بازدید 8016

مجلس با جدیت پرونده حقوق های نامتعارف را پیگیری می کند

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با جدیت پرونده پرداخت حقوق های نامتعارف را تا زمان رسیدن به نتیجه و برخورد با مدیران فرصت طلب و متخلف پیگیری می کند.
کد خبر: ۶۰۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 09 July 2016
سیدراضی نوری درباره حقو‌ق‌های نامتعارف برخی مدیران دولتی افزود:درنظام اسلامی ما مردم این انتظار را دارند بخاطر خون شهدا،ایثارگری، مجاهدت های امام راحل ورهبری ، یک نوع عدالت اجتماعی برقرار شود و فاصله طبقاتی کاهش یابد.
 
عضوکمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:در حالیکه یک کارگر با ماهی میلیون تومان دریافتی نان شب ندارد پرداخت حقوق نجومی به یک مدیری که در چندشرکت به عنوان عضو هیات مدیره ، حقوق های چند صد میلیونی دریافت می کند عین بی عدالتی در نظام اسلامی است.
 
وی گفت:در برخی اداره ها نیز به شیوه های دیگر پرداخت مالی می شود ، به طور مثال وام های کلان بانکی قرض الحسنه پرداخت می شود این درحالی است کارمندان هم رتبه در سایر ادارات برای دریافت یک وام جزئی قرض الحسنه از بانک یا اداره با مشکل روبرو هستند.
 
نوری گفت:مسئولان باالگوگرفتن از امام ورهبری در واقع در چارچوب نظام اسلامی حرکت می کنند و اگر غیر از این باشد در واقع نفی حکومت و آرمان های نظام اسلامی است واین حقوق های نامتعارف ظلم ،ستم به نظام ومردم است وسرقت از بیت المال بوده و قاطعانه باید با عوامل آن برخورد شده و افراد خاطی عزل شوند و این مطالبه مردم که باید به آن توجه شود.
 
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم زمانی به این نظام اعتماد می کنند که مسئولان ارشد نظام نیز زندگی شان به زندگی مردم نزدیک باشد وکسی که می خواهد در نظام اسلامی خدمت کند باید زندگیش را با مردم یکسان و ساده زیست باشد.
به گزارش ایرنا؛ وی افزود: سران سه قوه باید به این مقوله ورود کنند و تمام جزییات ر انیز به مردم به صورت شفاف اطلاع رسانی نمایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل