بازدید 12021

مصدومیت وحشتناک بوکسور تیم ملی ایران در آستانه المپیک

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک برزیل گفت: حریفم در دور سوم مسابقات در یک لحظه با سر ضربه محکمی به بینی‌ام وارد کرد و باعث مصدومیتم شد.
کد خبر: ۶۰۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 03 July 2016
احسان روزبهانی بوکسور المپیکی کشورمان در وزن 81 کیلوگرم که در تورنمنت آزاد چین حضور پیدا کرده است در دور سوم و در حالی که در جمع چهار نفر برتر قرار گرفته بود به دلیل مصدومیت ادامه دیدار مقابل حیف کره‌ای انصراف داد و به عنوان سومی بسنده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، احسان روزبهانی اظهار داشت: مسابقات آزاد چین در آستانه آغاز المپیک واقعا از سطح فنی خوبی برگزار شد و بوکسورهای خوبی هم در این رقابت‌ها حضور داشتند. بنده نیز از ماه‌ها قبل برای آمادگی بیشتر تصمیم گرفته بودم در تورنمنت آزاد چین شرکت کنم. این رقابت‌ها روز گذشته در حالی آغاز شد که در بازی اول با قرعه استراحت روبرو بودم و بازی دوم نماینده کشور مغولستان را شکست دادم و به دور سوم راه یافتم.
مصدومیت وحشتناک بوکسور تیم ملی ایران در آستانه المپیک 

وی در ادامه افزود: دور سوم مقابل نماینده کره جنوبی کل راند را جلو بودم، اما در یک لحظه حریفم ضربه سر محکمی به بینی من وارد کرد و همین ضربه باعث شکستگی و پارگی روی بینی من شد. به دلیل خونریزی شدید که داشتم، پزشکان اجازه مبارزه کردن را ندادند. در نهایت با اتفاقی که برایم رخ داد، بازی به سود حریف کره‌ای اعلام شد و در نهایت عنوان سومی را کسب کردم.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط به گونه‌ای هست که آسیب دیدگی شما باعث عدم حضور در المپیک شود، گفت: صورتم به شدت متورم شده و پزشکان جراحی کوچکی روی بینی ام انجام دادند و 6 بخیه زدند و امیدوارم که این مصدومیت در آستانه المپیک خیلی برایم مشکل ساز نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها