بازدید 3115
۱

بررسی پرونده بیوتروریسم و سربازان در مجلس

کد خبر: ۶۰۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 02 July 2016
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی پرونده بیوتروریسم و موضوع 13 سرباز کشته شده در حادثه سقوط اتوبوس در جاده نی‌ریز در جلسه فردا این کمیسیون خبر داد.

محمدجواد جمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اظهارات دبیر شورای عالی امنیت ملی در مورد ورود به موضوع بیوتروریسم کمیسیون امنیت نیز فردا در اولین جلسه خود بررسی این بحث را در دستور کار دارد. موضوعی که در زمره موارد پدافند غیر عامل و جنگ‌های نوین می‌گنجد.

به گفته‌وی این موضوع در حیطه بحث‌های امنیتی و پزشکی است و با توجه به این که آقای طالب زاده و آقای نوباوه مدعی ترور بیولوژیک شده اند و این موضوع موضوع مهمی به شمار می‌آید این کمیسیون در جلسه یک شنبه آن را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی موضوع کشته شدن 13 سرباز در جریان حادثه سقوط اتوبوس به دره نی‌ریز را از دیگر موارد کاری این کمیسیون برشمرد و گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری برای بررسی این موضوع قطعا کمیسیون امنیت فردا و در اولین جلسه کاری‌اش در مجلس دهم بعد از تعیین هیات رئیسه وارد بررسی ابعاد این حادثه خواهد شد و در صورت لزوم کمیته‌ی پیگیری را تشکیل خواهد داد.

جمالی در پایان گفت که فردا کمیسیون امنیت ترکیب 4 کمیته امنیت، سیاست خارجی، پدافند غیر عامل و هسته‌ای را تعیین می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا میگن اینا توهمه
چند روز پیش بود تابناک در بخش ویدو هاش به استاد این رشته توهین کرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل