بازدید 7750
سوژه

محرومیت دو ساله در انتظار سردار آزمون!

مهاجم تیم ملی در صورت متعهد نبودن به قرارداد خود با روبین کازان به مدت 2 سال محروم خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 29 June 2016
 خبرگزاری ورزش روسیه از احتمال سلب صلاحیت دوساله سردار آزمون توسط فیفا به‌خاطر نقض قراردادش با باشگاه روبین‌کازان روسیه خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت ورزش روسیه نوشته است: باشگاه روبین‌کازان قصد ندارد به سردار آزمون، مهاجم ایرانی خود که فصل گذشته به‌صورت قرضی برای تیم روستوف بازی کرد، اجازه ترک این تیم را بدهد.

به‌نوشته خبرگزاری ورزش روسیه داستان قبلی سردار آزمون در تیم روبین‌کازان در حال تکرار است. او پیش از این پس از عدم حضور در تمرینات تیم روبین‌کازان توانسته بود به‌صورت قرضی راهی تیم روستوف شود.

پافشاری آزمون و باشگاه روستوف در فصل قبلی لیگ برتر روسیه باعث شد تا مدیران سابق باشگاه روبین‌کازان از منافع خود چشم‌پوشی کنند و متحمل خسارت‌های مالی و حتی فنی شوند.

سردار آزمون طبق قرارداد خود با باشگاه روبین‌کازان که تا سال 2017 میلادی اعتبار دارد، باید در این تیم بماند. با توجه به این مسئله باشگاه روبین‌کازان به‌علت نقض این قرارداد توسط بازیکن  ایرانی از حقوق قانونی برای شکایت به فیفا برخوردار است.

این سایت روسی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرده است: باشگاه روبین‌کازان با بهره‌گیری از وکلای برجسته قصد ارائه مدارکی به فیفا جهت محرومیت بازیکنانی را که قراردادشان را نقض می‌کنند، دارد. ظاهراً این محرومیت دوساله حتی می‌تواند شامل  سردار آزمون شود.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی پس از یک فصل و نیم بازی قرضی در تیم روستوف در دور جدید تمرینات تیم روبین‌کازان حضور یافت، اما غیبت ناگهانی او در تمرین صبح دیروز کازانی‌ها باعث ایجاد شائبه‌هایی شد.

این مهاجم 21ساله تیم ملی ایران با توجه به تمدید قرارداد قربان بردیف در روستوف و حضور این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تمایل دارد تا دوباره به این تیم بازگردد. البته خاویر گراسیا، سرمربی اسپانیایی تیم روبین‌کازان و مسئولان این باشگاه حاضر به از دست دادن وی نیستند. هرچند شاید سردار با ترک تمرینات بخواهد کازانی‌ها را برای صدور رضایت‌نامه خود تحت‌فشار قرار دهد، اما این بار شکایت این باشگاه به فیفا و محرومیت دوساله می‌تواند تهدید جدی برای مهاجم ایرانی روبین‌کازان باشد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی