بازدید 3149

از سر‌گيري دزدی پس از آزادي زندان

کد خبر: ۶۰۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 30 June 2016
مرد سارق بعد از سرقت از دختر دانشجو قصد فرار داشت كه در دام رهگذران گرفتار شد.

به گزارش جوان، عصر روز سوم تيرماه، دختر دانشجو در حال عبور از خيابان آبان بود كه ناگهان مرد جواني به او نزديك شد و گوشي او را سرقت كرد. با فريادهاي اين دختر بود كه رهگذران از ماجرا با خبر شدند و خيلي زود به كمك او شتافتند. مرد سارق كه مردم را در يك قدمي خود مي‌ديد به طرف موتورسيكلتي كه راننده در انتظارش بود، دويد، اما تلاش‌هاي او براي فرار فايده نداشت و گرفتار شد، اما همدست موتورسوار او موفق به فرار شد. لحظاتي بعد هم مأموران پليس كه با تماس مردم از ماجرا با خبر شده بودند، خود را به محل رساندند و دزد را به كلانتري منتقل كردند.

متهم كه مردي 22 ساله است، روز گذشته براي انجام تحقيقات به شعبه پنجم دادسراي ويژه سرقت منتقل شد. او در شرح ماجرا گفت من براي تهيه پول مواد مخدر مجبور به سرقت شدم. او گفت هفت سال قبل بود كه به مصرف مواد اعتياد پيدا كردم. اول هرويين مصرف مي‌كردم، اما از دو سال قبل شروع به كشيدن شيشه كردم. چندبار هم به اتهام‌هاي گوناگون بازداشت شده و به زندان افتاده‌ام. آخرين بار كه بازداشت شدم، در حال سرقت وسايل داخل خودرو بودم.

عيد فطر سال قبل در حالي كه پنج ماه محكوميتم را سپري كرده بودم، آزاد شدم. آن زمان تصميم گرفتم دور كار خلاف را خط بكشم. ابتدا به كمپ رفتم تا مواد را ترك كنم، اما نتوانستم. يك روز قبل از سرقت از دختر دانشجو، در مترو با جواني آشنا شدم كه مي‌گفت پيك موتوري است.

او پيشنهاد سرقت را مطرح كرد و من هم قبول كردم. آن روز هم براي اولين بار از دختر دانشجو سرقت كردم. متهم گفت من از همدست خودم خبر ندارم و به طور گذري با او آشنا شده بودم. متهم براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان