بازدید 8711
۴
سوژه

واکنش دایی به جدایی طارمی و رضائیان از پرسپولیس

اگر قبول کنیم که فوتبال حرفه ای شده باید بپذیریم که بازیکن یک روز می آید و یک روز می رود. رضاییان و طارمی هم به این تیم آمدند و زحمت کشیده اند و حالا تصمیم گرفته اند جای دیگری بازی کنند این چه فضایی است که تا هستیم سلطان می شویم و وقتی که می رویم بدو بیراه نثارمان می شود.
کد خبر: ۶۰۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 29 June 2016
,h;kaعلی دایی می گوید حالا که رضائیان و طارمی جدا شدند نباید به آنها فحاشی کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، رامین رضائیان و مهدی طارمی شب گذشته به شکلی ناگهانی از پرسپولیس جدا شدند تا خشم طرفداران از این دو بازیکن به صفحات مجازی کشیده شود.
حالا علی دایی در این خصوص نظر جالبی دارد و می گوید:رضاییان و طارمی تصمیم گرفته اند فوتبال خود را جای دیگری دنبال کنند. من می خواهم بگویم در این شرایط ما نباید در فضای مجازی به آنها حمله کنیم. در همه جای دنیا از این فضا استفاده های درست می شود اما متاسفانه ما آن را به ابزاری آسیب رسان تبدیل کرده ایم. به طور مثال در  دیگر کشورها افراد از فضای مجازی برای نزدیک شدن به هم استفاده می کنند اما ما هرچه دلمان می خواهد نثار یکدیگر می کنیم.

وی ادامه داد:اگر قبول کنیم که فوتبال حرفه ای شده باید بپذیریم که بازیکن یک روز می آید و یک روز می رود. رضاییان و طارمی هم به این تیم آمدند و زحمت کشیده اند و حالا تصمیم گرفته اند جای دیگری بازی  کنند این چه فضایی است که تا هستیم سلطان می شویم و وقتی که می رویم بدو بیراه نثارمان می شود.پرسپولیسی ها به جای ورود به این فضا باید به فکر جایگزین برای این نفرات باشند. با هجمه به راه انداختن و بدوبیراه گفتن چیزی درست نمی شود. یادمان نرود که هم رضاییان و هم طارمی سرمایه های فوتبالمان هستند. ما نباید این سرمایه ها را نابود کنیم.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
بحث جدایی طبیعیه...مگه اینهمه بازیکن اومدن و رفتن کسی موضع گرفته؟!!؟ بحث نحوه ی سرکار گذاشتن و به تاخیر انداختن زمان برای جذب بازیکن و جایگزین هست....شما نگاه کنین همین رضاییان یک حرف نزد تا زمانیکه قرارداد بست!!!!ک اگر نمیبست ۱۸۰درجه مصاحبه ش فرق میکرد....
بله فرمایش شما صحیح . ولی ! ولی اگر مثل شما اسطوره فوتبال ایران که از پرسپولیس به هرتابرلین و سپس به بایرن مونیخ در سطح یک فوتبال دنیا رفتید جدا میشدند و مرد و مردانه و بدون بازی در آوردن و نیرنگ و دروغ و حیله جدا میشدند ما برایشان دعا هم میکردیم و حمایتشان هم میکردیم. مشکل آنها جدا شدن نیست. آنها دارند سنگ بنای خطرناکی را میگذارند که اگر باب شود این روش همه بازیکنان این نسل میشود. نه فقط برای پرسپولیس که برای همه تیمها مانند استقلال و تراکتور و سپاهان.
آقای دائی نسل شما نسل غیرت بود و این نسل دارد به سمت حیله و نیرنگ و دروغ میرود. باید برخوردی بشود که بقیه از اینها الگو نگیرند و فردا با احساسات مردم بازی نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
باهات تاحدی موافقم ولی عزیزم توی دنیای حرفه ای احساسات تقریبا جایی نداره. باید دید قراردادشون با باشگاه این اجازه رو میداده یا نه. اگه بله که بسلامت ولی اگه نه که واقعا خیلی بی معرفتی بود
مشکل دور زدن پرسپولیس بود
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی