بازدید 4790
۱

كشف ۳۸ هزار ليتر سوخت قاچاق

کد خبر: ۶۰۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 30 June 2016
فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر عزم راسخ پليس در برخورد با پديده قاچاق كالا گفت: ۳۸ هزار ليتر سوخت قاچاق طي يك عمليات در گلستان كشف شد.

به گزارش آرمان، سرهنگ علي‌اكبر جاويدان در گفت‌ و گو با پايگاه خبري پليس گفت: قاچاق كالا امروز علاوه بر آثار مخرب و خسارت‌ آور اقتصادي به عنوان يك معضل بزرگ در جوامع بين‌المللي محسوب مي‌شود.

وي گفت: اين پديده شوم موجب تضعيف اقتصاد، كاهش سرمايه گذاري و اشتغال در كشور و در نهايت افزايش نرخ بيكاري در جامعه مي‌شود.

رئيس پليس گلستان، پيامد‌هاي مخرب فرهنگي و اجتماعي را از ديگر آثار سوء قاچاق كالا در كشور عنوان كرد و گفت: مبارزه با پديده قاچاق كالا مانند پديده شوم مواد مخدر نياز به يك عزم ملي دارد.

سرهنگ جاويدان به افزايش تعامل پليس با دستگاه قضائي در برخورد با پديده قاچاق كالا اشاره كرد و گفت: عزم پليس و دستگاه قضا، برخورد قاطع با عوامل توزيع قاچاق كالا در سطح استان است.

 وي، برخورد با عناصر توزيع سوخت قاچاق را يكي از اولويت‌هاي پليس دانست و گفت: در همين راستا طي ۲۴ ساعت گذشته بيش از ۳۸ هزار ليتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامي استان كشف شد.

فرمانده انتظامي گلستان با اشاره به كشف ۶۷ هزار ليتر سوخت قاچاق از ابتداي سال جاري، خاطرنشان كرد: كشف اين مقدار سوخت قاچاق در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴۸ درصد رشد داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سوختی که در کشورهای دیگه ارزونتر از اینجاست چه قاچاقی داره مگه به ترکیه قاچاق میکنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار