بازدید 6476
۱

هافبک پرسپولیس: لازم نیست من را تشویق کنید!

کد خبر: ۶۰۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 29 June 2016
 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ناراحتی‌اش از هواداران این تیم را در تمرین نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای گذشته در تمرینات تیم‌شان مسائلی را مطرح کردند و صحبت‌هایی را با محسن مسلمان انجام داده بودند که باعث ناراحتی و دلخوری این بازیکن شده بود.

در تمرین امروز سرخپوشان، هواداران به شدت مسلمان را تشویق کردند که با هیچ واکنشی از سوی این بازیکن همراه نبود. زمانی که در میانه تمرین بازیکنان قصد رفتن به رختکن را داشتند، یکی از لیدرها از مسلمان خواست که به دلخوری‌ها پایان بدهد و به ابراز احساسات هواداران بابت تشویق شدنش پاسخ دهد. مسلمان هم که دلخوری‌اش از قبل بود، با صدایی بلند خطاب به این لیدر گفت، اصلاً نمی‌خواهم من را تشویق کنید.

این اتفاق نشان می‌دهد دلخوری مسلمان حتی با تشویق شدنش از سوی هواداران هم حل نمی‌شود و شاید سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم یا برانکو ایوانکوویچ به عنوان مربی بتوانند این مسئله را حل کنند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
راس میگه تشویقش نکنین.طارمی ک دم از پرسپولیسی بودن میزد چیکار کرد که این آقا که مصاحبه هاش درمورد استقلالی بودنش هیچ وقت از یادم نمیره کنه.دلم واسه نام پرسپولیس بزرگ میسوزه ک همچین بازیکنایی توش هستن.پرسپولیس جای پرسپولیسیهای واقعیه.زنده باد پرسپولیس.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل