بازدید 4083

۱۳هزار خودرو توقیف شد

کد خبر: ۶۰۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 08 July 2016
معاون فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: بیش از ۱۳ هزار دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی در تعطیلات عید سعید فطر توقیف شد.

به گزارش فارس، سرهنگ عین‌الله جهانی  درباره آخرین جزئیات ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: در تعطیلات عید سعید فطر بیش از 95 درصد رانندگان براساس قوانین عمل کردند و تاکنون بیش از 13 هزار دستگاه خودرو که اقداماتی برخلاف قانون راهنمایی و رانندگی داشتند توقیف شده است.

سرهنگ جهانی افزود: محورهای شمالی مانند هراز، اتوبان قزوین، چالوس بار ترافیک سنگین است و هموطنانی که تاکنون اقدام به بازگشت از سفر نکرده‌اند سفر خود را به فردا موکول کنند.

وی افزود: 37 درصد تصادف‌های جاده‌ای در ایام عید سعید فطر به دلیل عدم توجه به جلو بوده است و رانندگانی که دارای خستگی و خواب آلودگی هستند ابتدا استراحت کنند و بعدا به رانندگی خود ادامه دهند.

معاون فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت با وضعیت فعلی جاده‌ها نشان می‌دهد که بخشی از سفرها فردا انجام می‌شود و این موضوع نشان می‌دهد توزیع  سفر توسط مردم انجام شده است.

وی درباره رعایت فاصله طولی اظهار داشت: علت عمده تصادفات زنجیره‌ای عدم رعایت فاصله طولی است و از مردم تقاضا می‌شود اطلاعات جاده‌ای را از سامانه پلیس راهور دریافت کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان