بازدید 3212
۷

واردات روغن پالم بیش از 2 برابر شد

کد خبر: ۶۰۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 08 July 2016
واردات روغن پالم در ۳ ماه ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲۱ درصد از لحاظ وزنی و ۹۶ درصد از لحاظ ارزشی افزایش داشته و در این مدت بیش از ۱۰۰ هزار تن از این روغن به کشور آمده است.

به گزارش پارس نیوز، در 3 ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 100 هزار تن روغن پالم به ارزش 67 میلیون و 424 هزار دلار به کشور آمده که در مقایسه با سال گذشته از لحاظ ارزشی  96 درصد و از لحاظ وزنی 121 درصد افزایش داشته است.

واردات روغن پالم در مدت مشابه سال گذشته 45 هزار و 280 تن به ارزش  34 میلیون و 307 هزار دلار بوده که به دلیل برداشته شدن مقطعی سقف واردات این محصول در سال جاری، ورود این محصول به کشور افزایش چشمگیری داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
یعنی واقعا وزارت بازرگانی ودیگرارگانهای مسئول ازپس حساب وکتاب عرضه وتقاضای چندقلم کالا مثل همین روغن یااقلام مشابه آن برنمیآیند که این موضوع هرروز نقل محافل شده است که هم وقت مردم رامیگیرد وهم نگرانی عمومی ایجادمیکند؟ پس این همه دستگاههای عریض وطویل چکارمیکنند؟ شنیدیم که درکشورسویس یاسوئد 3وزارتخانه دریک ساختمان جمع است خوب این نشان دهنده نظم موجود در آن کشورهااست آیا کسی پاسخ میدهدکه چرا ما نداریم؟
این هم یک جور بیوتروریزم ایرانی ها
خدابه داد مردم بیچاره برسد آیامسئولی نیست که لااقل به آنچه مردم بیچاره میخورندنظارت کند ومردم لااقل بااین همه فشاربفهمندغذایی که میخورندسالم است یااین که هرکی به هرکیه وباپول خرج کردن حتی درنهادهای نظارتی هرچه دلشان میخوادسرمردم میارند
معلوم میشه زور دکتر هاشمی وزیر بهداشت و معاونش دکتر دیناروند رئیس سازمان عذا و دارو به مافیای واردات نمیرسه...چون دو سال پیش بعد از افشاگری وزیر بهداشت واردات روغن مضر پالم ممنوع شد اما الان خبر می رسه دوبرابر هم شده... بعد میگن چرا عروق مردم میگیره...!!!
درکشوری که وضعیت اقتصادی نابسامان باشد ومردم بی پول باشند اینطور به همدیگرخیانت میکنندوحتی غذای مردم اینطورمیشه ودیگرضعف بیش ازحددستگاههای نظارتی ورشوه گیری کارمندنظارتی که باعث میشه کارخانه دارموادغذایی هرطوردلش خواست سرمردم میاره ویکی نیست بگه بالای چشمت ابروست واگریکی هم خیانت اینها رادربیاره وبه مردم بگه فوراباپول خرج کردن یابااستفاده ازروابط قوی که دارندفوری مسئولین میگندآقاببخشیدمثل اینکه اشتباه شده اصلا این کارخانه واین آقاخلاف نکردند مااشتباه کردیم اینست وضعیت غذایی مردم ایران
حالا به یاد بیارید تبلیغات مسخره و سراسر دروغ تلویزیون رو در مورد روغنها !!! روغن صد در صد طبیعی،‌ تهیه شده از روغن ذرت ....تهیه شده از روغن آفتابگردان ... بدون چربیهای مضر ... مفید برای سلامتی قلب و عروق !!! آخه یکی نیست بگه بابا اگر کل ایران رو هم آفتابگردان و ذرت بکارند، میشه این حجم زیاد روغن که ما ایرانیها در کل کشور مصرف داریم را تولید کرد؟؟؟!!! مشخصه که درصد زیادی از این روغنهای خوراکی مختلف از روغن پالم یا هر ماده ارزون دیگه ای تشکیل شده،‌ حالا هر جور بسته بندی و هر برندی داشته باشه. اگر این روغنها واقعا از ذرت یا آفتابگردان ساخته شده بودند یک بسته 1 لیتری با قیمت چهار یا پنج هزار تومان بدست مصرف کننده میرسید؟ من فکر نکنم از چهل هزار تومان کمتر میشد.
افسوس که دلسوزی نیست! افسوس که ذره ای صداقت نیست!
سید جعفر ،خبر دارن ،خوبشم دارن ،چشم ها را باید بست جور دیگر باید دید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار