بازدید 6098
۷
بازتاب

بیانیه تیم ملی؛ صدای خردشدن استخوان‌های منافع‌ملی به‌گوش می‌رسد

کادر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در واکنش به اتفاقات روزهای اخیر اعلام کرد: یکی با توهم توطئه هر آنچه در فوتبال ایران اتفاق می افتد را به تیم ملی ربط می دهد و دیگری با اظهارنظرهای به دور از واقعیت می خواهد همچنان در رسانه‌ها روی بورس باشد.
کد خبر: ۶۰۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 30 June 2016
 بار دیگر بخش رسانه ای تیم ملی به توصیه کی روش بیانیه ای را در مورد شرایط تیم ملی منتشر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال، 60 روز دیگر تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابتهای انتخابی جام جهانی استارت می زند؛ رقابتهایی که سرنوشت فوتبال ایران را برای چهار سال آینده رقم خواهد زد اما با شرایطی که به وجود آمده و اظهارنظرهای بعضا بی ربطی که انجام می گیرد، صدای خرد شدن استخوانهای منافع ملی به خوبی به گوش می رسد.

یکی با توهم توطئه هر آنچه در فوتبال ایران اتفاق می افتد را به تیم ملی ربط می دهد و دیگری که دستش از پستهای مدیریتی خالی مانده سعی می کند با اظهارنظرهای عجیب و به دور از واقعیت و حتی خنده دار همچنان در رسانه ها روی بورس باشد.

سر جمع این اتفاق ها، شرایطی را رقم می زند که این روزها می بینیم و آن هم بی توجهی محض به تیم ملی و سرنوشت آن است؛ تیمی که قرار است دقیقا دو ماه دیگر برابر قطر به میدان برود.

آیا واقعا در فوتبال قطر هم چنین اوضاعی حاکم است؟ جواب حتما منفی است. آنها در تمامی اجزای خود، از بالا تا ذیل خود را برای کمک به تیم ملی شان برای بازی یازده شهریور آماده کرده اند. برای آنها حتما سرنوشت تیم ملی قطر مهم است. برای ما هم مهم است اما تا دیر نشده باید فکری کرد؛ فکری به حال تیم ملی؛ فکری به سرنوشت تیمی که باید حمایت هشتاد میلیون ایرانی را پشت سرش ببیند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
آیا در قطر سرمربی در مورد همه چیز ربط و بی ربط نظر می دهد ؟ اینها مربوط به جو محافظه کارانه مدیران جدید فدراسیون می باشد
صدای خرد شدن استخوان های دیگری هم می آید . از جمله کارگران و حوانان ! در مجموع این روز ها هیچ چیزی درست نیست . این ها نتیجه ندانم کاری ها و اشتباهات دولت قبل است که در مقابلش همه سکوت کردند و چیزی نگفتند . فوتبال هم جزیی از این مصایب است . نمی توان کاری کرد باید تحمل کرد تا شاید معجزه ای اتفاق بیافتد .
اره فقط هیاهو بیخودی و دلال بزرگ کیروش هیچ نقشی در اینباره نداره
آقایان عوام فریبی کنار یزارید
بزودی دستتوت مثل فیش های حقوق های نجومی رو میشه
مربی قطر دلالی نمیکنه که مردم بر علیه بشن
11 شهریور روز تسویه حساب با کیروش
#آزادی جهنم کیروش
دوباره مظلوم نمایی جناب کیروش و کیروشی پور ها. اگه قراره بریم جام جهانی و از آلبانی 3 تا بخوریم و مقابل تیم های دیگه دفاع اتوبوسی و ضد فوتبال بازی کنیم همان بهتر که نرویم.
متاسفانه در تیم های ایران باب شده که وقتی نزدیک مسابقات جهانی یا المپیک می شود تیم و ورزشکازان برای گرفتن امتیازات نامعقول دبه می کنند. مسئولین باید در مقابل این حرکت محکم به ایستند حتی به قیمت عدم فرستادن ورزشکار فرصت طلب به مسابقات
با سلام و قبولی طاعات هموطنان عزیزم در این آخرین روزهای ماه مبارک
آن سبو بشکست و آن باده بریخت
آری دیگر کیروش محبوبیت و پشتوانه قبلی را ندارد. هرچه در تغییر او تعلل شود دیر است. به نظرم یکی از مربیان صاحب سبک یورو 2016 که تقریبا دستمزد اکثرشان از کیروش کمتر است، باید جایگزینش شود با یک کمک قدر ایرانی
من یکی که حامی تیم ملیم بقیه رو نمیدونم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل