بازدید 4304
لیگ جهانی والیبال

ایران صفر - ایتالیا 3/بازی پر اشتباه شاگردان لوزانو بعد از شب درخشان مقابل صربستان

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته سوم لیگ جهانی در حالی به مصاف ایتالیا رفت که شاگردان لوزانو در نهایت این بازی را به حریف قدرتمند خود با نتیجه سه بر صفر واگذار کردند.
کد خبر: ۶۰۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴ 02 July 2016
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ جهانی والیبال مقابل ایتالیا تن به شکست ۳ بر صفر داد.
به گزارش تابناک ورزشی،تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته سوم لیگ جهانی در حالی از ساعت 21 به مصاف ایتالیا رفت که شاگردان لوزانو پیش از این بازی با 3 پیروزی در رده هشتم قرار دارند و ایتالیایی‌ها با 5 پیروزی و با 2 شکست با 15 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته‌اند.

 ***ست اول

شاگردان لوزانو شروع خوبی در این دیدار نداشتند به طوری‌که وقت‌های اول و دوم فنی مسابقه را به حریف واگذار کردند و در نهایت در ست اول این تیم میهمان بود که توانست با نتیجه 25 بر 20 شاگردان لوزانو را شکست دهد.

ست دوم

شاگردان لوزانو در ست دوم بازی را بهتر شروع کردند و برتر از ایتالیایی‌ها نشان دادند به طوری‌که وقت اول فنی را با پیروزی از زمین خارج شدند، اما در ادامه این بازیکنان حریف بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و نه تنها امتیازات عقب افتاده را جبران کردند بلکه حتی موفق شدند وقت دوم فنی را به سود خود خاتمه دهند.
هرچند ایران در ابتدا از حریف خود پیش افتاده بود، اما در ادامه نتوانست امتیازات بدست آمده را حفظ کند و همین موضوع باعث شد که هواداران کمی نگران ادامه بازی را دنبال کنند. هر چند با تشویق‌های مدام و ایجاد موج مکزیکی در سالن سعی داشتند به بلندقامتان ایران روحیه دهند. ملی‌پوشان ایران تلاش زیادی برای جبران امتیازات عقب افتاده اناج دادند، اما نتیجه‌ای نداشت و ست دوم هم در نهایت با نتیجه 25 بر ۲۰ به سود لاجوردی‌پوشان به پایان برسد تا ملی‌پوشان کشورمان در آستانه شکست در این دیدار قرار گیرند.

ایران صفر - ایتالیا 3/بازی پر اشتباه شاگردان لوزانو بعد از شب درخشان مقابل صربستان

ست سوم

در ست سوم ملی‌پوشان کشورمان شروع بدی داشتند به طوری‌که در همان ابتدای کار ۳ امتیاز از حریف عقب افتادند و لوزانو مجبور شد اولین تایم استراحت را در همان دقایق ابتدایی مسابقه خرج کند. این حربه موثر واقع شد و بازیکنان ایران خیلی زود امتیازات از دست رفته را جبران کردند. هر چند ایتالیایی‌ها دست بردار نبودند و خیلی زود جمع امتیازات خود را به ۸ رساندند تا وقت فنی اول با نتیجه 8 بر 4 به سود لاجوردی‌پوشان به پایان برسد.
در ادامه بازیکنان کشورمان تلاش کردند تا امتیازت از دست داده را جبران کنند، اما ایتالیایی‌ها خیال تسلیم شدن نداشتند و فاصله امتیازات را به حداکثر رساندند به طوری که اختلاف به 5 امتیاز رسید و ایتالیا با نتیجه 10 بر 5 پیش افتاد. بازیکنان ایران بعد از این فاصله نبض بازی را در دست گرفتند و خیلی زود امتیازات از دست داده را جبران کردند و اختلاف را کم کردند به طوری که در امتیاز 11 بر 9 مربی ایتالیا درخواست وقت استراحت کرد.
ملی‌پوشان کشورمان در ادامه بازی پایاپای را در ست سوم ارائه دادند به طوری در امتیاز 14 بازی را به تساوی کشاندند تا امیدها برای ایران زنده شود، اما در نهایت این ایتالیا بود که زودتر به امتیاز 16 رسید تا دومین وقت استراحت فنی با برتری حریف آغاز شود.
در ادامه این ایتالیایی‌ها بودند که نبض مسابقه را در دست گرفتند و در نهایت بازی را با نتیجه 25 بر 21 به سود پایان دادند.

تیم ایران در پایان این دیدار، 34 امتیاز از اسپک، چهار امتیاز از دفاع، دو امتیاز مستقیم از سرویس و 21 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و بازیکنان ایتالیا نیز 46 امتیاز از اسپک،‌ 9 امتیاز از دفاع،‌ 3 امتیاز از سرویس و 17 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به‌دست آوردند.




سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان