بازدید 6016

نعره وزنه بردار ایرانی بعد از زدن وزنه 201 کیلویی

لسمان پاردس مونتانو وزنه بردار کلمبیایی بعد از بالا بردن وزنه 204 کیلوگرمی در حرکت دوضرب و مسجل شدن مدال نقره دوضرب و طلای مجموع، روی تخته دست به حرکت موزون زد!
کد خبر: ۶۰۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲ 01 July 2016
رقابت های وزنه برداری  قهرمانی جوانانجهان شامگاه پنجشنبه با برگزاری مسابقات دسته 94 کیلوگرم در تفلیس ادامه یافت و رضا بیرالوند وزنه بردار جوان ایرانی روی تخته موفق شد سه مدال برنز رقابت ها را بر گردن بیاویزد.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به حضور وزنه بردار گرجستانی در این دسته، همانند روزهای گذشته تماشاگران گرجی در سالن حضور یافته و وزنه بردار خود را به شدت تشویق می کردند. وزنه بردار ایرانی بعد از بالا بردن وزنه 201 کیلوگرمی در حرکت سوم دوضرب با فریادهایش سالن ژیمناستیک را به لرزه انداخت.

رضا بیرالوند با اعتماد بنفس بالا و با لبخند در مراسم معارفه حاضر شد.بیرالوند با توجه به مصدومیت از ناحیه آرنج برای بالا برن وزنه های انتخابی مربیان تلاش ستودنی به خرج داد و در حرکت دوم و سوم دوضرب که وزنه های انتخابی با توجه به عملکرد حریفانش اضافه می شد، با سختی اما با موفقیت آنها را بالای سر برد. او بعد از زدن وزنه سوم دوضرب در آغوش مربیان جای گرفت.

بیرالوند بعد از بالا بردن وزنه 201 کیلوگرمی در حرکت سوم دوضرب با فریادهایش سالن ونیو ژیمناستیک را به لرزه انداخت.

ولادیمیر هوزا وزنه بردار اوکراینی اوکراین که در یکضرب اوت کرده بود، بعد از بالا بردن وزنه 204 کیلوگرمی در حرکت دوضرب و مسجل شدن مدال طلایش روی تخته نشست و سجده شکر به جا آورد اما لسمان پاردس مونتانو وزنه بردار کلمبیایی بعد از بالا بردن وزنه 204 کیلوگرمی در حرکت دوضرب و مسجل شدن مدال نقره دوضرب و طلای مجموع، روی تخته دست به حرکت موزون زد!

رضا بیرالوند بعد از پایان مسابقه دسته 94 کیلوگرم و برگزاری مراسم اهدای جوایز برای تست دوپینگ به اتاق نمونه گیری رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس