بازدید 4059

دولت واسطه هارا حذف کند

نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس با بیان اینکه سیستم دلالی ۸۰ درصد از سود محصولات متنوع را نصیب دلال می کند،گفت: صنعت مرغ و تخم مرغ گرفتار مافیای دلالی است.
کد خبر: ۶۰۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 29 June 2016
سیدحسین نقوی حسینی درگفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه  ملت درباره  حضور سیستم دلالی در صنعت کشاورزی،گفت: متاسفانه  دلالان  سود بسیاری از محصولات ازجمله کشاورزی  را می بلعند؛بطور مثال  گوشت گاو پرورش یافته  آماده طبخ  از دامدار کیلویی  10ال11 هزارتومان خریداری می شود؛اما متاسفانه بدست مشتری  با نرخ 40 هزارتومان کیلویی می رسد و این در حالی است که با  این  اوصاف 30 هزارتومان نصیب دلال  می شود و تنها 10 هزار تومان را  تولیدکننده واقعی کسب می کند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا زمانی که سیستم  دلالی باشد تولیدکننده نمی تواند نفس  بکشد، یادآورشد:محصولاتی نظیر طالبی،گوجه فرنگی،بادمجان و خیار  نیز در سیستم  دلالی بسیار متضرر شده اند.

 

صنعت مرغ و  تخم مرغ گرفتار مافیای دلالی است/باخریدمستقیم محصولات کشاورزی توسط دولت واسطه ها حذف می شوند

وی با بیان اینکه وزارت صنعت،معدن و تجارت باید یک نظام توزیعی را  تعریف کند تا دلالی در عرصه اقتصادی حذف شود،تصریح کرد:متاسفانه درمحصولی همچون پسته نیز دلالی مشهود است؛زیرا زمانی که وضعیت پسته کاران  را بررسی  می کنیم مشاهده می کنیم سود واقعی به جیب پسته کار نمی رود.

وی با بیان اینکه زمانی که دولت مستقیم محصولات کشاورزی را خریداری کند؛واسطه ها حذف می شوند،یادآورشد:متاسفانه دلالان  سودواقعی محصولات  را کسب می کنند و سود مناسبی در این راستا عایدش نمی شود.

عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سیستم دلالی سود 80درصدی از محصولات را نصیب دلال می کند،یادآورشد:صنعت مرغ و  تخم مرغ  گرفتار  مافیای دلالی است  و به تبع آن بسیاری دیگر از محصولات نیز درگیر دلالی هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی