بازدید 4944
۲

حمله مسلحانه به رئیس دامپزشکی زهک

کد خبر: ۶۰۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 02 July 2016
فرماندار زاهدان جزئیات حمله به رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک را تشریح کرد.

به گزارش میزان مجتبی خانجانی درخصوص سوء‌قصد به رئیس دامپزشکی شهرستان زهک گفت: این موضوع به هیچ وجه امنیتی،‌تروریستی یا تسویه حساب شخصی نیست. وی ادامه داد: ضارب این فرد شناسایی و با تلاش ویژه پلیس استان دستگیر شده است و تحقیقات در رابطه با انگیزه این فرد از مجروح کردن رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک ادامه دارد. 

فرماندار زاهدان با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان تنها دو کشتارگاه در زهک و خاش دارد، افزود: مردم اقدام به خرید مرغ زنده و پرکنی می کنند که همین موضوع باعث ایجاد بیماریهای مشترک انسان و طیور می شود. وی با بیان اینکه دو شب قبل محموله قاچاق مرغ زنده کشف شد، گفت: این محموله پس از توقیف به کشتارگاه زهک ارسال شد تا پس از بررسی سلامت مرغ ها کشتار انجام شود البته در این مورد باید بگویم که توقیف محموله مرغ قاچاق ربطی به مجروح شدن مدیر دامپزشکی زهک ندارد. فرماندار زاهدان با اشاره به ساماندهی کشتار طیور در این استان گفت: علاوه بر اینکه از نظر بهداشتی بیماریهای مشترک میان دام وانسان کاهش یافته است، با راه اندازی کشتارگاه ها 300 شغل جدید در استان ایجاد شده است.

خانجانی در پایان با بیان اینکه حال عمومی مسئوول دامپزشکی زهک خوب است تصریح کرد: این فرد به زودی از بیمارستان مرخص می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
همش که بی ربط بود.پس برا چی اینهمه توضیح بی ربط دادی
امنیت جانی این اقای دکتر چی میشه ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان