بازدید 8101
۷

«هفت» با «افخمی» و «فراستی» روی آنتن نمی‌رود؟!

خبر برکناری افخمی و فراستی و تعیین تیم جدید برای مدیریت برنامه «هفت»، با ابهام‌هایی همراه بود، زیرا چندی پیش، پیگیری‌های «تابناک» نشان داد قرار نیست، تغییری در این برنامه رخ دهد و «هفت» همچنان با محوریت بهروز افخمی و نقد مسعود فراستی روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود...
کد خبر: ۶۰۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 29 June 2016
«هفت» با «افخمی» و «فراستی» رو آنتن نمی‌رود؟!
با وجود درخواست‌های مکرر گروهی از سینماگران از مدیران ارشد رسانه ملی، تصمیم پیشین مدیران صداوسیما درباره عدم وقوع تغییر در ترکیب برنامه سینمایی «هفت» پابرجاست و آن گونه که مسئول شبکه سوم سیما خبر داده‌اند، برخلاف شایعاتی که امروز درباره تغییر در این برنامه مطرح شده، «هفت» از هفته آینده بدون تغییر بر روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

به گزارش «تابناک»، مطابق با خبرهایی که ساعتی پیش در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود، مرتضی میرباقری معاون سیما پس از جلسات متعدد با هنرمندان و کار‌شناسان، ترجیح داد تا ترکیب برنامه هفت به کلی تغییر کند و افخمی از تهیه کنندگی و اجرای این برنامه برکنار شود و دور سوم برنامه هفت نیز در تنها حدود ده ماه به پایان برسد.

این خبر با چنان ادبیات قاطعی در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود که تصور می‌شد اتفاقی قطعی است؛ اما بهروز افخمی که به گفته خودش در این برنامه دنبال شر می‌گشت و می‌تواند رکورددار ناراضی تراشی در تلویزیون به حساب آید، صندلی این برنامه را به همراه یار جنجالی‌اش مسعود فراستی ترک نخواهد گفت و بر خلاف این خبر‌ها، او پس از ماه رمضان بازی را از سر می‌گیرد.

«هفت» با «افخمی» و «فراستی» رو آنتن نمی‌رود؟!

در همین ارتباط، ناصر کریمان، مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما درباره پخش سری جدید این برنامه گفت: برنامه سینمایی «هفت» از روز جمعه ۱۸ تیر ماه با اجرای بهروز افخمی و گروه قبلی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. با برنامه‌ریزی انجام شده و طبق برنامه‌های روتین «هفت» پس از وقفه‌ای در ماه رمضان با تولید و سوژه‌های تازه‌تر پس از ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

خبر برکناری افخمی و فراستی و تعیین تیم جدید برای مدیریت برنامه «هفت»، با ابهام‌هایی همراه بود، زیرا چندی پیش پیگیری‌های «تابناک» نشان داد، قرار نیست تغییری در این برنامه رخ دهد و «هفت» همچنان با محوریت بهروز افخمی و نقد مسعود فراستی روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود و این موضوع در جلسه‌ای با حضور مدیران صداوسیما و طرفین دعوای اخیر «هفت» به تصویب رسیده است.

بر اساس اطلاعات دریافتی «تابناک»، در جلسه مورد اشاره که با حضور مرتضی میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی، علی‌اصغر پورمحمدی معاون پیشین سیما و مدیر کنونی شبکه سوم سیما، مهدی ارگانی از مدیران صداوسیما، تهیه کننده برنامه «هفت» و کمال تبریزی برگزار شده، تبریزی بر درخواستش برای تغییرات در برنامه هفت تأکید داشته است.

با این حال پس از اعلام موضع توسط حاضرین، در ‌‌نهایت به تبریزی اعلام شده که برنامه «هفت» ارتباطی با «سرزمین کهن» ندارد و از او خواسته شده ساخت فصل تازه این سریال را از سر بگیرد که این اتفاق نیز بلافاصله رخ داد. همچنین در این جلسه درباره حفظ برنامه «هفت» با همین ترکیب فعلی جمع بندی و در عین حال قرار شده، فراستی اظهاراتش را اصلاح کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
خوبه
با آرزوی آزاد سازی ساحت فرهنگی از فراستیسیزم
هفت فقط با جیرانی
همین تیم خوبه. هفت جای برنامه های طنزم گرفته می خندیم
خوشخبر باشید
این برنامه اصلا ارزش دیدن ندارد
حالا کی این برنامه رو اصلا تماشا میکنه؟واقعا کار خوبی کردن که ساعت دوازده به بعد پخشش میکنن اصلا ارزش دیدن نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل