بازدید 9687

جوابیه شرکت سیمان تهران به مطالب روزنامه کیهان

شرکت سیمان تهران انتشار مطلبی با عنوان «سهم معاون اول از پاداش سیمان تهران» را بزرگ‌نمایی رسانه‌ای برا ی جذب مخاطب خواند.
کد خبر: ۶۰۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 02 July 2016
شرکت سیمان تهران انتشار مطلبی با عنوان «سهم معاون اول از پاداش سیمان تهران» را بزرگ‌نمایی رسانه‌ای برا ی جذب مخاطب خواند.

به گزارش ایسنا، در جوابیه شرکت سیمان تهران به مطالب روزنامه کیهان برای تنویر افکار عمومی آمده است:

شرکت سیمان تهران به عنوان یک شرکت بورسی به صورت شفاف، طبق قانون تجارت و ضوابط سازمان بورس اوراق بهادار مجامع سالانه خود را برگزار کرده و کلیه درآمدها، هزینه‌ها و پرداخت‌های آن به تصویب مجامع عمومی خود رسیده است و صورت‌های مالی مذکور جهت اطلاع عموم بلافاصله در سیستم کدال بورس اوراق بهادار منتشر می‌شود.

    پاداش مصوب مجمع عمومی سهامداران طی سال‌های 92-1389، بر اساس مستندات مالی موجود که در سایت کدال بورس اوراق بهادار موجود است و بسیار کم‌تر از مبلغ پیش‌بینی شده در قانون تجارت است به نسبت سهام بنیاد مستضعفان در وجه آن بنیاد پرداخت شده است و بنیاد مستضعفان نیز بر اساس فرمول مورد نظر خود بخشی از آن را در وجه مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره پرداخت کرده است، ضمن این که آقای دکتر جهانگیری نیز در آن مقطع علاوه بر این که به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت سیمان تهران فعالیت می‌کردند در بنیاد مستضعفان نیز به عنوان مشاور ریاست محترم وقت بنیاد مستضعفان در سازمان صنایع بنیاد فعالیت می‌کردند.

    آقای دکتر جهانگیری تا پایان خردادماه سال 1392 به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره با شرکت سیمان تهران همکاری داشته و از تیرماه سال 1392 از عضویت در هیات مدیره کتباً استعفا کرده و موارد مندرج در جریده کیهان در خصوص عضویت ایشان در هیات مدیره این شرکت تا سال 1393 کذب محض است.

روابط عمومی شرکت سیمان تهران
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۱
این شد جوابیه!
ببخشید میشه یه کار با حقوق وزارت کاری هم برای ما فارغ تحصیلای بیکار جور کنید!
هر کدوم از مسیولا چند جا شغل دارن و خیل عظیم فارغ تحصیلا بیکار!
مهندسای برق میدانی که سخت ترین رشته فنی هست کار ندارن!!!
خیلی ممنون از روشنگری شما ! پس معلوم شد مبالغ دریافتی عزیزمان درست بوده وگرنه همینطور محکم دفاع می کردی . خسته نباشی حاج حسین عزیز درود بر شما و همرزمانت در کیهان
خیلی جدی نگیرد
پس پولا درسته
حالا کاری به کی راست میگه وکی نه نداریم ولی خواستم مطلبی را از قرآن مجید نقل قول کنم شاید بدرد تان بخورد البته شماها همه خیلی خیلی دانا تر وبهتر پیرو قرآن واحادیثید وگر نه این پست ها ومقام هارا نداشتید ولی خوب شاید گاهی بشود از نادانی مثل من هم کلامی شنید بگذریم .کجا بودم .ها یادم آمد (پیری بد دردیه).در مسئله حمله به شهر مکه خداوند میفرماید چون ممکن بود در اثر حمله وخشم شما بیگناهی کشته شود ودست شما به خون بی گناهی آلوده شود (لطفا عنایت بفرمایید .وخواهشمندم چند بار بخوانید)همان خداوندی که می فرماید آنها شمارا از خانه ووطن تان بیرون کردند ومی فر ماید ....حرمت خون بیگناه وقتل را می فهماند ودر جایی دیگر می فرماید تهمت اشد من القتل وهمینطور بد وبدتر را در جا ی جای قرآن میشود جست .باور بفر مایید مسلمانی سخت تر از آن است که ما پنداریم ودر ذهن مان بتوانیم تجسم کنیم ومسلمان ماندن سخت تر (از این خلا صه تر نتوا نستم ولی سوالی در ذهنم است شماها که نه ولی بعضی چی جوری جلو خدای عالم می ایستند ونماز می خوانند).یا الله من حقیر بیچاره در پیش همه خوانندگان این نوشته به لطف وکرمت پناه میبرم که خودت فر مودی ان الله یهدی من یشاء الی صراط مستقیم رحم فرما هدایت وپناهم عنایت فرما
سلام از اونجا که معلومه خیلی از بخشهایی که کیهان آورده بود درست است باید به این تکذیبیه ای که آمده باید شک کرد
هرکه دروغ میگه بلای پینو کیو سرش بیاد تارسوا بشه خوب بید
ایشان یک نفتکش هم با جناب عباس موسوی معاون نفت اصلاحات خریدند در زمان دولت اصلاحاحاحات
کیهان از این مطالب کذب زیاد مینویسد .
شریعتمدار
بالاخره چقدر گرفته؟
آخرش نگفت از سیمان فقط چقدر دریافتی داشتند.؟
خوب آخر نگفتید چند گرفته. خوب مچ شما باز شد
کیهان اول اطلاعاتش را راستی آزمایی کند و بعد منتشر. این اطلاعات را از دولت احمدی نژاد گرفته و نمی دونه در دولت روحانی ممکنه همه امور تغییر کرده باشد. برای همین کسی کیهان نمی خواند. اطلاعات غلط و از رده خارج به مردم می دهد! کیهان جان! آدم شو جانم.
هاهاها..من فقط ميخوام بدونم چه جوري آقاي شريعتمداري از خدا نميترسه
این روابط عمومی در اطلاعیه خویش دقیقا" مشخص نکرد که آیا ادعای کیهان در خصوص مبلغ صحیح است یا خیر به نظرم مبلغ منتشر شده درست باشد زیرا از نبود در اطلاعیه اشاره می شد
خب مبلغ پاداش ایشونو چرا نگفتید.
بالاخره ميزان پاداش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی؟ هان!
لعنت خدا و پیامبر رحمان بر ایجاد کنندگان یاس و نا امیدی در کشور
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر