بازدید 3923
۲

شکر ۷۰۰ تومان گران شد/ افزایش ۳۰ درصدی قیمت از ابتدای خرداد

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: نرخ هر کیلوگرم شکر در بنکداری‌ها به ۳ هزار تومان رسید که در مقایسه با نرخ این محصول در ماه گذشته ۷۰۰ تومان افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۰۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 29 June 2016
عضو هیئت‌مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: نرخ هر کیلوگرم شکر در بنکداری‌ها به ۳ هزار تومان رسید که در مقایسه با نرخ این محصول در ماه گذشته ۷۰۰ تومان افزایش داشته است.

قاسم علی حسنی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: نرخ هر کیلوگرم شکر در اوایل خرداد ماه 2 هزار 300 تومان در بازار مصرف قیمت داشت که بعد از این مدت به تدریج نرخ  این محصول افزایش یافت و در ماه رمضان به 3 هزار تومان در سطح بنکداری رسید.

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه نرخ مصوب این محصول 2 هزار و 300 تومان است ادامه داد: شرکت بازرگانی دولتی این محصول را به نرخ  مصوب توزیع می‌کند، اما اکنون از حجم توزیع توسط این شرکت کاسته شده است.

وی تصریح کرد:  با توجه به افزایش تقاضا برای خرید این محصول در بازار و  از طرفی کاهش عرضه توسط بورس، فشار بر روی بازرگانی دولتی افزایش یافته است و این شرکت نیز با تأخیر و محدودیت محصول را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

حسنی با بیان اینکه افزایش قیمت شکر در بازار مصرف  ناشی از برخی سودجویی‌ها است گفت:  درصورتی‌که به میزان عرضه این محصول اضافه شود دوباره قیمت شکر کاهش می‌یابد و جلوی سوء استفاده‌ها گرفته می‌شود به‌طوری که در ماه‌های گذشته نرخ این محصول در بازار کمتر از نرخ مصوب بود.

به گزارش تسنیم، این موارد در حالی مطرح می شود که روز گذشته  معروفان معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران موجودی مناسب ذخایر شکر کشور را مناسب دانسته و گفته بود که هیچگونه محدودیت و مشکلی در زمینه تامین شکر مورد نیاز صنف و صنعت وجود ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
شکر هم کمتر میخوریم ولی فکر کنم شما حتما اشتباه می کنید آخه رشد تورم منفی شده و هیچ چیزی گران نشده و نخواهدشد!!!
این همان تورم نه درصدی بود یا هفت صد تومانی !؟؟؟!؟؟
بالاخره تورم ترمز بریده و تندرو تر شده . پیشرفت در اقتصاد و ... نداشتیم ولی جهش بین اللملی در تورم داشتیم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی