بازدید 25714

شهادت چهار مرزبان در درگیری با تروریست‌ها در سیستان و بلوچستان

متأسفانه ظهر امروز در درگیری مسلحانه مرزبان‌های ایرانی با اعضای یک گروه تروریستی که قصد ورود به کشور از مرزهای شرقی را داشتند، چهار تن شهید شدند. این اتفاق در منطقه جکیگور در استان سیستان و بلوچستان رخ داد.
کد خبر: ۶۰۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 06 July 2016
متأسفانه ظهر امروز در درگیری مسلحانه مرزبان‌های ایرانی با اعضای یک گروه تروریستی، که قصد ورود به کشور از مرزهای شرقی را داشتند، چهار تن شهید شدند. این اتفاق در منطقه جکیگور در استان سیستان و بلوچستان رخ داد.

به گزارش «تابناک»، ظهر امروز منابع خبری از درگیری مسلحانه در منطقه جکیگور در استان سیستان و بلوچستان خبر دادند. درگیری مسلحانه‌ای که منجر به شهادت چهار مرزبان ایرانی شد. پیکر شهدا به سردخانه پزشکی قانونی چابهار انتقال یافته است. دو نفر از این شهدا از خراسان شمالی، یک نفر خراسان رضوی و یک نفر متعلق به کرمان است.

منابع محلی در جنوب سیستان و بلوچستان هم ضمن تأیید خبر درگیری مرزبانان دلاور سیستان و بلوچستان با اشرار مسلح اعلام کردند درگیری در مرز پیشین از توابع شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان و هنگ مرزی جکیگور، منجر به شهادت چهار تن از پرسنل مرزبانی شد. اسامی چهار مرزبان شهید عبارت است از، گروهبان یکم سجاد باریان، سرباز رضا ایرانی، سرباز عباس شهرکی و سرباز جواد ترکی.

سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگو و معاون اجتماعی ناجا در این باره اظهار داشت: در این حادثه درگیری مسلحانه بین گشتی‌های ناجا با چندین تیم از گروهک‌های تروریستی که قصد ورود به کشور را از مرز جکیگور داشتند، رخ داد که طی این درگیری، چهار تن از مرزبانان غیرتمند پلیس به شهادت رسیدند.

وی به فرار تروریست‌ها به داخل خاک پاکستان در سایه بی‌توجهی دولت پاکستان اشاره و تصریح کرد: فرماندهان ارشد مرزبانی در منطقه حضور داشته و مراتب جهت پیگیری و مطالبه جدی از رده‌های امنیتی و مرزی پاکستان به منظور دستگیری و تحویل تروریست‌‌ها ادامه دارد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۵
انتشار یافته: ۲۳
فقط با مین گذاری و انسداد کامل مرز با پاکستان و افغانستان میتوان از تکرار صدها باره این حوادث جلوگیری کرد.
بسیار متاسف شدم. روحشون شاد و در جوار قرب و رحمت الهی ساکن باشند ان شاءالله. به نظر میاد دولت پاکستان هیچ اهتمامی به امنیت مرزهاش با ایران نداره و بجاست که نیروهای مرزبانی شجاع ما خودشون این تروریست های خدا نشناس رو تعقیب و به هلاکت برسونند حتی در داخل خاک پاکستان.
شهادت هنر مردان خداست... از خوندن این خبر خیلی ناراحت شدم یکی از این شهدا بنام شهید عباس شهرکی از دوستان و هم رزم ها و هم دوره ای های دوره ی آموزشی من در اردبیل بود که در جکیگور به فیض شهادت رسید. برای شادی روح این قهرمان شهید و سلامتی مدافعان و مرزبانان قهرمان ایران صلوات اللهم صل علی محمدو آل محمد.
تروریست ها به دستور استعمار در سیستان و کردستان مستقرند
با ۳ تا تروریست درگیر میشیم ، ۴ تا شهید میدیم
نمیدونم چجوری میخوایم با اسراییل بجنگیم
از امکاناتمون تو مرزام استفاده کنیم
خدا رحمتتان کند پاسدارهای مرز کشورم ایران
مگر مرزبانی هلی گوپتر نداره
یکبار به پاکستان اولتیماتوم وبعد حمله هوایی
تاکی باید از این مرز جوانهای گل مارا به
شهادت برسانند ?
آقا جون سربازو کی میخوان حرفی کنن
چند نفر کشته بدیم ما
مرز اتوبوس
آدم مفت ! هرجور بخان ولش میکنن دیگه!
رضا ایـــرانــــی، چه فامیلی برازنده ای.
دشمن از تمامی خطوط قرمز عبور کرده. خویشتن داری و سکوت در برابر حامیان این تروریست ها که دست سعودی ها به وضوح در آن دیده میشود تا کی؟! امروز هم چهار گل از این گلستان به یغما بردند و ما تساهل و تسامح کردیم . از روس ها یاد بگیریم در برابر جان یک نفر خلبانشان در برابر ترکیه چه واکنشی داشتند!
متاسفانه نیروهای مسلح کمترین سطح کیفی در آموزش سربازان رو هم رعایت نمیکنه و زجر دادن سرباز رو جزو آموزش نظامی میدونن!!! عادت کردیم در هر درگیری چندتا سرباز مهره سوخته تلفات بدیم آقا کی مسئوله لطفا پیگیری کنید این آموزش ها چرا بروزرسانی نمیشه چرا کیفیت آموزش ها بازرسی نمیشه نیروی آموزش دیده ما نباید در هر درگیری این همه تلفات بده
لعنت بر این دولت کثیف پاکستان
واقعا ناراحت شدم
درود خدا بر عزیزانی که از جان خود گذشته و به کشور خدمت میکنند.

به توجه بی مسولیتی دولت پاکستان در این مورد ، باید این هم بپذرید وقتی قادر نیست امنیت را تامین کند و امنیت کشور همسایه خود را به خطر می اندازد، ایران این حق را دارد تا از تمام توان خود علیه تروریستها در خاک آن کشور استفاده کند.
باید مرز مین گذاری شود و از هواپیمای بدون سرنشین جهت نابود کردن این تروریستها استفاده شود، باید کمپین حمایت از مین گذاری مرز تشکیل شود و در این مورد نباید دیگر نهادها مانع کار وزارت دفاع شوند.
باسلام وقتی ما پهباد رزمی داریم چرا باید اشراربتوانند فرار کنند .....؟؟؟
پس ما این همه پهپاد های مختلف برای چه میسازیم؟
خداوند رحمتشان کند و به خانواده این شهدای عزیز صبر بدهد ما مردم خراسان شمالی منتظر این شهدا عزیز هستیم ه‌
خداوند رحمتشان کند و به خانواده این شهدا عزیز صبر بدهد. خداوند دشمنان این مرز بوم را نابود و از روی زمین برچیند. دشمنان این مملکت بدانند تا وقتی چنیین جوانانی برومند و جان بر کفی هستند کوچکترین یک وجب از خاک وطن به دست آنان نمیرسد
پاکستان را نمی توان مانند سایر مناطق تهدید کرد.چاره چیست؟
تا کی باید شاهد این دست حوادث باشیم ؛چرا مرزهارو تقویت نمیکنند؛
خدایشان بیامرزد...
بازم سرباز بیچاره .....
نمیدونم واقعا چرا نیروهای آموزش دیده ناجا رو به مرزها نمیفرستند که هم کارایی بالاتری دارند و هم زمان استخرام می دونن جونشون در خطره
ولی سرباز بیچاره میره که ی کارته بی ارزش بگیره و بعد....
مادرش داغدار میشه
اجرکم عندالله..درودبرپدرومادرانی که چنین فرزندانی تربیت کردند..خداوند منان به والدینشون صبر عطا کنه انشالا..واقعا شهادت هنر مردان خداست...خداوند رحمتشون کنه..
خدا بیامورزتشون اما چرا ویدیو این صحنه درگیری رو هرچی سرچ میکنم نمیاد بالا لطفا راهنمایی کنید با تشکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار