بازدید 12198
۳
گزارش آخرین و پرگل‌ترین بازی یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶؛

فرانسه ۵ ایسلند ۲ /آدم یخی‌ها زیر باران پاریس آب شدند! /آواز خروس‌ها برای آلمان+تصاویر

ترس از حذف مقابل شگفتی سازان ایسلند، باعث شد تا فرانسه با شروعی توفانی در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ کار خود را برای رسیدن به جمع چهار تیم بر‌تر رقابت‌ها در‌‌ همان یک نیمه تمام کند و نیمه دوم به نمایشی تفریحی بدل شود. میهمان با شدت گرفتن باران در پاریس به دو گل رسید؛ اما کار از کار گذشته بود. حالا خروس‌ها در نیمه نهایی، آلمان خسته و پرغایب را ملاقات می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳ 04 July 2016
یکشنبه شب تیم‌های ملی فرانسه و ایسلند در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس به مصاف هم رفتند که نتیجه بازی در‌‌ همان نیمه نخست با پیروزی ۴ بر صفر فرانسوی‌ها رقم خورد.

به گزارش «تابناک ورزشی»، ترس از حذف مقابل شگفتی سازی دیگر، باعث شد تا فرانسه با شروعی توفانی در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ کار خود را برای رسیدن به جمع چهار تیم بر‌تر رقابت‌ها در‌‌ همان یک نیمه کار را یکسره و تمام کند.

فرانسه در این بازی همان ‌طور که انتظار می‌رفت، نمایشی هجومی و بر‌تر را نسبت به شگفتی‌ساز دوم این تورنمنت ارائه کرد و مزد حملاتش را با به ثمر رساندن دو گل در عرض هشت دقیقه گرفت.

گل اول فرانسه / دقیقه ۱۲: گل اول را اولیویه ژیرو با پاسی عمقی از متویدی در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان ایسلند به ثمر رساند. او با یک شوت قدرتمند توپ را از بین پاهای گلرایسلندی‌‌های عبور داد.

دقیقه 59/ فرانسه 5 ایسلند 1 / میزبان در یک نیمه، کلک آدم یخی ها را کند!

گل دوم فرانسه/ دقیقه ۲۰: بازی با دومین گل فرانسوی‌‌ها توسط پل پوگبا تقریبا تمام شد. هافبک یوونتوس با یک پرش بلند کرنری را که آنتوان گریزمان ارسال کرد، با ضربه سر قوی به تور دروازه چسباند.

دقیقه 59/ فرانسه 5 ایسلند 1 / میزبان در یک نیمه، کلک آدم یخی ها را کند!

گل سوم فرانسه/ دقیقه ۴۳: وقتی ایسلند تصور می کرد، با همین دو گل به رختکن می رود، اختلاف دو برابر شد. این بار ستاره محبوب خروس‌ها، دیمیتری پایت بود که با پاسی از گریزمان و با شلیکی از پشت محوطه جریمه پیروزی مردان دیدیه دشان را قاطعانه‌تر کرد.

دقیقه 59/ فرانسه 5 ایسلند 1 / میزبان در یک نیمه، کلک آدم یخی ها را کند!

 گل چهارم فرانسه/ دقیقه ۴۵: پایان داستان نیمه نخست وقتی بود که خروس‌ها درست در آخرین ثانیه ها با آنتوان گریزمان چهارمین گل را هم با یک ضربه چیپ زیبا به ثمر رساندند تا بازی در نیمه دوم حالت تفریحی پیدا کند.

دقیقه 59/ فرانسه 5 ایسلند 1 / میزبان در یک نیمه، کلک آدم یخی ها را کند!

 
گل اول ایسلند/ دقیقه ۵۶: مردان سرزمین یخ که در نیمه نخست از خجالت آب شده بودند، در نیمه دوم برای آبروی خود می‌دویدند و موفق شدند، یکی از چهار گل خورده در نیمه نخست را جبران کنند تا لبخند بر لبان مسافران ایسلندی بنشیند. ضربه پای راست در شلوغی مقابل شش قدم دروازه لوریس را باز کرد.

گل پنجم فرانسه/ دقیقه ۵۹: اولیویه ژیرو نگذاشت لبخند بر لب میهمانان آرام استادوفرانس بماند. خیلی زود‌تر از آنچه تصور می‌شد، گل پنجم هم با ضربه سر روی ارسال از جناح راست، وارد دروازه ایسلند شد.

گل دوم ایسلند / دقیقه۸۵: میهمان با شدت گرفتن باران، سر حال آمد و با استفاده از بی‌تفاوتی مدافعان فرانسه، یک بار دیگر به گل رسید تا حداقل برنده نیمه دوم این بازی پرگل باشد!


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
این بنده خدا ها ایسلندی ها تا حالا این همه تماشاچی دیده اند؟!
آلمان قهرمان
ایست لند ، ایستاده مرد!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل