بازدید 4842

تشکیل فراکسیون ایرانیان خارج از کشور

این نماینده مردم در مجلس دهم، از تشکیل فراکسیون ایرانیان خارج از کشور در مجلس برای حمایت از اتباع ایرانی مقیم در دیگر کشورها خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 03 July 2016
علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از تشکیل فراکسیون حمایت از ایرانیان خارج از کشور در مجلس خبر داد و گفت: این فراکسیون با عضویت بیش از یکصد نفر از نمایندگان مجلس کار خود را آغاز کرده است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین انتخابات هیأت رئیسه این فراکسیون برگزار و علیرضا سلیمی به عنوان رئیس، علی اکبر کریمی و محمدجواد کولیوند به عنوان نواب رئیس، محمد حسینی تفرش و علی ابراهیمی شازند و جبار کوچکی نژاد ارام ساداتی به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شدند.

وی در تشریح اهداف تشکیل فراکسیون ایرانیان خارج از کشور، گفت: هدف اصلی این فراکسیون پیگیری امور ایرانیان در خارج از کشور است، زیرا از جهات مختلف این موضوع دارای اهمیت است، به ویژه نقش این افراد در سرمایه گذاری های در داخل کشور بسیار مهم است.

سلیمی تصریح کرد: به طور حتم اگر به دنبال رسیدن به رشد هشت درصد در اقتصاد کشور هستیم، باید اقدام به جذب سرمایه های خارجی کنیم، حال بر اساس آمارها حدود 700 میلیارد دلار مجموع سرمایه ایرانیان خارج از کشور است، حال اگر بخشی از این سرمایه وارد کشور شود، قطعا به اهدافمان می رسیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: فراکسیون ایرانیان خارج از کشور سعی می کند برای حمایت از این قشر، تعاملات و همکاری بسیاری را با دستگاه های مربوطه از جمله وزارت خارجه صورت دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار