بازدید 5480

وقوع 4 آتش‌سوزی در بوکان و سقز

روابط آتش‌نشانی شهرداری‌بوکان از سوختن بیش از 40 هکتار از مراتع و جارهای روستای قاطانقور، کوچک‌علیا، شهرک پردیس-تفرجگاه کوه‌‌رش در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 01 July 2016
روابط آتش‌نشانی شهرداری‌بوکان از سوختن بیش از 40 هکتار از مراتع و جارهای روستای قاطانقور، کوچک‌علیا، شهرک پردیس-تفرجگاه کوه‌‌رش در این شهرستان خبر داد.

ظاهر فیضه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بوکان گفت: امروز در پی تماس مردمی و درخواست کمک مبنی بر آتش‌گرفتن کوه‌های صعب‌البور منطقه قاطانقور بلافاصله دو خودروی آبرسان همراه 6 آتش‌نشان به محل ذکر شده اعزام شدند که در نهایت پس از ساعت‌ها تلاش، آتش‌نشانان و نیروهای مردمی آتش مراتع منطقه را مهار کردند.

وی افزود: همزمان اعلام شد در شهرک پردیس مراتع خشک مجاور گندمزارها به آتش کشیده شده‌اند و احتمال سرایت به گندمزارها می‌رود که یک خودروی آبرسان سریع همراه 2 آتش‌نشان به محل اعزام که خوشبختانه حریق را بلافاصله مهار کرده و از سرایت به گندم‌ها جلوگیری کردند.

فیضه ادامه داد: همچنین همزمان با این عملیات‌ها اعلام شد که در تفرج‌گاه کوه رش(کوه سیاه) نیز آتش‌سوزی رخ داده که مجددا دو خودروی آبرسان همراه 4 آتش‌نشان به کوه سیاه اعزام شد که خوشبختانه حریق توسط آتش‌نشانان داوطلب اعزامی و نیروهای مردمی مهار و از سرایت به درختان و گل‌های زیبای این تفرج‌گاه جلوگیری شد.

مسئول روابط عمومی آتش‌نشانی شهرداری بوکان متذکر شد: بنا به درخواست کمک از سوی آتش‌نشانی شهرستان سقز نیروهای این سازمان نیز به روستای کوچک‌علیا برای اطفای حریق نزدیک به 3 هکتار از گندمزارهای منطقه ذکر شده اعزام شدند که خوشبختانه با کمک نیروهای آتش‌نشانی سقز و سراب و مردم منطقه از پیش‌روی بیشتر آتش به گندمزارها جلوگیری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر