بازدید 4678

نگرانی اسرائیل از مهارت‌های رزمی حزب‌الله در سوریه

یک منبع اسرائیلی از مهارت رزمی رزمندگان حزب الله در صحنه نبرد سوریه و جنگیدن آنها در کنار نیروهای روس ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۶۰۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹ 29 June 2016

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، پایگاه اسرائیلی والاه با اشاره به تصاویری که از رزمندگان حزب الله در صحنه نبرد سوریه منتشر می‌شود، از مهارت رزمی آنان در کنار نیروهای روس ابراز نگرانی کرد.

این پایگاه نوشت: در فاصله های زمانی مختلف تصاویری از صحنه های نبرد در سوریه منتشر می شود که بیانگر تحولات چند ماه اخیر در آنجا  است از جمله اینکه در برخی از این تصاویر رزمندگان حزب الله سوار بر تانک ارتش روسیه نشان داده می‌شوند.

به نوشته والاه از زمان حضور روسیه در سوریه و آغاز فعالیت نظامی در آنجا معلوم شد که رزمندگان حزب الله از مهارت رزمی بالایی برخورداند و قادرند از تکنولوژی پیشرفته نظامی بهره ببرند و حتی می توانند در کنار نیروهای ویژه روس که در سوریه مستقر هستند، بجنگند.

بنابر اعلام این منبع، این پیشرفت باید موجب نگرانی فراوان اسرائیل شود زیرا هرچند حزب الله متحمل برخی زیان ها می شود، اما در حال کسب پیشرفته ترین توانمندی های نظامی منطقه است.

والاه توضیح داد:  حزب الله در دهه اخیر و پس از پایان جنگ دوم لبنان از یک سازمان که تقریبا به شکل ثابت در مقابل اسرائیل عمل می کرد به یک ارتش تمام عیار تبدیل شده است که می تواند امور لوجستیکی گسترده ای را مدیریت کند و اعضای آن قادر هستند در سراسر سوریه فعالیت داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر