بازدید 4367

آمریکا به دنبال دبه کردن در مسیر اجرای برجام است

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اظهارات سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه ایران برای دسترسی به بازارهای بین المللی باید حمایت خود از حزب الله را متوقف کند، گفت:آمریکایی ها به دنبال این هستند فشارها را بر روی جمهوری اسلامی ایران به صورت مدام نگه دارند و این استراتژی آن ها است.
کد خبر: ۶۰۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 29 June 2016
محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص اظهارات سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه ایران برای دسترسی به بازارهای بین المللی باید حمایت خود از حزب الله را متوقف کند، اظهار داشت: آمریکا به دنبال دبه کردن در مسیر اجرای برجام است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا با حل و فصل موضوع هسته ای بحث موشکی را مطرح کرد که پس از آن موضوع حزب الله را مطرح کرده اند، یقینا اگر این هم طبق خواسته ان ها پیش برود، دومینوی بعدی را عنوان می کنند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکایی ها به دنبال این هستند فشارها را بر روی جمهوری اسلامی ایران به صورت مدام نگه دارند و این استراتژی آن ها است.

جمالی نوبندگانی با بیان اینکه آمریکایی نمی خواهند ایران از منافع احتمالی برجام استفاده کند، متذکر شد: این اقدامات آمریکایی برای آن است که ایران در مسیر توسعه قرار نگیرد.

وی افزود: مشکل آن ها با وجود و ماهیت جمهوری اسلامی ایران است و بنابراین تمام تلاش خود را در مسیر دشمنی خود انجام می دهند. آن ها در مذاکرات خود گفته اند که اگر در مسائل هسته ای تحریم ها را برداریم که عمل هم نشد، تحریم های دیگری را مطرح می کنند که تمام تلاش آن ها مقابله با بهره مندی ایران از منافع احتمالی برجام است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خراجی مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که دفاع آمریکایی ها از رژیم صهیونیستی یک دفاع استراتژیک است، دفاع ما نیز از مردم مسلمان منطقه و به خصوص نیروهای مبارز با رژیم صهیونیستی نیز یک دفاع استراتژیک است و همه دولت های ایران این سیاست را دنبال کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل