بازدید 7699

برخورد دولت با حقوق های نامتعارف قابل تحسین است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : برخورد دولت با حقوق های نامتعارف قابل تحسین و قاطع بوده است و انتظار این است که ادامه یابد.
کد خبر: ۶۰۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 09 July 2016
ولی الله نانواکناری افزود: به هیچ وجه نباید از موضوع حقوق ها وفیش های نامتعارف بهره برداری سیاسی شود.
 
به گزارش ایرنا؛ نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری سیاسی از این موضوع انتقاد کرد و ، گفت : اقدام و موضع گیری سیاسی و جناحی و همچنین سکوت در برابر این موضوع بسیار بد است.
 
وی افزود: نباید فکر کرد که حقوق نامتعارف مربوط به دولت کنونی یا دولت قبل است و دیگر تکرار نخواهد شد بلکه همواره در جامعه افرادی هستند که دست به اقدام ناهنجار می زنند.
نائب رییس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید براینکه بیشتر مسئولان پاکدست هستند، تصریح کرد: اگر تعداد معدودی کار خلاف کردند ، نباید به همه کارمندان و مسئولان تعمیم داد و همه آنان را زیر سئوال برد.
 
نانواکناری اقدام دولت در برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف و شفاف سازی در این زمینه را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که با برخورد قاطعانه دولت این موضوع به نحو أحسن دنبال و درس عبرتی برای بقیه شود.
 
نماینده مردم فریدونکنار، بابلسر و بهنمیر در مجلس شورای اسلامی در باره چگونگی کمک مجلس به دولت در این زمینه گفت: مرکز پژوهش های مجلس اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داد و موضوع را بررسی و گزارش آن را نیز به مجلس ارائه کرد.
 
وی افزود : دولت و مجلس هر دو به این موضوع ورود کردند که انشاء الله با همت این دو دستگاه و قدم های برداشته شده ، پرداختی های نامتعارف به حداقل برسد یا در کل منتفی شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیانیه دولت در برخورد با خاطیان را اقدامی بسیار پسندیده دانست و گفت : برخورد با افراد خاطی بویژه صاحب منصبان و مسئولان باید با قاطعیت انجام شود.
 
وی افزود: قطعا برخورد شدید با چنین موضوع هایی ، درس عبرتی برای دیگران خواهد شد و مطمئنا خلافی که از مسئولان سر می زند مجازات آن باید به همان اندازه بیشتر از مردم عادی باشد چون اثرات خلاف مآنان و تخریب آن در جامعه نسبت به مردم عادی بیشتر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس