
با سلام.لطفا مستند های خود را در این زمینه بیشتر کنید تا مخاطبان بیشتر در جریان جزئیات انتخاب پایگاه های برتر قرار بگیرند.مثلا شیوه نامتون و همچنین شاخص هاتون را منتشر کنید تا ماهم قضاوت کنیم.
صداقت ، و افشای حقایق
منتشر نکنید
من بیشتر خبرگزاری ها رو چک میکنم.
تابناک و بعدش عصر ایران از بقیه بهترن.با توجه به چیز کمی که از این حوزه میدونم اینا بیشتر اصولو رعایت میکنن.
اما با خبرگزاری های مختلف خارجی که مقایسه می کنم فاصله زیاده.اگر قراره خیلی تاپ باشید لازمه بیشتر هزینه کنید به نظرم توانایی هزینه کردن داشته باشید مثلا احساس کردم صدابردار ندارید.کیفیت عکسا کمه،عکاس حرفه ای ندارید،بخش فرهنگی هنری اقتصادی سیاست داخلی همه رو یه نفر ساپورت میکنه که البته خوبم هست اما میتونه بهتر باشد .تلخند بهتره یه ریتم مشخص مثلا هر ماه یا هر هفته داشته باشه. ستون طنز سیاسی اگه باشه بهتر. و خیلی چیزای دیگه
خیلی چیزا هست که نظر شخصی منه چون نظر خواستید گفتم امیدوارم ناراحت نشید.
نظرات به نفع جریان خاصی سانسور نشود، آزادی اندیشه، سایتتان تعاملی تر شود و اطلاعات یکطرفه پمپاز نشود. ممنون
شرمنده اگه لحنم تلخ بود
سلام
من از قدیمیترین خوانندگان این سایت هستم ولی یک مشکل دارم مطالبی را که میفرستم در سایت درج نمی شوذ ایراد واشکالشو هم به من نمیگویند بنظر میرسد سایت فقط مطالب را بصورت گزینشی واز اشخاص مشخصی درج میکند
وسط دعوا نرخ تعیین نکنید . اگر شما با اینهمه غلطهای فاحش املایی و انشایی ، برترین پایگاه خبری هستید ، وای بر احوال بدترین پایگاه خبری!
تا بناک باید با مخاطبانش مهربان تر باشه
تا بناک باید با مخاطبانش مهربان تر باشه
متاسفانه تابناك نيز مثل بسياري از رسانه هاي كشور دارد بسوي انعكاس اخبار ومسايل روز بصورت غيرواقعي مي رود وازانتقال صحيح وحداقل واقعيتها پرهيز ميكند وبيشتر اخباري كه خوشايند مسوولين باشد بازتاب ميدهد واخرين مورد انها درگيري در اسكله نخل تقي عسلويه بود ولي ايا ميدانيد همه مردم اعم ازشيعه وسني منطقه از شيوه برخورد وپس از ان انگ قاچاقچي زدن به انها دلخور هستند ؟
برترین؟؟؟
یا خداااا
کوتاه بیا تابناک . تو هم مثل مشرق بیچاره دچار خودشیفتگی نشی ها
سلام من سالهاست سایت شما را میبینم و از مطالب آن استفاده میکنم . مطالب ضد پزشکی تان زیاد است و اکثرا غیر کارشناسی و مغرضانه . این روال را اگر پایان دهید و منصفانه به مسایل بپردازید اطمینان داشته باشید رتبه بالاتری را هم بدست میاورید .
با سلام. من شكوايه اي در اسفند ماه 94 با شماره 5113216 از شركت ايران خودرو با عنوان تعويض قطعات اصلي شامل گيربكس . صفحه كلاچ . سنسور اكسيژن و سيستم ترمز و .... در سازمان صنايع ثبت كردم و براي شما هم ارسال كردم تا شايد ايران خودرو موظف به پاسخ گويي و جبران خسارت تعويض قطعات معيوب ماشين صفر اينجانب با قطعات معيوب ديگر شود ليكن هيچ اقدام عملي انجام نداديد!
از بیکاری و فلاکت مردم بیشتر بنویس / من روزبه مدت یک ساعت به سایت شما سر میزنم این مورد کم دارین بیشتر بنویسید
لطفا از انتشار مطالب فمینیستی و اظهارات فعالان حقوق زن به جهت جلوگیری از نابودی خانواده و جلوگیری اپیدمی افکار معیوب آنها در جامعه بطور جدی خودداری فرمایید.

با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
اگر اون افکار معیوب هست, پس لطفا بزارید هر انسان ایرانی با خواندن مطالب خودش انتخاب کند, و نه اینکه یک درصد با توهمات خودشون مصلح مردم بشن, و شغل شریف سانسورچی پیشه کنن.
حریمی رو که مسئولین بی جهت دور خودشون کشیدند و برای خودشون حاشیه امنی ساختند رو بشکن. همین. باید فقط کسی بالا بره که بخواد کار کنه نه دنبال رانت باشه.
هیچی،خخخخخ
سایت خبری تابناک ، جناب آقای عرب لو
با سلام و تبریک فراوان

1- احترام به مخاطب و پرهیز از نشر مطالب به نفع یک جناح خاص و عده ای نورچشمی به مثل همیشه
2- روشنگری و افشاگری حقایق بر پایه رسالت خبری و خبرنگاری
3-ایجاد اشتغال برای کسانی که علاقه مند به خبرنگاری هستند و پرورش استعدادها در حد و اندازه خود
4-تبلیغات کمتر ( دیگه کم مونده مثل شبکه خبر زیرنویس هم داشته باشید )
5- پاسخگویی در حد توان به کامنت ها

با آرزوی تعالی و سرآمدی شما و همکارانتان
به گزارش های مردمی توجه بیشتری نشان دهید ، رسانه مردمی باشید
از طرف دیگر نسبت به خبر هایی که از گوشه کنار ایران پخش میکنید دقت بیشتری کنید مثلا بکار بردن استان سیستان بجای استان سیستان و بلوچستان روح مردم این مناطق را نسبت به تابناک جریحه دار کرده است
تو مقاله های اصلی صفحه اول اون مقاله هایی که مربوط به حوزه فناوری هست به خصوص فناوری فضایی و کامپیوتر و هوش مصنوعی و رباتیک و ... فوق العاده هستن . با تشکر از مدیر این بخش سایت .
پاسخ ها
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
اره منم موافقم ولی باید بیشتر به این بخش اهمیت بده تابناک
خط مشی ضد پزشک خود را تغییر دهد
چرا براي بعضي از مطالب نظر مي دهيم ولي نظرات منتشر نمي شوند اگر قرار است نظرات براي بعضي از موضوعات درج نشود قسمت نظر شما را در اين موارد حذف كنيد تا وقتمان براي نوشتن نظرات تلف نشود .
درباره اقتصاد مطالب بيشتري بنويسيد و درباره ركود با كارشناسان خبره اقتصادي گفتگو كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
من هم موافق هستم. یک نظر برای یک مطلب تایپ میکنید, در حالی که تابناک هیچ ارزشی قایل نیست و کلا قسمت نظر فقط برای دکوره سایته.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
کاملا نکته به جایی بود . تابناک باید برای نظر خواننده ها ارزش بیشتر قائل بشه با برنامه ریزی. مثلا اگه دیگه نمی خواد برای یک خبری پیام ها را پخش کنه قسمت پیام مربوط به ان خبر را غیر فعال کنه تا نویسندگان را الکی به زحمت نندازه و برن برای خبرهایی که قسمت پیاماش فعال است پیام بزارند. این جور خوانندگان با پخش نشدن پیاماشون دلسرد نمی شن. تابناک جان یه خورده خرج کن و چندتا مهندس کامپیوتر خوب استخدام کن تا این نظم را به سایت بدن.
هر کامنتی رو در مورد اخبار درج نکنید لطفا. فقط کامنت های معتبر و کارشناسی شده رو درج کنید. بعضی ها همه چیز رو طنز می کنن و این خوب نیست. مخاطبان شما اکثرا آدم های مودبی هستن. با تشکر از زحماتتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
شما با این نظر مودبانه سانسورو ترویج میکنید.
سلام
تابناک عزیز شما از زمانی که بازتاب بودید مورد توجه ما بودین . البته یه نکته ای به شما بگم نمیدونم اختیارات شما چقدر است و تا کجا میتوانید برای تهیه خبر نفوذ کنین . ولی به نظر من اگر بتوانید علاوه بر لو دادن دزدها و غارت گران بیت المال کاری کنین که تا زمان پیگیری و مجازات خائنین به این ملت تا لحظه آخر پیگیر کارها باشید که احتمالا مثل خاوری ها فرار نکنن . رسانه های بیگانه همه چیزشون بد اما قسمت هایی که زنده اطلاع رسانی میکنن و بلافاصله از زخمی شدن و یه تصادف تصویر زنده روی سایت ها قرار میدهند شما هم میتوانید در این زمینه کوشا باشین .
موفق و سربلند در پناه حق
رک و روراست بزن تو کلک و پر مسئولین مملکت در تمام ادوار
ما که در توانمون نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
کرک و پر؟!
فقط دروغ ننویس
هیچوقت کوتاه نیا
بهتر بود میگفتی حسودترین تا اینکه بگی برترین!!!
اگه راست میگید چاپ کنید تا مثبت و منفیا نظر بدن!
صداقت
وقتی پیگیر مطالبات برحق مردم میشی ادامه اش بده
تا جایی که مسئولین به تکاپو بیافتن
شجاع باشید و انقدر محافظه کارانه عمل نکنین
حالا که قراره تحولاتی اعمال فرمائید
فکری هم برای غلط های املایی کنید که خیلی زیاد هستن
یکی از موارد مهم تجدید نظر در ارائه نظارات کاربران است . خیلی از موارد که حاکی رعایت چارچوب مورد نظر سایت است ولی بازهم منعکس نمی شود و در صورت تکرار خواننده به سایت های دیگر رجوع می نماید
موضوع مهم دیگر عدم پیگیری اخباری است که بحث عمومی است بطور مثال موضوع منتشر می شود که حاکی از سوء جریان است ولی نتیجه پیگیری و یا ارائه گزارش منتشر نمی شود
با سلام و توفیق روز افزون در امر اطلاع رسانی بی طرفانه .... تنها تقاضایم این است (همانطور که در قسمت نام آمده بنده جانباز دفاع مقدس هستم ) وقتی قصد درج خبری را داریید قبل از آن به خونهای پاک شهدای عزیز و جاودانه و بدنهای تکه پاره شده ما جانبازان فکر کنید ببینید که فلان شخص سیاسی یا غیر سیاسی ( اعم از معروف و شناخته شده و یا عامی ) قصد و نیت شهدا و جانبازان را پایمال نموده است آنوقت خبرتان را بدون هیچ ملاحظه ایی پخش کنید ... به نزد شهیدان آزادی و آزادگی را آموختیم .. تا درسی باشد برای نسلهای بعد و بعد و بعد
فعلا شما هم مثل بقیه روکردن فیشهای حقوقی رو ادامه بده تا ببینیم چند مرد حلاجی
مردم داری ....مردم داری ....و مردم داری ....تابناک..ملت بتو اعتماد دارن....مشکلات مردم رو بیشتر انعکاس بده..تو مسله کمپین ماشین. خودت رو ثابت کردی که با مردم هستی و از اسم ماشین سازهای بزرگ وطنی نترسیدی و درست و حسابی هوای مردم رو داشتی و افشاگری میکردی ...تابناک قدر این حمایت مردم رو از خودت رو بدون ....بدون که تو پشتوانه مردم رو داری ......با مردم بودن و کنار مردم بودن نعمت بزرگی هست که نصیب هر کسی نمیشه....مرسی تابناک که حرفهایی میزنی که واقعا دردهای ملت هست .....
ذره ای ارزش برای نظر خوانندگان و انتشار آن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
یه نظم و قانونی برای پیام های مردم بزار تا الکی وقت خودشون را صرف نکنند و دلسرد نشن
تابناک جان
خواهشاً خواهشاً خواهشاً خواهشاً خواهشاً خواهشاً خواهشاً خواهشاً خواهشاً خواهشاً (10 مرتبه)
برای خبرهایی که قرار نیست نظراتش رو پخش کنی، فقط آخرش بنویس:
"ارسال نظر برای این خبر مقدور نیست".
حالا یه همچین چیزی!
۱- بعنوان تریبون خصوصی محسن رضایی استفاده نشود.
۲- بعنوان تریبون تبلیغاتی بانک دی استفاده نشود.
راستگو باشيد
در منازعات سياسي از جناح بندي دوري كنيد
منافع ملي خط قرمزتان باشد
حتي اگر به ضررتان است جانب حق را بگيريد
از اصحاب قدرت فاصله بكيريد تا درد مردم را بهتر درك كنيد
مطالب رو قبل درج بفرست برات تصحیح املایی کنم غلط املایی زیاد داری
ارسال نظر برای اخباری که نظر کاربران اهمیت ندارد را غیرفعال کنید تا خیالمان راحت شود و طومار بی مایه ننویسیم.
اطلاع رسانی بدون طرفداری از جناحی خاص غیر از جریان های معاند که انها تکلیفشان مشخص است و ماهیت انها باید برای مردم روشن شود رمز موفقیت شماست
تابناک و فرارو کمترین میزان سانسور نظرات رو دارن ممنون از شما
نظر مردم در زیر خبرها و تحلیل ها منتشر شود.چون نظر مردم مهم است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
وقتی ببنیم نظرات ما هم شنیده می شه با علاقه بیشتر به این سایت سر میزنیم. علت موفقیت سایت های اجتماعی در جلب مخاطب هم همینه که مردم می تونند نظرشون را اتعکاس بدن
اطلاع رسانی سریع و به موقع خبری مربوط به همه چیز .
برترین پایگاه خبری کشور؟!! شوخی بود یا جوک؟
همه اخبار را پوشش دهید، در تحلیل ها بیطرف باشید، زرد نباشید
بی طرفی
انقدر خبر منفی منتشر نکنه
مطالب تابناک معمولا با غلطهای فاحش همراه است و اهمیتی هم به تذکر کاربران نمیدهد و برخی مطالب تاریخ گذشته
پیش پا افتاده را آنچنان با آب و تاب تعریف میکند که باعث تعجب است .
اقا من از شما مطالبه دارم ک برادر اقای رئیس جمهور با خود شخص ایشان بیان رسانه ملی مصاحبه کنند.و نقش داداش گلشون تو دولت بیان کنن و بفرماییند چه دستاوردی با حضور ایشان به کشور آمده .جون هرکی دوستداری انتشار کن .شناسنامه حسین فریدون کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
کلا اگه از فرددا حسین فریدون نیست و نابود بشه, تمام مسایل توو نظام گل و بلبل میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
اخ راست گفتی .چرا دیگه برای گزارش به مردم حاظر نمیشه بیاد رسانه ملی...تمام مسائل حل نمیشه ولی حد اقل ما مردم اگاه میشیم ک به شعار ادما رائ تو صندوق نندازیم و تحقیق کنیم.
من انتظار دارم بیطرف باشید و همه کامنت ها را بنویسید نه فقط آنهایی را که با طرز تفکر شما موافق هستند مثلاً من در مورد خطای پزشکانی که افتخار ایران آقای کیا رستمی را به کشتن دادند مطلب نوشتند ولی شما مرا به حساب نیاوردید چون نظیر این اتفاق برای نزدیکان من هم پیش آمده بود نظرم را نوشتم با احترام
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
تابناک جان اول این که نظرات مردم را انعکاس بده. ما هم می دونیم که هر خبری را نمی شه متشر کرد لا اقل بدون اطلاع از اسم و مشخصات نویسنده. مثلا می تونی برای کسایی که نظرات خوب می دند ثبت نام کنید تا نظرات اونا با مسئولیت خودشون ثبت بشه. این جوری پیام های ا ونا با اطمینان بیشتر ثبت می شه. هر چند مزه پیام نوشتن در ناشناخته بودن و راحت نوشتن هست.
بهترین مرجع خبری لااقل برای من هستید اما متاسفانه گاهی اوقات جناحی عمل میکنید. اگه بخوام ساده تر بگم بعضی اوقات شبیه به صدا و سیما می شوید .
برترین پایگاه خبری را از کجا کشف کردی؟! یادتان باشه درخت هر چقدر پر بارتر میشه ، افتاده تر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
به نظرم شروع خوبی برای طبقه بندی کردن و عیار گذاریه. ولی باید حرفه ای تر و بهتر بشه
تابناک ببینه درد و مشکل مردم چیه . حکومت چطوری می تواند آنها حل کند و آنها را تا آخر پیگیری کنه .
تیتیر اخبار را طوری بنویسه که مردم را تحریص نکنه که روی آنها کلیک کنند و بعد بینینند آن چیزی فکر می کردند نبوده .
بنده هم سایت شما را به عنوان بهترین سایت ایرانی در زمینه خبر قبول دارم.به خصوص اینکه در حال حاضر اکثر سایتها منافع مالکان و مسئولان همان سایتها را در نوع خبر و نحوه انتشار آن دخالت می دهند.امیدوارم شما به این مسئله دچار نشوید چون باعث بی اعتمادی خواننده خواهد شد و مردم احساس می کنند که به جای خواندن اخبار بی طرفانه دارند نظر شخصی برخی افراد را می خوانند.مثلا در مسئله انتقال آب کارون به مرکز ایران آنچه بر بنده محرز می باشد این است که اخباری که شما در سالهای اخیر (به خصوص پس از سیل اخیر در جنوب کشور) درج کردید چندان بی طرفانه و بدون جانبداری نبوده است.علت آن را هم خود شما بهتر از من می دانید.بنابراین نباید اخبار دستمایه تعریف و تمجید،سلایق ، و تعلقات قومی قبیله ای قرار گیرد.با تشکر
واسه تایید نظرات وقت بزاره!!!
ضمن تشکر و اینکه اینجانب چند سال هست که اخبار از این وبسایت پیگیری می کنم خواهشمند است همین رویه خود یعنی انتشار درست خبرها بدون جانبداری را ادامه دهید.
با سلام و خسته نباشید خدمت همه تابناکی های عزیز
از شما درخواست پیگیری مسائل و مشکلات و فساد اقتصادی از هر شخص و گروهی را داریم
تبلیغاتت کمه یه ذره زیادترش کن
افشای بسیاری از فسادها در تابناک اتفاق افتاد که واقعا جای تشکر داره و بهتر بود صفحه ویژه ای برای انعکاس شکایات و انتقادات مردم از کاستی ها و مشکلاتی که امکان مطرح کردن آنها در مراجع قانونی سخت است اختصاص می دادید و البته هر انتقاد یا شکایتی هم باید با دلیل و مدرک باشه.
این که دست از لربازی ور دارین
با سلام
انتظار من از تابناک موارد ذیل است:
1- دروغ نگوید و بدون سیاسی کاری فقط و فقط اتفاقات را اطلاع رسانی نماید.
2- دروغ نگوید و سعی در شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق نماید. برای بالا بردن دقت در اطلاع رسانی باید زودتر از بقیه و بیشتر از دیگران به زمان و مکان وقوع اتفاقات نزدیک باشد هرچند اگر نیاز باشد هزینه بیشتری پرداخت نماید
3- دروغ نگوید و سعی در الگو برداری از خبرگزاری های موفق و مطرح جهان در حوزه های مختلف خبری نماید
4- دروغ نگوید و سعی نماید دیدگاه های تمام جناح ها را به جامعه بازتاب دهد
البته که سخت است. کار هر سازمان و ارگانی نیست. اما به اول بودن و خوب بودن و مطرح بودن می ارزد. شما شروع کنید خدا هم کمکتان خواهد کرد. مردم همه چیز را می فهمند چیزهایی که شما در مخیله تان هم نمی گنجد. پس سعی کنید خوب باشید
این توقع میتواند هر رسانه ای را به محبوبترین رسانه تبدیل کند.
صداقت و راستگویی
اگر جایی نتونستین ومجاز به راست گویی نبودید هم. به شکلی ازش عبور کنید یا مخاطب را مطلع کنید که نمیتونید درمورد بخشی از ماجرا صحبت. کنید.و همیشه طرف حرف درست که بهش ایمان قلبی و درونی دارید رو بگیرید و در بعضی موارد مثل فساد جناحی و شخصی برخورد نکنید.
اگر مثلا قراره از دولت انتقاد کنید و به جاش از کس دیگه ای حمایت کنید بی گدار وبرجسته و کاریکاتور ی نباشه مخاطب به یکباره صدو هشتاد درجه چرخش رو نمیتونه بپذیره به شما بی اعتماد میشه.در ضمن اگر همیشه طرف حق باشید هرگز تغییر موضع های ناگهانی پیش نمیاد.
شفافیت دومین مساله مهمه
و سومیش که خیلی مهمه سادگیه در نوشتن در طراحی سایت در تصاویر ساده و صریح
البته تابی تا حدودی این خصوصیات رو داره.
یکی از مهمترین دلایل موفقیت تابی نویسنده های خوبش هست.و سادگی که در کلام دارن.
ساده بودن، جملات ساده،بیان معلم گونه و آموزش دهنده اینا خیلی خوبه
یکی از خصوصیات خیلی خوبه دیگه ی تابی شیطنت هاشه که خوبه و امیدوارم بیشتر بشه منظورم شیطنت در انتخاب تصاویر، انتشار کامنتا،شیطنتهای نوشته ها
انتظار داریم دست از خودخواهی بردارد و خود را برترین پایگاه خبری معرفی نکند
آزادی بیان هنوز کامل نیست و تابناک باید مصلحت ملی را اولویت کاری خودش قرار بده و از تعارف با افراد لشکری و کشوری و غیره در مقوله فساد و مشکلات کشور دست بکشه . مگر میشود مصلحت کشور و مردم را به مصلحت افراد فروخت !!؟؟؟؟
همینجوری خیلی خوبی تابی جون. دوست دارم
خیلی خوبه که اخبار زرد ندارین یا کم دارین! و خیلی خوبه که تا از صحت یه خبر مطمئن نشدین نمیذارین تو سایت
همینجوری خیلی خوبی تابی جون. دوست دارم
خیلی خوبه که اخبار زرد ندارین یا کم دارین! و خیلی خوبه که تا از صحت یه خبر مطمئن نشدین نمیذارین تو سایت
انتظار داریم تحلیل های سیاسی بیشتر بذاره. تقریبا در ستون اصلی وسط صفحه اصلا تحلیل سیاسی به چشم نمی خوره. در ستون کناری هم همش به نقل از سایت های دیگس
از تابناك انتظار داريم نور در تاريكي هاي خفاشان بياندازد و ببيند در خفا بيت المال را چگونه بيت الحال مي كنند و به جاهاي ممنوعه قدم بگذارد و نور افشاني كند ،به نظر تابناك اينهمه كالاي قاچاق آيا توسط مرزنشينان و يا كول بران است و يا دست خاين بسيار قوي پشت قاچاق كالا و هم بابك زنجاني است ؟
همان صفحه اول قبلی بهتر بود روی صفحه کامل باز میشد این جدیده ستون کناری باز نمیشه
اوایل بیشتر میومدم تو این سایت اما الان خیلی کمتر میام چون تند رو شدید و طرف سپاه رو زیاد میگیرید
گر نه تهي باشدي بيشتر اين جويها********* خواجه چرا ميدود تشنه در اين كوي ها
مولوي
اگر اخبار جامع واقعي بدون سانسور باشد و به شعور مخاطبين احترام گذاشته شود، به قول مولانا تشنه گان اخبار دنبال بيگانگان نمي روند . اخبار بايد بدون اعمال نظر، سريع، دقيق، متنوع و مبتني بر هيچ گونه حب و بغض باشد. يادمان باشد گاهي آگاهي از توانمنديها و مزاياي كشور هاي ديگر ، ولو كشور بد خواه ايران، ما را قوي تر ميكند......
سایت تابناک وزین وموثقه ،نقطه نظرات مردم رو باحفظ امانت داری منتشر میکنه ، سپاسگذاریم از زمینه ای که فراهم کردید
فقط شفاف سازی و انتقال تمام انتقادهای مردم نسبت به اخبار منتشره
بخش نظرسنجی از مردم در مورد طرحهای کلان و ملی و کشوری جایش خالی است.
بطور کلی هیچ مرجع تخصصی و معتبری برای نظرسنجی مردم نداریم.
تابناک سایت کلیک دزد است. به زودی نوشتاری در این زمینه منتشر خواهم کرد.
موفق باشید
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
لابد(بقول اون یارو که رفته ودیگه بر نمیگرده) مدارکش هم موجوده؟
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران تابناک
سایت تابناک تا حدودی توانسته جنبه مستقل بودن خود را حفظ نماید، که این از مهم ترین مزایای تابناک است، چون اکثر وب سایت های خبری ایران به نوعی دنبال جناحی کردن مسائل هستند. یک نکته ای که خیلی وقت ها با آن روبه رو هستیم این است که صفحه نمایش تابناک بعضی اوقات از حالت استاندارد خارج می شود، این اگر فکری به حالش نمایند، به سایت تابناک نمره قبولی می دهم.
هر چند با اصول اصولگرایان در تناقض هست ولی انظار دارم اصل دروغگویی رو از اصول خودش حذف کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
یه خورده هم از نژاد پرستی علیه عرب ها ی حاشیه خلیج فارس برداره هر چند من هم دل خوشی ندارم از اونا ولی نباید فقط از روی نژاد به اونا نگاه کرد
در ارایه گزارشات از کانونهای قدرت نهراسد. نمونه ان گزارش فیشهای حقوقی بود که نه شما ونه سایر رسانه ها جرات ورود به دریافتیها-وامهاو...برخی قوا را نداشتید و صرفا" به دستگاههای اجرایی تاختید
تابناك محترم بنده به عنوان يك ايراني كه حق حقوق خود را ميشناسم تا حالا صدها بار نظر فرستادم برايتان كه نه توهين اميز بود ونه مشكل دار اما دريغ از يك انتشار كه باعث سرخوردگي ميشود
کسی از من میپرسه کجا بودی؟ ومن نمیتونم بگم کجا بودم.و اگر دروغ بگم، اگر متوجه بشه که احتمالشم زیاده، اون به من کاملا بی اعتماد میشه
برای همین میگم بیرون بودم.به همین سادگی نه دروغ گفتم و نه چیزیو که نباید میگفتم رو گفتم یا مثلا سمت تجریش ولی همه چیزو نگفتم.
بهتره یک خبر ناقص باشه تا حاوی دروغ
مخاطب اینطوری کاملا بی اعتماد میشه
منصف باشه. مردمی باشه. واقعیات رو منعکس کنه نه ترجیهات.
خبرهای تابناک نسبت به بقیه سایت ها خیلی نو هستند و تنها ایرادی که می گیرم این است که این سایت در انتخاب و گاهی پردازش خبر بیطرف نیست و نقش رسانه ای خودش را گاهی خوب ایفا نکرده جناحی می شود که البته در دراز مدت خودش آسیب می بیند. امیدوارم جایگاهش را به عنوان رسانه بهتر ایفا کند.
انتظار همه فقط حقیقته همین....
با سلام و تشكر از زحماتتان
متاسفانه خبرهاي ورزشي تان فقط شده فوتبال
قيچي ساز اورست را بدون اكسيژن صعود كرد . ميدونيد يعني چي؟ اصلا دركي از اين واقعه داريد؟
در عوض فلان فوتباليست سرفه ميكنه فوري مينويسيدش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
راست میگه دیگه فوتبال روی اعصابه ، همه ی ورزش ها رو به عدالت بهشون بپردازید زیادی به فوتبالیست ها بها دارین میدین
انتظار اینه که اینقدر نظرات رو سانسور نکنه خودش هم دچار خودسانسوری نشه و همیشه شرافت و عدالت رو در نظر داشته باشه
سلام
بخش مهمی از یک خبر، نظرات خوانندگان است که صرف نظر از ماهیت خبر، به نوعی دیدگاه کلی جامعه را در خصوص آن خبر بیان می کند.
از تابناک تقاضا می شود در انتخاب نظرات نکات زیر را رعایت کند:
* از درج نظرات حاوی لودگی مثل زینال بندری و . . جدا پرهیز کند
* نظرات دارای تحلیل و منطقی را تا حد امکان چاپ کند صرفتظر از اینکه شاید خوشایند برخی مسئولین نباشد

موفق و موید باشید
من به شخصه تابناک رو مطالعه می کنم. انتقادی که مطرح است انتخاب صفاتی است که جنبه بی طرفی یک خبرگزاری رو از بین می برد. به عنوان مثال هنگامی که از عربستان صعودی صحبت می کند خیلی از این صفات منفی استفاده می کند و تلاش می کند که به خواننده القا کند که عربستان منفی است. این موضوع در برنامه + تابناک زیاد به شنیده می شود که سبب شده بنده دیگر این برنامه را نگاه نکنم و هزینه اینترنت خودم رو جای بهتر صرف کنم. به نظر من بهتر است نتیجه گیری به خود خواننده واگذار شود. انتخاب صفاتی همچون احمق، بی لیاقت، و ... کمکی به اصل خبر نمی کند و صرفا از اعتبار خبرگزاری می کاهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
لایک
تشکر از مجموعه تابناک...
اساسی ترین درخواست من:
تا جایی که ممکن از سانسور پرهیز کنید.
میدونم که تابناک بسیار در این زمینه نسبت به برخی ها منطقی تر عمل میکنه و میدونم که محدودیت ها و خط قرمز هایی هست... امّا این خط قرمز ها و محدودیت ها رو امثال مجموعه شما میتونن به چالش بکشن...
در کنار این موضوع لطف کنید از مسائل ریز مملکت هم گزارش تهیه کنید و نقد بنویسید. از مسائلی که به عقیده خیلی ها مسائل پیش پا افتاده ایه... همین مسائل کوچیک، علّت بسیاری از مسائل بزرگ...
- برخورد نامناسب نیروی انتظامی
- قوانینی که مختص عوام و دولتی ها معاف
- ازدیاد قوانین دست و پا گیر
و بسیاری از مسائلی که باید با سیر در جامعه تجربه کرد و فهمیدشون...
یکی از سوالات اساسی من اینه که چرا در شهر بندرعباس با گرمای طاقت فرسا، شیشه دودی و پرده برای ماشین تخلف حساب میشه؟ یا اصن چرا تزئین ظاهری ماشین تخلف؟ امّا چرا دولتی ها از این قوانین معافن؟
مسائل پیش پا افتاده امّا عذاب آور...
چرا اینقدر کارهای اداری عذاب آوره؟ این همه قوانین دست و پا گیر برای چیه؟؟
در مجموعه در کنار پرداختن به مسائل درشتی که همه سایت های خبری بهش میپردازن، به مسائلی بپردازید که درد خیلی از مردم امّا...
تشکر
از تابناک انتظار دارم از انتشار اخبار "روس گرایانه" خودداری فرماید و نشر نظرات خوانندگان را ذیل تمامی خبرها (با رعایت موازین رسانه ای) مجاز بشمارد.
چه خود شیفته هستی تابناک، برترین پایگاه خبری کشور
خودتم میدونی که برترین نیستی ولی خب انصافا در حد متوسط یکم پایینی
اخبار بی طرفانه بدون اغراض و جهت گیری های سیاسی
برترین پایگاه خبری؟؟!!!!!!!!!!
کار از نوشابه گذشته دلستر بدم؟
چند مطلب بنظرم در یک پرتال خبری خوب مثل شما کم است.
1.خلاصه اخبار مهم خبرگزاری های دنیا.
2.شیوه درست زندگی کردن و عادات بد ما ایرانی ها در تمام زمینه ها(غذا-خرید-عقاید)
3.اگر یک قسمت داشته باشید در مورد تاریخ ایران و بخصوص تاریخ معاصر و ذکر آن بدون قضاوت بنظرم بد نباشه.
4.کمتر به اخبار منفی و کشت و کشتار بپردازید و اخبار محیط زیست و خیریه ها را بیشتر پوشش دهید.
در کل شایسته بهترین هستید.(...)
اول اینکه قالب سایتتون رو عوض کنید. خیلی توو مخه. مثل مثلا سایت فردا نیوز کنید که اینقدر ستونی نباشه همه چیز. دوما اینکه این از ... تا ... رو حذف کنید خیلی مسخرست. از یه چیز بی ربط میرسید به یه چیز بی ربط دیگه .
از تابناک انتظار دارم که یا شهامت و صداقت به خرج دهد و نظرات مردم را هم بازتاب دهد و یا اگر به هر دلیلی مایل یا قادر به انجام این کار نیست دستکم باکس مربوط به درج نظر خوانندگان را از ذیل اخبار حذف کند تا خواننده هم تکلیف خود را بداند
با سلام تابناك عزيز
انتظار اين است كه مطالبي كه در كامنت ها مياد را بيشتر مد نظر قرار دهيد بدين صورت كه چندين با در مورد وضيعت تبديل نيروهاي شركتي از شما در خواست كرده ايم كه گزارشي تهيه كنيد ولي افسوس كه در اين مورد هيچ اقدامي نمي كنيد
انتظار دارم اگر در نظر دارید در باره مطلبی کامنت ی منتشر نشود به اطلاع مخاطبان رسانده شود. بارها اظهار نظر کردهام منتشر نشده است.توجه داشته ام قابل انتشار باشد.حالا یا سلیقه ای برخورد شده ونظرم مورد پسند کرکنان نبوده یا زمان و جا نبوده. به هر حال احساس کردهام که بی سلیقگی صورت گرفته. با آرزوی موفقییت بیشتر شما .
- خبرهای زرد را کم کنید.
- فرکانس خبرهای جهت دار در خبرگزاری تابناک زیاد شده است. خبری که به قصد تبلیغ و یا ضد تبلیغ کار شده است.

مهمترین اصل هر خبرگزاری باید اخلاق باشد. وگرنه اعتماد خوانندگان خود را از دست می دهد.
بسیار خوشحالم که حق به حق دار رسید.
البته این شروع راهی سخت برای تابناک خواهد بود
چرا که مقوله اول شدن یک سری تکنیک و تاکتیک مخصوص به خود دارد و حفظ مقام اولی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های دیگر.
و اینکه حفظ مقام اولی بسیار سخت تر از اول شدن است.
انتظاری که از تابناک دارم این است که بدون هیچ گونه غرض ورزی بتواند اخبار را منعکس کند و منافع جناحی را از معادلات خود بیرون کند.
طبیعتا خلاقیت و نوآوری در عرصه تولید و ارائه خبر، می‌تواند سهم بسزایی در حفظ مقام اولی داشته باشد.
فقط و فقط ........
اخبار و گزارش های داخلی و خارجی
1- خارج از جناح بندی های سیاسی
2- دقیق و بدون سانسور های غیر لازم
3- سریع و به روز
4- بدون جانب داری از تفکر و توجیهات اشخاص و گروه های خاص
5- احترام به افکار و شعور کلیه هموطن ها بدون در نظر گرفتن تفکر و ادیان انها
با سلام. وتبریک بخاطر کسب رتبه ( وب‌سایت خبری برتر ایران ).
انتظار داریم بدون تعصب زبانی . و بدون تعصب جناحی در نشر نظرات بینندگان خود عمل کنید.
بارها من نظراتی نوشتم . ولی بخاطر تعصب شما به زبان فارسی و سلیقه جناحی حاکم بر تابناک از چاپ نظرات ( کام نت) خوداری می کنید. البته حتما در مورد دیگر زبان ها غیر از تورکی ، شما به احتمال زیاد حساسیت نشان می دهید.
ولی مطمئن هستم که شما هم معتقید به این هستید که ( پیش خداوند باتقویا ترین ها عزیز هستند ) . نه یک زبان خاص و یا جناح خاص
سلام وقت بخیر
ضمن تشکر از بابت زحماتی که در امر اطلاع رسانی انجام میدهید باید به عرض برسانم که بعضی خبرهایی که منتشر میکنید قدیمی هستن و در مواردی مشاهده شده حتی از آرشیو زده بیرون به عنوان خبر روز منتشر شده !! اشاره به مشکلات عدیده اقلیت های مذهبی در خبرها نیست .
تابناک عزیز این انتخاب به جا و کاملا مناسب رو تبریک میگم و واقعا هم همینطوره. از نظر کسی که از وب سایت شما اخبار میخونه به نظرم بعضی وقتا تیتر با خبر همخونی نداره و یا اینکه تو متن اخبار گاهی غلط املایی و برخی موارد تکرار خبر دیده میشه. هر روزت بهتر از دیروز
سلام و تبریک:
صداقت ، دقیق ، صحیح ،فرا جناحی ، کار کرد ملی و مردمی ، بدون تالیف یا سانسور، انعکاس واقعی صدای ملت ، پیگیر مطالبات ملت ، سرعت در درج نظرات بطور کامل / موفق باشید تنها سایتی هستید که از ابتدای تولدش تمایل به خواندن مطالب ان و توصیه کردن به دیگران را دارم
همه نظرات رو منتشر کن. الکی ننویس خوانده میشوید بعد نظرات در حال بررسیت از نظرات منتشر شده بیشتر باشه .
همه نظرات میفهی همه نظرات. البته به غیر از اونهایی که توهین میکنند.
تا حلا چند باز نظر نوشته ام ولی مثل این که مسول خبر خواب تشریف داشتن نظر رو ندیده .
انتظار شفافیت اطلاعات، یاور مردم بودن، رعایت اخلاق و تقوا در خبررسانی، پیگیر مشکلات جدی مردم و جوانان بودن...
بهترین سایت اینترنتی که اکثرا بی شیله پیله است همین تابناک است.
انتظار من از تابناک پایان دادن به خط مشی نژادپرستانه در مورد ترک و عرب میباشد
درخواست عاجزانه:
بعضی برنامه ها هست که به طور خودکار غلطهای املایی رو تصحیح میکنه البته درصد خطایی هم داره.
من کامنتا رو که میخونم خیلی غلط املایی دارن و آدم تو ناخودآگاهش ثبت ميشه و غلط مینویسه
برام پیش اومده که چیزای عجیبی رو غلط نوشتم و که باورم نمیشه چه جوری یه چیز به این سادگی را غلط می نویسم
به نظرم برنامه های تصحیح خودکار هست اگه ازش استفاده کنید خوبه.
البته در متن اخبارهم غلط املایی و نگارشی تا حد کمی موجوده
تابناک خیلی وقته دیگه کیفیتش رو از دست داده. بعد شده بهترین پایگاه خبری؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخ
افزایش حقوق
انتظار خاصی نداریم.. فقط شهامت چاپ نظرات مردم رو در مورد موارد سیاسی و ملی داشته باش... انصاف داشته باش. + هر از گاهی نظرسنجی هایی در مورد مسائل کلان ممکلتی هم گوشه سایت بذار ببینیم چندچندیم...
صداقت / عدالت و انصاف / دفاع ازحق نه از جناح و دستورات سیاسی // یا در مطلبی ورود نشود وچانچه وارد شدید رعایت مسائل فوق را داشته باشید
اینکه نظرات زا سانسور نکنی همین آیا این درخواست زیادیه از جایی بالاخره مسوولین بایئ صدای مردم و بشنون شما که مدعی بر این هستید خبرگزاری بی طرف هستید و حق مردم را لحاظمیکنید نباید حرف های مردم و سانسور کنید اگه شما سانسور کنید چه توقعی از مسوولین هست
با سلام و سپاس از زحمات دست اندرکاران
در کنار مزایای سایت شما که من بیینده هر روز آن هستم، دو انتقاد به نظر بنده به سایت شما وارد است:
1- هیچ نام و نشانی از سایت و دست اندرکاران و نیز شناسنامه و تلفن تماس و آدرس و ... از سایت شما موجود نیست. ...
2- گوینده گرامی به اضافه تابناک، خیلی از اوقات جانب بی طرفی را رعایت نکرده و تفسیر خودش را به سبک صدا و سیما، به خورد بیننده می دهد.
با احترام
داود
لطفا فقط جهت گیری سیاسی نداشته باشین . اخیرا من متاسفانه این مورد را تو خبرها دیدم
با سلام
احتراما اینجانب انتظاری که از این مجموعه خبری دارم اینه که جون خودتون یک مطلبی در خصوص تاسیس شبکه کشاورزی در صدا و سیما را ارائه کنید تا بلکه دولت به جای پخش سریالهای دونگی و جومونگ و هانیکو که بدرد جامعه نمیخورد یک شبکه کشاورزی افتتاح کند. آگاهی کشاورزان هم در بحث کشت و هم در بحث آبیاری وخیم است. روشهای نوین آبیاری متاسفانه مثل لاک پشتی پیش میرود.
باور کنید در در بخش کشاورزی هدر رفت آب زیاد داریم با این وضعیت که مملکت پیش میرود اگر فکری به وضعیت وخیم کشاورزی نشود در آینده نزدیک شاهد بیکاری مطلق استانهای مستعد کشاورزی خواهیم بود.تراز آبهای زیر زمینی به شدت کاهش یافته است. این مشکل همه کشور هست و همه مسئولیم.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
باور کن دوست عزیز شبکه ها دست دولت نیست دست صدا وسیمای میلیه
کاهش تبلیغات سرسام آور در صفحه اول که چهره سایت را زشت جلوه داده
تبریک میگم....به نظرم در کنار بسته های خبری ای که دارید مثل "به اضافه تابناک"و"کیوسک بین الملل"و..... یه بخشی هم بزارید و در اون ویدیو ها یا گزارش هایی که شبکه های خارجی در مورد ایران میگن یا فیلم هایی که توی اون ها از ایران یا ایرانی ها یا جمهوری اسلامی حرف زده میشه زیرنویس کنید و توی اون قسمت بزارید.بدون سانسور و بعد در زیر ویدیو تحلیلش کنید.به نظر من اسمشم بزارید:""بازتاب ایران"" به نظر من مثل به اضافه تابناک یه همچنین بسته ی خبری هم خیلی طرفدار خواهد داشت.(البته تا حدودی مثل هم اند. )چون ایرانی ها خیلی دوست دارند بدونن مردم دنیا راجع به کشورشون چی میگن یا چی از ایران برای مردم جهان پخش میشه....ممنونم از سایت خوبتون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
اقا حجم خیلی خیلی کمش رو هم واسه ما داهاتی ها بگذارید
گوشت و مرغ را ارزان کنید. مسکن و خودرو و بنزین را هم ارزان کنید
مبارک باشه
خواسته ها :
1 نظرات رو انتشار بده ترسو نباش . مردم حق صحبت و اعتراض و انتقاد دارن
2 پیگیر باش . خبر انشار میدی مثلا تعرفه فلان چیز گرون شد مردم اعتراض کردند پیگیر باش ببین گرونی حذف شد یا نه
مثلا کارگران فلان جا بخاطر اخراجشون اعتراض کردن حکم زندان براشون بریدن وکیلشون اعتراض کرد خو بعدش چی شد؟ اعتراضات مردم به این حکم چی شد؟
3 انصاف داشته باش
4 جو گیر نباش
5 حقیقت رو انتشار بده
سلام
لطفا اينقدر نژاد پرست و بر عليه قوم تَرك حركت نكنيد . ما كاملا حواسمون به رفتار و حركت برنامه ريزي شده تابناك هست
باارزوی قبولی عبادات تابناک منافع ملی را در اولویت قرار دهد
نظرات زیاد سانسور میشه و یا اصلا خوانده نمیشود. نمیدونم . ولی حداقل آمار نظرات غیر قابل انتشار رو درست بزنید و تا ابد آمار در وضعیت در حال بررسی باقی نماند.
عدم درج اخبارزرد.
عدم تگذیب خبرهایی که خود تابناک هم مثل سایر خبرگزاری های منتشر کرده و حتی زحمت این رو نکشیده از روی سایت حذفش کند، مگر با ذکر عذرخواهی از خوانندگان.
به اخبار دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر بپردازید
این دانشگاه در سراسر ایران شعبه دارد و بالطبع خوانندگان شما را هم دارد. در حوزه استاندارد های آموزشی وضعیت معیشت کارکنان و استادان این دانشگاه هم به تولید محتوا بپردازید
من تابناک رو بیشتر بخاطر تلخند میبینم. اما بی نظمی در بروزرسانی این بخش آزاردهنده است. اگه مشکل در کمبود نیرو یا سوژه است میتونید از کاربران هم بخواهید مطالب خود را بفرستند.
دیزاین سایتتون واسه زمان بلقیس
اخیرا اشتباهات زیادی توی بعضی اخبارتون دیده میشه،
از کپی کردن بدون دخل و تصرف متن از شبکه های اجتماعی و پاک نکردن هشتگها و غلطهای املایی فاحش ( مثل نوشتن شرط با املای شرت!) بگیر تا انتشار بعضی اخبار بدون صحت و سقم علمی مثل مطلبتون در مورد اختاپوسها.
کیفیت خبرها هنوز خیلی جای کار داره!
بیطرف باشید
اطلاع رسانی سریع اخباروجهت گیری تجزیه وتحلیلی صحیح اخبار درراستای حفظ حقوق ومنافع مردم عام
عدم طرفداری از قشر خاصی ، بازتاب کل اخبار و عدم سانسور اخبار برای شخص یا گروه خاصی ، قالب سایت هم جالب نیست ، دسترسی به بخش های مختلف خوب نیست
بسیارممنون ومتشکرم ازکل مجموعه تابناک,شمابهترین هستید چون انتخاب مابهترین هاست.
ممنون ومتشکرم ازهمه مجموعه تابناک.
صداقت کامل بدون ملاحظه هیچ احدی
زبان مردم باشید
پیگیری مسائل تا حصول نتیجه یا گزارش عدم نتیجه
افشاگری متخلفین رو ادامه بدین
نظرات مردم رو در صورتی که ناسزا نباشه کاملا بدون سانسور تایید کنین
ممنون از زحمات شما
1-مطالب مهم هر خبر رو بصورت کلمه ای برچسب بگذارید تا با کلیک روی اون به مطالب و اخبار اون موضوع دسترسی داشته باشیم مثلا در اخر خبر در مورد مجلس برچسب مجلس رو بزارید
2- بخش نظرسنجی رو فعالتر کنید. دسترسی به ارشیو نظرسنجی ها در صورت وجود نداشتن نظرسنجی ممکن نیست و سخت است
3- بخش مجلس رو فعالتر کنید
4- اگر مسئولی قولی داد که فرضا تا یک ماه دیگه انجام میشه روز شمار بزارید در سایت و پیگیری کنید
5- جهت گیری خاصی به طرف یکی از افراد نظام دارید
6-بخش یادداشت هارو بهتر کنید و از افراد مختلف در دو جناح بخواهید در یک مورد یادداشتی بنویسند و با هم منتشر کنید
7- از مردم به عنوان خبرنگار استفاده کنید و اگر خبر انها خوب بود در بخش جدیدترین اخبار انها را منتشر کنید
اجازه اصلاح مثبت و منفی رو بدین ممکنه اشتباهی به نظرات منفی بدیم
با سلام
امتحان دکتری تخصصی وزارت بهداشت در هر رشته دارای رشته های مورد قبول برای شرکت در آن رشته است که در رشته های بیوتکنولوژی دارویی - نانوفناوری دارویی و علوم اعصاب و چند رشته دیگر بیوشیمی و نه بیوشیمی بالینی را به عنوان رشته مورد قبول پذیرفته اند، با توجه به اینکه رشته بیوشیمی مجزایی در سیستم آموزشی تعریف نشده است و بیوشیمی عمومی هم از زیر مجموعه زیست شناسی به حساب می آید ، و اینکه رشته ما یعنی بیوشیمی چند سالی با عنوان بالینی محسوب می شود فلذا پسوند بالینی فقط محرومیت از امتحان در برخی رشته ها را برای ما به ارمغان آورده است ، ما جمعی از دانشجویان بیوشیمی بالینی که از خوانندگان همیشگی تابناک هستیم تقاضای رسیدگی و گنجاندن بیوشیمی بالینی را به عنوان رشته های مورد قبول در رشته های مذکور را داریم.لطفا از کانال وزارت بهداشت اقدام فرمایید
با تشکر
لطفا به اون دوستی که +تابناک رو اجرا میکنه بفرمایید اگر ایشون فقط راوی هستن پس از اظهار نظر شخصی روی ویدئوها خودداری کنن و اگر ایشون کارشناس هستن (که بعید به نظر میرسه) پس یک بیوگرافی از خودشون و سوابق و تحصیلاتشون رو ارائه بدن تا ما بیشتر با چنین فاضلی که در تمام زمینه ها صاحب نظر و متخصص هست آشنا بشیم.ضمنا پسندیده تر هستش که ایشون لحن بهتری برای بیان مطالب روی ویدئوها اتخاذ کنن چونکه یک غرور و اعتماد به نفس کاذب و همچنین قضاوتهای بعضا ضدونقیض و سطحی پشت این صداست که آزاردهنده است.
سایت محترم تابناک
کسب امتیاز رتبه برتر رسانه را الحق والانصاف تبریک میگویم .سایر رسانه ها هم قابل تقدیرند.
و اما آنچه را که پرسش نموده اید .

1- سعی نمائید مطالب سایت هم چنان فرا جناهی باقی بماند.
2- به اشتباهات کلی مدیریتی از بدو پیروزی انقلاب تا زمان حال از نگاه مدیرتیی و در موارد مختلف چه از نظر سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، نظامی و جه اجتماعی بیشتر کنکاش و برای عبرت مدیران فعلی و وفق شرایطی که در آن قرار داشته اند و دارند مطلب بنویسید.
3- در بخش نظرات ، گرچه تنوع خوبست ولی از بینندگان و خوانندگان بخواهید در خصوص نکات برجسته مطلب و یا خبر منتشره نظر دهند. و خود این نکات را تکیه داشته باشید.
4- پایان هر ماه جمع بندی از مطالب و خبرهای مهم را با نظرات سنجیده ای که دریافت نموده اید یکجا نیز منتشر نمائید.
5- نظرات بینندگان را که ممکن است قابلیت انتشار ندارد ولی واقعیت است با با مصلحت خودتان بعنوان خوراک از آن استفاده و خود به توسعه مطلب بفرمائید.

6- در همه حال خدا را فراموش نکنید . هر خبر و مطلبی را که از خودتان است برای اصلاح امور و آگاهی مسئولین بی طرفانه منعکس نمائید.

7- با جوانان و امیدوار نمودن آنها بیشتر ارتباط بر قرار نمائید.

8- طرح و لایحه های مطرح در مجلس را با بینندگان در جهت نظر دهی و غنای آن بزبان ساده و خلاصه به نظر خواهی گذارید . امکان آپلود اسناد و مدارک مثبته یک نظر را فراهم آورید.

موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
تقلید کار جالبی نیست ولی مثل عصر ایران که پربازدید ترین خبرها به تفکیک روز ، هفته ، ماه و سال داره کار جالبیه ، اخه هر دوتا سایت رو دنبال میکنم با سایت شما بیشتر حال میکنم
آگاهی دادن در خصوص حقوق شهروندی
انتشار اخبار درست بدون هیچگونه ملاحظه کاری
عدم سانسور اخبار
انتشار نظرات را فیلتر نکند
طراحی سایت قبلی بهتر بود
نظرات رو گزینشی منتشر نکنید و اینکه مراعات هیچ سازمان و نهادی رو نکنید و همچنین خود سانسوری کمتر کنید
خیلی وقتا سوژه های نو و دست اول را بهتون معرفی میکنم که راجع به اونها گزارش تهیه کنید ولی دریغ از تهیه یک گزارش ! حالا یا پیامم را نمیخونید یا خط قرمزتونه یا دلیل دیگه ای داره .!! حداقل توقع من ، اینه که از طریق ای میل دلیل بی جواب گذاشتن پیامهایم را بهم بدین . احترام گذاشتن به مخاطب که یکی از آموزه های دینی ماست باید جزو وظیفه اصلی و بی چون و چرای شما قرار بگیره . نه در حرف که در عمل.
سوال جدی!!
چرا با اینکه بارها کامنت فنی و غیر فنی گذاشته ام که عموما هم چالشی نبوده حتی یک مورد هم منتشر نشده. واقعا موندم که این کامنتهایی رو که نشون میدید مال کیاست!
پاسخ ها
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
منم همین مشکل رو دارم خیلی وقته دیگه تابناک اولویت دوم و سومم شد
اعتمادی که مردم نسبت به یک رسانه پیدا می کنند سرمایه بسیار سنگینی است و مانند برندی است که قرار است سالیان زیادی حیات داشته باشد پس به شما توصیه می کنم در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و در راستای مشتری مداری به پیشرفت قابل ملاحظه خواهید رسید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
مشتری مداری کلمه ی فراموش شده ی این روزهای ایران
ضمن تبریک، یکی از ضعف های این پایگاه دیر منتشر شدن اخبار و نظرات نسبت به دیگر سایت های خبری است به صورتی که خیلی وقت ها اخبار با تاخیر 12 الی 24 ساعت نسبت به سایت های دیگر منتشر می شوند و به شکلی که نسبت به مخاطب این اخبار سوخته هستند
کی گفته تابناک برترین است. اگه با این همه غلط تایپی برترین هست بدترین پایگاه خبری چجوریه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
توی رتبه بندی سایت الکسا نگاه کن دوست عزیز، اون جا که عوامل تابناک دست ندارن که ...!
صفحه اصلى رو مثل قبل كنيد الان خيلى بد شده
انعكاس و انتشار دغدغه ها و درد و مشكلات مردم و تلاش در پرداخت به گزارشاتي كه بهبود عدالت و از بين رفتن تبعيض در جامعه كمك مي كند ، همچنين انعكاس اخبار بدون سانسور و ملاحظه افراد و روشنگري فضاي مجازي در جهت كاهش فساد و تخلفات مديران و مسئولين .
چند سال است خواننده تابناک هستم . مدتیه تابناک خبرهاش رو به صورت بسته خبری ،بسته ویدیویی و ....میزاره . لطفا خبرهاتون را به تفکیک تو یه لینک جدا پشت سر هم بگذارین مثل خیلی از سایتها هر کس به هر کدومش علاقه داشت ببینه نه اینکه اجبارا باید چند تا خبر یا ویدیو را با هم ببینیم . ویدیو و عکس هاتون رو هم یه جای جدا بگذارین نه دنباله خبرها ا. ینترنت ما اونقدر سرعت نداره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
منفی دادم به نصفه ی اول کامنت اما خط اخرش درد دل خودم هم هست، محدودیت و سرعت پایین اینترنتم من رو از دیدن فیلم های زیبای خبریتون محروم کرده
به همین روال ادامه دهید عزیزان من.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
نظراتی که یه مدت میگذره رو دیگه بی خیال میشید نمی گذارید، خبرهاتون یه طرف ، کامنتای خوانندگانتون یه طرف، خیلی چیزا ادم یاد میگیره و پرباره و به غنای مطلب کمک شایانی میکنه چون معلومه خوانندگانتون توشون قشر فرهیخته و پرکرده زیادن ، مثل ما بی سواد ها بگذارین از معلومات ایشان استفاده کنیم
1. به نفع يا عليه گروهي ننويسيد
٢. بذاريد مردم روي حرفهاي اشخاص خاص هم كامنت بذارن، امام جمعه ها و اشخاص صدر مملكت
٣. فقط فلسطين نيست كه اشغال شده بلكه مثلا از مسلمانان آواره چين و قره باغ هم بنويسيد
٤. احترام متقابل وا فراموش نكنيد قاعدتا يك سايت خوب بايد نظرات مخالفين را هم چاپ كند مگر خدايي ناكرده بد وبيرا باشد! شما گرينشي چاپ ميكنيد پس هنوز معني دموكراسي و نقش مطبوعات در آن را بايد دوباره بخوانيد! شما نظرات مخالف مقالات خودتان راچاپ نميكنيد.
٥. در مجموع و نسبي سايت بدي نيست تابناك
مشکلات کشور را در همه زمینه های خرد و کلان- منطقه ای و ملی و .... انعکاس و پیگیری کنید تا مردم به شما اعتماد کنند
من با حرف مجتبی صد در صد موافقم من هم هرچی کامنت نوشتم هیچوقت ننوشتید!!!!
لطفا خواهشا ملتمسانه و ...
نظرات زیر نویس در نظر شمای خوانندگان را هم چاپ کنید
تحمل شنیدن حرف مخالف را شما پایه بگذارید.
حرف مخالف نه توهین.
متشکرم
آسیب های اجتماعی حاصل از قوانین موجود در حوزه زنان بسیار زیاد شده
با توجه بع اینکه درصدی از مخاطبان تابناک خانمها هستند و نیمی از جامعه راتشکیل میدهند
در خواست که تابناک مطالبات و خواسته های زنان را بیان کند و قوانینی کع مشکل دارند را بازگو کند تا مسوولان بیشتر متوجه شوند
خود تابناک بنویسید نع خبرهای دیگر خبرگزاری ها
ممنون
خواهشا سانسورچی سایتو اخراجش کنین تا همه نظرات و کامنتا منتشر بشه
اگه ی صفحه هم تو اینستاگرام بزارید خیلی خوب میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
حالا اخراج نه ولی اختار بدید
واقعا تابناک عملکرد خوبی داشته و سنگ صبوری شده برای انان که میفهمند اگر قسمتی در نظر بگیرید و در مورد حقوق مردم به انها اگاهی دهید و در مورد تاریخ گذشته بی انصافی نکنید یا بهتر که در موردش ننویسید اگر توان بیان حقایق گذشته را ندارید در کل سایت خوبی هست و بزودی توان تشکیل و یا حمایت از حزبی ایرانی اصیل را خواهد داشت که در جهت منافع ملی و جلوگیری از فریب دادن مردم در مقابل سیاسیونی باشد که قبل از انتخاب فقط دروغ گفته و مردم را فریب میدهند تا به قدرت برسند
ضمن تبریک به شما، باید بگویم تبریک واقعی زمانی است که بدون سانسور بتوانید گزارش ها و نظرات مردم را منتشر کنید و مسائلی که در جامعه به صورت گره مطرح شده اند را به نقد بگذارید. اینجانب تاکنون بسیار نظراتی که توهین به شخصی نبوده است و البته مخالفت صریح یا واقعیت محض بوده است، گذاشته ام ولی بدلیل حساسیت گروهی خاص چاپ نشده است! امیدوارم به سمت و سوی رسانه آزاد حرکت فرمائید. موفق باشید.
ارائه نقطه نظرات مردم لازمه کار هر رسانه است لکن انعکاس برخی نظرات عامیانه و مزاح و .... در مباحث کارشناسی قابل قبول نیست و ارزش آن خبر را کاهش می دهد . لطفا فقط نظرات کارشناسی هر چند قابلیت اجرایی نداشته باشد را انعکاس دهید و از انعکاس نظرات شوخی و خنده و ... خودداری کنید
خدارا شکر سایت خبری بیغرضی هست وواقعتها برای مردم گزارش ودرددل وخاست مردم بمسوولین انتقال وموضع قاطع وروشن تابناک ناامیدیهیای ملت را بامید تبدیل کرده تاحال رضایت بخش بوده بامید توفیقات بیشتر خدمت بملت زخمدیده وطعم بیعدالتی چشیده
سلام
مشخصات نويسندگان مطالب زير هر مطلب مشخص باشه مخصوصا خبرهاي تحليلي
بعضی خبرها قدیمی هستند و تکرار میشوند و این زیبا نیست مخصوصا در مورد حوادث تلخ
فرمت قبلی سایت بهتر بود
نظرات بعضا" گزینشی درج میشود
خیریه همت رو چند وقته سر نزدید
جدیدن خبرهارو میزارید و بعد تکذیبه می نویسید اعتبار شما کم میشه
1- اعلام منبع خبر
2- تطبیق کامل متن خبر با تیتر خبر
3- نظارت دقیق بر املا و نگارش واژه ها
سايت شما ضد احمدي نژاد است منصفانه است بعنوان يك رسانه جمعي بيطرف و يا حداقل منقد باشيد .
ما كه از سياست بازي و دغل كاريهاي آن بي اطلاع نيستيم .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
برای مردمی بودن باید تعصب های بی جا را حذف کنید: تعصب بیش از حد به زبان و .قومیت خوب نیست
لطفا اخبار حوادث رو در یک صفحه جدا قرار بدید کههر کی خواست بره ببینه نه تو اینکه صفحه اول پر بشه از اخبار قتل و جنایت
انقلابی باشید
نظرات خوانندگان را منتشر کنید.موقعی که نظراتی که رئیس جمهور را نقد می کنند منتشر می کنید چرا برای مقامات پایینتر از رئیس جمهور نظر منتقدانه منتشر نمی کنید؟
سلام خدا قوت
تبریک میگم خواهشی که دارم اینه به شهرستان ها بیشتر توجه کنید
سلام
من تقریبا هر بار میدانم چه نطراتی را از من میگذارید و کدام را نمیگذارید . حتی گاهی یک نةر را با دو اسم گداشته ام که اسمی که زیاد به شما نقد میکند حتی نظرهای مطابق میلتان را هم از او نمیگذارید ولی همان نطر را به نام فرد دیگر و از آی پی دیگر میفرستم میگذارید ... البته این حق شماست ولی واقعیت این است که شما هم سیاسی هستید ..آنهم در حد لالیگا
ولی چون تنوع خبری دارید و خبرهای تان به روز است ناچارا به شما مرتب سر میزنم
پاینده باشید و با انصاف اشاالهه
با سلام وتبریک این موفقیت به سایت گرامی وارجمند تابناک وتشکر از زحمت کشان در عرصه ی خبرگزاری .عارضم که سایت شما با رویکردهای بسیار مثبتی که دارد میتواند بسیار بیش از این ها تاثیر گذار باشد به شرط این که این عدم وابستگی خود را پررنگ تر ادمه دهد ودر اطلاع رسانی فرهنگی نیز تاثیر گذار باشد وشرط آن این است که مشاوران فرهنگی در سطح گسترده تری تعامل داشته باشید........یعنی آرمان واصول داشتن وانقلابی بودن در عرصه خبرگزاری فاکتورهای موثر در اطلاع رسانی را ارتقا میبخشد..
از اين رسانه برتر كشور انتظار داريم كه اخبار مناطق دور افتاده كشور را نيز پوشش دهد در استان هرمزگان پايتخت اقتصادي ايران فقر و نبود امكانات در شرق اين استان به ويژه منطقه هشتبندي اين استان با 50 هزار نفر جمعيت كشاورز بيداد مي كند و مردم از نبود راه ارتباطي مناسب ، امكانات آموزشي نظير كمبود شديد معلم و مدرسه ، نبود صنايع تبديلي و فرآوري ، فقان امكانات بهداشتي مناسب ، نبود آب شرب در روستاها ، فقدان امكانات فرهنگي و ورزشي و ساير مشكلات رنج مي برند ولي كسي نيست كه صدا آنها را بشنود.
سلام. تطبیق متن خبر با تیتر خبر!!
لطفا مانند خبرگزاري مهر پيگيري كنيد. بنده چند سالي هست كه از علاقمندان شما هستم. اول صبح هميشه رويدادهاي خبري را با سايت شما پيگيري مي كنم. اما دو سال قبل هرچه پيام فرستادم مبني بر اينكه در جايي كار مي كنم كه مشكلات زيادي براي كاركنان ايجاد كرده و از شما استمداد كردم اما خبري نشد. لطفا يك بخشي را اختصاص دهيد به اين موارد كه ما مشكلات خود را چگونه به گوش مسئولان برسانيم تا ديده شويم. بسيار ممنونم. خدا قوت!!
****** ---- زیر نویس خوانندگان را چاپ کنید. ----*****
پیش نهاد می کنم که:
1- تابناک یا خودش یک شبکه اجتماعی تخصصی خبر بزنه یا اینکه امکان لینک به شبکه های اجتماعی مشهور مانند فیس بوک را فراهم کند تا امکان مشارکت خوانندگاه بیشتر بشه و بتوانند راحت لایک کنند و به پیام هایی که روی خبرها گذاشته اند به صورت نظام مند دسترسی داشته باشند.
2- برخلاف سیاسی بازی و بغض ورزی های بعضی از رسانه ها به صورت تخصصی به بازتاب اخبار بپردازد و هم چنین با دعوت از صاحب نظران متخصص دانشگاهی و اگاه راه حل ارائه دهند. مثلا در مورد این حقوق های نجومی به صورت تخصصی به نارسایی های موجود در سازمان های مختلف بپردازد و نکات مهم و پیشنهاد برای حل انها را به اطلاع مردم برسانند و مردم با باز نشر کردن ان باعث می شوند که افکار سازنده جای خبرهایی که فقط اهداف ساسی و تخریب دارند را بگیرد.
به قول سعدی :"لقمان را گفتند ادب از که آموختی گفت از بی ادبان هر چه از ایشان در نظرم ناپسند آمد از فعل آن پرهیز کردم " .
به نظر میرسد کلید حفظ عنوان :"برترین پایگاه خبری" تابناک در همین نصیحت سعدی نهفته است تا زمانی که از رفتار کاسه لیسان وقلم بمزدها پیروی نکنید ومطالب زرد ورپرتاژ آگهی را بطور کامل از صفحات "تابناک" پالایش کنید ودروغ نگوئید وعفت وحیای دیگران را حفظ کنید در اوج خواهید بود موفق باشید.
1- به قسمت نظرات سایت خیلی خیلی بیشتر باید اهمیت بدین. در حال حاضر فقط برای خبرهای خاص و با سانسور نظرات رو منتشر میکنین.
2- تبلیغات فراوان رو ساماندهی کنید. در بخش "آخرین خبرها"، به عنوان خبر، پست های تبلیغاتی ارسال نکنید. بسیار آزاردهنده است.
3- ایمیل های تماس با ما رو که جواب نمیدهید، حداقل بخونین و اجرا کنید.
4- درسته اوضاع خیلی داغونه و خبرهای هم از اون تاثیر میپذیره ولی حداقل چندتا خبر متفاوت، خارجی-علمی-تکنولوژیک-پزشکی-... بذارین.
چرا نظریاتی که باآن موافق نیستید رو سانسور میکنید؟
چرا بعضی خبر ها رو نظرات مردم رو انتشار نمیدی؟ ینی؟و اصلا چه معنی داره این کارتون حداقل از باشگاه خبرنگاران جوان یاد بگیرید...در ضمن چرا خبرهایی مثل خبر درگیری بوشهر رو که مال چهارشنبه بوده امروز بهش پرداختین؟؟؟؟بروید و بمیرید با این اول شدنتون!! لابد اینم انتشار نمیدی!!
اینکه یاداوری شد که اگثریت نیروها در زمان وزارت اقای زنگنه در دولت هفتم وهشتم جذب شدند بواسطه انکه در تریبون مجلس دهم بافرافکنی اعلام گردصنعت نفت ۸۰/۰۰۰ نفر نیروی مازاد از دولت دهم برایش تحمیل شده که حقیقت ندارد.
به موضوع ایجاد انحصار دررشته پزشکی وجلوگیری ازافزایش ظرفیت آن توجه کنید که ریشه ومبنای بسیاری ازمشکلات مردم دزنظام سلامت است توجه بیشتری کنید.
بی طرفی در انتشار اخبار. مثلا موقع انتخابات اصلا عوض میشید.
با سلام
من تقریباً به طور منظم هر روز چندین بار از سایت شما بازدید می کنم. برای شخص بنده یک سایت پربار است که مرا بی نیاز از بسیاری از سایت های دیگر و اتلاف وقت می کند. تنها موردی که بارها بنده به شما تذکر داده ام وجود اغلاط املایی فاحشی است که به ویژه در متون جدی دیده ام. قبلاً هم تذکر داده ام ولی وقتی یک مسئله ی جدی (مثلاً سیاسی یا اجتماعی) همراه با غلط املایی نوشته می شود کل اعتبار مطلب زیر سؤال برده و یک پرسش پیش می آید کسی که هنوز ادبیاتش در حد یک دیپلمه ی دبیرستانی نیست چگونه می تواند امور سیاسی و اجتماعی را تحلیل نماید. انشاءالله با پشتکاری که دارید این نقیصه هم برطرف خواهد شد و از شر تذکرات گاه و بیگاه من هم خلاص خواهید شد.
بی طرفی -تخصص- شجاعت-سرعت-دقت-تعهد
چرا 9 تا نظر غبر قابل انتشار دارید همه تفکر دارن می خونن و نظر مثبت و منفی خودشون رو میزنن.
چرا به جای مردم تصمیم به درست و ناردست بودن نظر میگیرید؟
تابناک در سایت اصلی خوب عمل کرده حداقل نمره من به این سایت از 100 می تواند 80 باشد اما در سایت های تابناک استانی بعنوان مثال تابناک مرکزی از 100 نمره 5 هم برایش زیاد است چرا که بسیار نابخردانه و کوته بینانه عمل می کند
عدم سانسور نظرتت که خیلی دیدم از تابناک
و همچنین احقاق حقوق توده مردم که تریبونی ندارند
مثلا جوانان بیکار و مشکلات ازدواج و مسکن و...
سلام تشکر صدای ملت فقط شمایید.
باسلام
ضمن آرزویموفقیت برای شما انتطار این است که بعنوان یک رسانه موفق که انصافا نمی شود نادیده گرفت وقبول داریم برآوردن تقاضاهای همگان با این همه تعدد سلایق و علایق امکان پدیر نیست اما بعنوان نماینده افکارعمومی یک صفحه مناسب برای درج دغدغه های عمومی باز شود که مواردیکه میشود بعنوان رسانه مطرح وپیگیری کرد دنبال شود وپیشنهاد دهنده شماره پی گیری دریافت کند که مطمئن شود در چه مرحله ای از پی گیری است مشکل اما ممکن است خصوصا که اینجانب تابناک را رسانه ملی می دانم پس انتطارات هم بالاست
شاید باور نکنید ولی یکی از بهترین بخشهای سایت بخش پیوند ها است چون مجموعه کاملی از سایت های مورد نیاز در آن هست با مراجعه به سایت تابناک ضمن خواندن جدید ترین اخبار، هر سایت دیگری رو نیاز داشته باشیم از بخش پیوندها به آن سایت مراجعه میکنیم و نیاز به حفظ کلی آدرس سایت ضروری نداریم
یک سیستم اجتماعی داشته باشید که بشه عضو شد در اون و نظرات رو با نام کاربری خود گزاشت و بخش کاربران داشته باشه که کاربران بتونن مطالبی رو بزارن . مثل سایت طرفداری
به دلیل حجم کم اینترنتمون لطفا خبرهای صوتی و همچنین خبرهای تصویری، خبر در اینه ی تصویرتون رو کم حجم بگذارید، مثل تلگرام که صوتی هاش خیلی کم حجمه ، اقا کیفیت نخاستیم فقط خبرهای جذاب تصویریتون رو میخایم که روزانه با توجه به محدودیت حجم ترافیکی مون قادر به دیدن اونا نیستیم، شما تهرانی ها اینترنتتون نامحدوده پارتی دارید، ما داهاتی ها اینترنتمونو محدود کردن و بار ترافیکی اش محدوده
من فکر می کنم اشتباهی شده این رسانه که این همه دروغ و جفنگه چطور امتیاز نجومی گرفته میگید نمیشه چرا این امتیازها که اعتارش از حقوقهای دولتی بالاتر نیست ، چطور حقوق غیر حق نجوی میشه امتیاز الکی نجومی نیشه.؟!!!
تقریبا هیچ کامنتی رو منتشر نمی کنید... مثل همین کامنت

مگر این که زیر مطلب خاصی باشه و دوست داشته باشید ... مثل همین پست!
تبریک...صدای ملت باشید...نظرات رو با هر سلیقه ای پخش کنید.درست و غلطش رو مردم قضاوت میکنند...نظرسنجی های بیشتر و با مضامینی که بیشتر در جامعه مطرح میشوند برگزار کنید...رسانه ای مستقل باشید...
ما به امید اینکه نظراتمون مورد بازید عموم قرار بگیره نظر میزاریم یا هرگز انتشار پیدا نمیکنه یا اینکه اینقدر دیره که منصرف میشیم بریم ببینیم منتشر شده یا نه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر