بازدید 15786

ناگفته‌های ناصرنصیر از «مهران مدیری» و «دورهمی»

رامین ناصر نصیر با اشاره به اینکه برنامه "دورهمی" درواقع ارائه شکل جدیدی از کمدی و تئاتر است گفت: از سالهای دور با مهران مدیری و در قالب مجموعه های مختلف همکاری داشته ام.
کد خبر: ۶۰۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 08 July 2016
رامین ناصرنصیر بازیگر عرصه سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به فعالیت های این روزهای خود گفت: هم اکنون در نمایش "مجلس ضربت خوردن" نوشته بهرام بیضایی و کارگردانی محمد رحمانیان مشغول هستم که این نمایش تا 23 تیر ماه روی صحنه می رود.
 
به گزارش میزان، وی ادامه داد: همچنین در برنامه "دورهمی" مهران مدیری نیز مشغول ایفای نقش هستم و فعالیت در این دو برنامه باعث شده که فعلا نتوانم پیشنهاد دیگری را قبول کنم.

ناصرنصیر همچنین تصریح کرد: در حال حاضر برنامه "دورهمی" و نمایش "مجلس ضربت خوردن" کمی با هم تداخل دارد که سعی می کنیم شرایط را طوری هماهنگ کنم که به هر دو برنامه برسم.

بازیگر سریال "شهرزاد" همچنین اظهار کرد: کار با مهران مدیری در برنامه "دورهمی" برای من تازگی نداشت چرا که ما از سال های دور با یکدیگر فعالیت کرده ایم و در طی تمامی سال های سپری شده با یکدیگر جلو رفته ایم و درحال حاضر نیز تجربه جدیدتری را با یکدیگر و جلوی مردم به نمایش می گذاریم.

این بازیگر عرصه تئاتر در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: "دورهمی" شکل جدیدی از تئاتر است و کار در این برنامه برایم متفاوت است چرا که بنده قبلا هم کار کمدی انجام داده بودم و هم در قالب تئاتر روی صحنه رفته بودم اما در برنامه "دورهمی" به شکل هم زمان این دو فعالیت را انجام می دهم.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه "دورهمی" هم بازخورد تئاتر را از مردم دریافت می کنیم و هم با توجه به اینکه این برنامه ضبط می شود امکان تماشای آن پس از پخش از شبکه نسیم وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵
بهتره هرکس در حوزه تخصصی خودش کار کنه.
مهران مدیری توانایی و فیزیک و قیافه ی لازم برای اجرا رو نداره.
برنامه اش هم با توجه به نظر سنجی یک سایت خبری، پربیننده است اماواقعا ٱموزنده نیست و محتوای لازم رو نداره.
و فقط مهران مدیری سعی میکنه بگخ من خیلی خوبم مهمون رو کچل میکنه که بگه من به مجری ام که در لحظه همه کار میکنم ٱخه این جور کارا توانایی مجری رو نشون ميده فارغ از اینکه این کارش ینی چی چه تاثیری در مخاطبان داره؟؟؟
محتوای برنامه اش واقعا آموزنده نیست و گاهی بسیار مخرب است. از نظر حرفه ای این کار، خیلی مناسب نیست و برنامه یه مدل آماتورگونه ای داره.
در مجموع برای تلویزیون جای تاسف داره که برنامه پربیننده اش آینه.من چند قسمتش رو به خاطر مهمانان دیدم و واقعا حالم بهم خورد.
نماد عقده های مدیری است و بس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
دقیقا همین طور است. بسیار کامل بیان شده. حیف وقت مردم که این برنامه را بینند
خیلی ناگفته مطرح شد واقعا که اصلا.
دورهمی برنامه ای افتضاح است. وقت مردم ارزش دارد...لطفا برای کارهای ارزشمند بیشتر وقت بذارید. اینجا ایرانه. خیلی پیشرفته نیستیم. اما خیلی هم داغون نیستیم که این جور برنامه ها وقتمون را بگیره
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
فکر کنم شما موافق خندوانه مزخرف هستید ! درسته . متاسفم برات
برنامه دور همی عالیییییییییییییییییییییییییییییییه. آقای مدیری زنده باشید و سرفراز
ناگفته‌ها!!!!!!!!

انتظار از تابناک خیلی بیشتر از اینطوری تیتر زدنه
ناگفته اش چي بود؟!!!
تابناک جان ، داری گرایش بطرف انتخاب تیترهای مجلات زرد پیدا میکنی .
آخه متن خبر کجاش ناگفته های خاص داشت که آقای ناصر نصیر به اطلاع مردم میخواسته برساند؟.!!
خلاقیت و نو گرایی در برنامه بوضوح مشخص میباشد و بالاخره هر کار نوئی یکسری کاستیهایی نیز دارد ولی من حیث المجموع کار موفقی است که انشاءا.... زمان خود شاهد تکامل آن خواهد شد
امیدوارم مهران مدیری ، سریال قهوه تلخ۲ رو برای پخش در صداوسیما بسازه
با تجربه اي كه از تابناك دارم در تيتر زدن خبر يا افرادي ناتوان براي اينكار دارد يا افرادي مغرض.روي اعصاب مردم راه ميروند
برنامه دورهمي عاليه مهران مديرى بهترين مجرى ايرانه
آقای مدیری با انتخاب این نوع نمایش و هنر پیشه هاش اندک آبروی خودشو برد(منفی).پیشنهاد میشه اجرای نمایش حذف بشه. البته متن های انتقادی اون به نظر من گویای واقعیت های تلخ جامعه ماست(مثبت).
به نظر من مهران مدیری یه شو من به تمام عیار هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل