بازدید 7486
۴

۱۳هزار خودرو توقیف شد

کد خبر: ۶۰۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 08 July 2016
معاون فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: بیش از ۱۳ هزار دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی در تعطیلات عید سعید فطر توقیف شد.

سرهنگ عین‌الله جهانی در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین جزئیات ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: در تعطیلات عید سعید فطر بیش از 95 درصد رانندگان براساس قوانین عمل کردند و تاکنون بیش از 13 هزار دستگاه خودرو که اقداماتی برخلاف قانون راهنمایی و رانندگی داشتند توقیف شده است.

سرهنگ جهانی افزود: محورهای شمالی مانند هراز، اتوبان قزوین، چالوس بار ترافیک سنگین است و هموطنانی که تاکنون اقدام به بازگشت از سفر نکرده‌اند سفر خود را به فردا موکول کنند.

وی افزود: 37 درصد تصادف‌های جاده‌ای در ایام عید سعید فطر به دلیل عدم توجه به جلو بوده است و رانندگانی که دارای خستگی و خواب آلودگی هستند ابتدا استراحت کنند و بعدا به رانندگی خود ادامه دهند.

معاون فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت با وضعیت فعلی جاده‌ها نشان می‌دهد که بخشی از سفرها فردا انجام می‌شود و این موضوع نشان می‌دهد توزیع  سفر توسط مردم انجام شده است.

وی درباره رعایت فاصله طولی اظهار داشت: علت عمده تصادفات زنجیره‌ای عدم رعایت فاصله طولی است و از مردم تقاضا می‌شود اطلاعات جاده‌ای را از سامانه پلیس راهور دریافت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
کدوم کشور مثل مردم ما تا دو روز تعطیل میشه می پرند پشت پراید خودروهای اسقاطی وطنی با مختصر وسایلی راه می افتند تو جاده ها بعد اینهمه کشته و مجروح می دهند.با تمام گرفتاریها وسختیهاش .ایا این مسافرت بجز اعصاب خوردی و مشکلات دیگر چیزی هم براشون داره
رانندگان برخی از خودروها که مدل بالا هستند باسرعت غیر مجاز رانندگی میکنند و با نزدیک شدن به خودروی جلویی و ایجاد فشار روانی موجب حواس پرتی راننده جلویی میگردند .لازم است یک بازنگری درقوانین رانندگی صورت گیردتا خودروهای عقبی "جریمه سنگینی را متحمل گردند.(هرچند برخی متمولین ابایی از پرداخت جریمه ندارند).
اعمال قانون کار بسیار خوبی است . ولی انصافا بااین وضع جاده ها گاهی چاره ای جز زیر پاگذاشتن قوانین برای راننده باقی نمی ماند
قبل از توقیف وضعیت نا مناسب پارکینگ‌ها رسیدگی کنید تا از اموال مردم اسیب نبیند و هزینه های مضاعف به مردم تحمیل نشود.
دریافت هزینه های اضافی و برخورد های نامناسب و نگهداری غیر استاندارد اموال امانتی مردم که هم در پارکینک ها عمومیت دارد.
هم چنین کاغذ بازی اداری و اتلاف وقت مردم در زمان ترخیص هم مشکلات دیگری است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل