بازدید 201033
گزارش لحظه به لحظه حمله بزرگ تروریستی در ترکیه؛

۳۹ کشته و ۱۴۷ مجروح بر اثر انفجار فرودگاه اتاتورک استانبول+ویدیوهای لحظات انفجار

شماری از هموطنانمان در این فرودگاه حضور دارند، ولی تا این لحظه آماری از آسیب دیدن ایرانی‌ها در این حادثه تروریستی داده نشده است. وزارت امور خارجه آمریکا، روز گذشته در مورد احتمال وقوع عملیات تروریستی در ترکیه به شهروندان آمریکایی هشدار داده بود. گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای فرودگاه ⁧ آتاتورک ⁩ ⁧ استانبول ⁩ را برعهده گرفت.
کد خبر: ۶۰۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 28 June 2016
ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه اتاتورک استانبول توسط عاملان انتحاری منفجر شد تا بدین شکل، یکی از بزرگ‌ترین حملات تروریستی در چند سال اخیر در یکی از حساس ترین نقاط ترکیه ثبت شود و علاوه بر ایجاد هزینه‌های انسانی، ضربه سختی به امنیت این کشور وارد آید؛ ضربه‌ای که روز گذشته وزارت امور خارجه آمریکا درباره احتمال وقوعش به شهروندانش هشدار داده بود.

به گزارش «تابناک»، وقوع دست کم سه انفجار تروریستی (آن گونه که فرماندار استانبول خبر داده) که توسط عاملان انتحاری رقم خورده و همچنین تیراندازی در ترمینال شماره دو فرودگاه بین‌المللی اتاتورک استانبول که مختص پروازهای خارجی است، منجر به کشته شدن گروهی از مسافران حاضر در این فرودگاه شد. خبرگزاری دوغان به نقل از منابعی در پلیس ترکیه نوشته است، شواهد اولیه نشان می‌دهد که احتمالا داعش مسئول انفجارهای فرودگاه آتاتورک است.

حداقل 10 کشته و 60 مجروح بر اثر انفجار فرودگاه اتاتورک استانبول+ویدیوی لحظه انفجار

منابع خبری اعلام کردند، انفجار نخست توسط فردی که از پرواز تونس وارد فرودگاه شده بود در قسمت ورودی خود را منفجر کرده و انفجار دوم نیز توسط شخص دیگری در طبقه دوم صورت گرفته است، تیراندازی نیز در طبقه دوم رخ داده است. ویدیویی که از انفجار دوم منتشر شده، نشان می‌دهد تروریست انتحاری با شلیک گلوله پلیس به ناحیه پا زمین‌گیر می‌شود و سلاح کلاشینکف از دستش به زمین می‌افتد و همزمان که مأمور پلیس از او می‌خواهد تا خودش را تسلیم کند، این مهاجم انتحاری خودش را منفجر می‌کند.

برخی منابع از فرار چهار فرد مسلح پس از وقوع انفجار‌ها و تیراندازی‌ در این فرودگاه خبر می‌دهد. شبکه NTV ترکیه در این زمینه گزارش داده که چهار تروریست پس از انفجار‌ها در فرودگاه اتاتورک در حالی که به اطراف تیراندازی می‌کردند، سوار خودروی شخصی‌ شده و فرار کرده‌اند؛ اما برخی منابع خبری دیگر تأکید کرده‌اند از ۷ مهاجم، ۳ تن کشته شده‌اند، یک تن زنده دستگیر شده و ۳ تن دیگر فرار کرده‌اند. هنوز در این زمینه منابع رسمی و دولتی اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند.

در تصاویری که تا این لحظه از وضعیت فرودگاه اتاتورک منتشر شده، تصویر یک قبضه سلاح کلاشینکف که احتمالاً متعلق به یکی از تروریست‌هاست، بر روی زمین ثبت شده است. وزیر دادگستری ترکیه گفته که دو عامل انتحاری ابتدا به سوی مردم و نیروهای امنیتی تیراندازی و سپس خود را منفجر کرده‌اند. برخی شاهدان عینی نیز گفته اند، عاملان پس از آنکه توسط مأموران لباس شخصی شناسایی می‌شوند، ابتدا اقدام به رگبار بستن مردم کرده و سپس خود را منفجر می‌کنند.


پس از این حادثه، فرودگاه اتاتورک در چند دقیقه خالی از مسافر شده؛ اما بر اساس اطلاعات دریافتی، پس از این حادثه نیز هواپیماهایی در این فرودگاه بر زمین نشسته و پس از تخلیه پروازهای روی باند، سایر پروازهای فرودگاه لغو شده است. مسئولان فرودگاه گفته‌اند مشخص نیست که در روز چهارشنبه از این فرودگاه پروازی انجام شود.

در ابتدا تاکسی‌های فرودگاه به انتقال تعدادی از مجروحین پرداختند، ولی شمار حادثه دیدگان بسیار بیش از توان امدادرسانی مردمی بود و در میان خیابان‌های خارج از سالن اصلی ترمینال فرودگاه، جنازه‌ برخی روی زمین افتاده بود. در ادامه شماری آمبولانس انتقال مجروحان به مراکز بیمارستانی را آغاز کردند و سیلی از کشته‌ها و زخمی‌ها را منتقل کردند.

بر اساس اعلام نخست وزیر و وزیر دادگستری ترکیه تاکنون ۳۹ کشته (از جمله سه تروریست) و ۱۴۷مجروح به عنوان آمار رسمی تأیید شده است. برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که تعدادی از هموطنانمان در این فرودگاه حضور دارند؛ اما تاکنون آماری از آسیب دیدن ایرانی ها در این حادثه تروریستی داده نشده است.

31 کشته و 147 مجروح بر اثر انفجار فرودگاه اتاتورک استانبول+ویدیوی لحظه انفجار

از میان چهره‌های شناخته شده ایرانی، امیر حسین رستمی، ریما رامین فر و مهران احمدی که ساعتی قبل در فرودگاه آتاتورک ترکیه حضور داشتند، پیش از حمله تروریستی در این فرودگاه که بیش از سی کشته داشته این فرودگاه را ترک کردند و مهدی طارمی و رامین رضاییان، دو بازیکن پرسپولیس که برای عقد قرارداد به استانبول سفر کرده بودند، برای پیگیری امور اقامتشان در استانبول مانده بودند و در فرودگاه حضور نداشتند.

اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اعلام کرد که تمام پروازهای ترکیش‌ایر به مقصد استانبول که قرار بود تا ساعت ۷:۳۰ صبح چهارشنبه انجام شود، لغو شده و به همین ترتیب، سایر شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی نیز پرواز‌هایشان را به مقصد استانبول تا صبح چهارشنبه لغو کرده‌اند. تمام پرواز‌ها به فرودگاه اتاتورک تا ساعت ۱۷:۰۰ روز چهارشنبه به وقت استانبول لغو شد و هنوز زمان ازسرگیری پرواز‌ها در این فرودگاه اعلام نشده است.


وزارت امور خارجه آمریکا، روز گذشته در مورد احتمال وقوع عملیات تروریستی در ترکیه به شهروندان آمریکایی هشدار داده بود و اکنون نیز تمام پروازها از همه شهرهای آمریکا به مقصد استانبول لغو شده است. دونالد ترامپ کاندیدای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به بمب گذاری در فرودگاه آتاترک در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشته است: «ما باید هر کاری که لازم است انجام دهیم تا این تروریسم وحشتناک را بیرون از آمریکا نگه داریم!»

حداقل 10 کشته و 60 مجروح بر اثر انفجار فرودگاه اتاتورک استانبول+ویدیوی لحظه انفجار

نشست‌های سطح بالای امنیتی با حضور رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس دستگاه امنیتی ترکیه برگزار شده و پس از نشست امنیتی آنکارا، نخست وزیر ترکیه به استانبول رفت؛ هرچند بنا بر گزارش‌های اولیه، بیشتر کشته شدگان و مجروحان شهروندان ترکیه هستند، رجب طیب اردوغان در اولین پیامی که پس از این حادثه صادر کرد، کوشید تا ابعاد این حادثه را شبیه حوادث پاریس، ابعادی جهانی ببخشد.

اردوغان با محکوم کردن حملات به فرودگاه استانبول گفت: «حمله به فرودگاه اتاتورک استانبول علیه ۷۰ میلیون شهروند ترکیه و ۷.۵ میلیارد انسان در جهان بود» و همزمان تصاویری مشابه موج تسلیت بابت حوادث تروریستی پاریس برای استانبول تولید و در شبکه‌های اجتماعی پخش شده تا بدین ترتیب، دولت ترکیه بتواند این حادثه را ابعادی جهانی ببخشد. اردوغان تاکید کرد نشانه هایی از دست داشتن داعش در این انفجارها وجود دارد.

پس از اظهارات رئیس جمهور ترکیه گزارش‌ها حکایت از ان دارد که گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای فرودگاه ⁧ آتاتورک ⁩ ⁧ استانبول ⁩ را برعهده گرفت.


کاخ سفید در بیانیه ای این حمله تروریستی را با شدیدترین لحن محکوم کرد. کاخ سفید در این بیانیه افزود آمریکا همچنان در حمایت از ترکیه ثابت قدم باقی می ماند.

دبیرکل سازمان ملل نیز حمله تروریستی مذکور را محکوم کرد و همکاری بین المللی فزاینده را برای مقابله با چنین اقداماتی خواستار شد.

محمدجواد ظریف در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «باز هم ترور سر زشت خود را در فرودگاه کشور دوست و همسایه ما (ترکیه) برافراشت. خشونت افراط‌گرایان یک خطر جهانی است. باید با هم با آن مقابله کنیم».

تعداد بازدید : 463
دانلود مجموعه ویدیوی حملات فرودگاه اتاتورک از لحظه انفجار تا انتقال مجروحان
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۹۹
انتشار یافته: ۱۸۳
وای همین الان پرواز تهران هم اونجا نشسته.خدا رحم کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
كاري به افرادي كه رفتنشون واجب بوده ندارم ولي روي صحبتم با بقيه است
خدا عقل بده بهشون. هرچيشون بشه حقشونه. تو كشوري كه امنيت نداره نبايد رفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
ماشالا به حافظان امنیت ایران زمین که نگذاشتند هیچ تروریستی امنیت مقتدرین کشور منطقه رو به هم بریزه..ما بزرگیمون رو تو عمل ثابت میکنیم بعضی ها بدانند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
ناشناس 12:57 خودتو سریعا به دکتر معرفی کن... هر چی بهشون بشه حقشونه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| - |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
ناشناس 12:57:
هیچ وقت مرگ اینطوری حق هیچکس نیست
مواظب حرفهایی که میزنی باش
بلایی که به جان سوریه انداختن داره به سمت خودشون برمیگرده ، حیف از کشور سوریه به اون زیبایی نبود که اینجوری ویران بشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
حیف از همه جهان که خدا به این زیبایی خلق کرده و هر روز درگیر جنگ میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
این کار روسیه است . مطمئن باشید .
کاربری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
از اینکه مردم بیگناه ترکیه هدف این حملات هستن ناراحتیم ولی بالاخره دودیه که سیاستمداران ترکیه به چشم مردم ترکیه هدایت کردن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
داعش ماري است كه اردوغان در آستين تركيه پرورش داد و حالا داره نيشش را در تن تركيه فرو ميكنه
داره تقاص خون هاي كودكان سوري رو پس ميده
تعدادی از ایرانیا در تماسیم حالشون خوبه .فلن تو فرودگاه پناه گرفتن ی جای امن
خواهشا اپدیت کنین خبر رو .نگران ایرانیها هسیم
پ ک ک داره به همه ترکیه چه ترک چه کرد ضرر میرسونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
حملات را داعش انجام داده چه ربطی به پ.ک.ک داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
خودشون که همیشه میندازن گردن پ ک ک، این بار گفتن کار داعشه حالا شما هم کوتاه بیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
پ ک ک کجا بود خواننده محترم!!!!
داعش هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
عزيزجان اين داعشي ها هستند كه به خودشان حمله كردند.
حالا میخواهید باور کنید میخواهید نکنید ولی این آخرین عملیات تروریستی در ترکیه است. آین سیلی قبل از آشتی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
رئیس تروریستها !!!ـ
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
دوست تروریست ها!
مطمئن باش که تروریستها و منطقه سکونتشان با خاک یکسان خواهد شد
متاسفانه خطر گسترش این وحشی ها به همه منطقه وجود دارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
جو نباید داد.
در اطلاعیه رسمی منتشر شده در سایت وزارت خارجه آمریکا
https://travel.state.gov/content/passports/en/alertswarnings/turkey-travel-warning.html
از سوم مارس با این ور از اتباع خواسته شده به نقاط جنوبی ترکیه و جاهای شلوغ کمتر تردد بشه و دو روز اخیر این اطلاعیه تا 26 ژولای یعنی ماه آینده میلادی تمدید شده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
کاملا صحیح میفمایید . آشتی با روسیه و تمام شدن عملیاتهای تروریستی .
خوش بختانه ایرانیان مقیم آکرا کشور غنا هیچکدام از فرودگاه آتاتورک امشب برنامه پرواز نداشتند
وزارت خارجه آمریکا از کجا میدونسته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
از همون جا که تمام کارکنان یهودی برج های دوقلوی آمریکا از حادثه (بخوانید سناریو) 11 سپتامبر خبر داشتن و اون روز سر کار نرفتن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
ما هم خیلی چیز ها را از قبل می دانیم
تو رو خدا خبری از ایرانی ها بدید که اونجا بودند
انشالله به احترام اين شب هاي قدر. هيچ مجروح و كشته اي از ايران نداشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
اما اگه از جای دیگه مجروح و کشته داشته باشه موردی نداره! عجب طرز فکری
ارژنگ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
بقیه مردم چی پس؟؟
براادر من تو که داری دعا می کنی، یه دعای بهتر کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
ناشناس اتفاقا طرز فکره عالیه
نه موردی نداره/.اول جان هم وطن خودمون مهمتره بعد کشورهای دیگه.
خدا بيامرزد
ولى خودت كاشتى حالا وقت برداشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
خودش كرده كه لعنت بر خودش بايد

اميدوارم اردوغان و حاميان تروريست درس بگيرن و دست بردارن از كشتار كودكان كشورهاي همسايه و ملت خودشون، كه البته بعيد ميدونم. نرود ميخ آهنين در سنگ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
خودش كاشته ولي ملتش درو ميكن
لعنت خدا بر آل سعود که با همیاری رژیم غاصب و قاتل اسراییل باعث نا امنی بیشتر خاورمیانه و کشته شدن مسلمانان از شیعه و سنی شدند. صد البته دولت اردوغان در بزنگاه تاریخی سوریه دل به تروریستها خوش کرد و برای ملتش ناامنی خرید
واقعا تاسف باره امیدوارم دیگه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
اونی که منفی داده یعنی امیدواره بازم شاهد همچین حادثه ای باشیم؟؟!!!!!
خیلی دردناک هست که تعداد زیادی انسان بیگناه به دلیل ...های فراوان آقای اردوغان جون خودشون رو از دست بدن.

ایشون با رویای ... ی خودش مبنی بر از سر گیری امپراطوری عثمانی بدون هیچ تفکری شروع به بازی هایی کرد که از توان سیاسی-امنیتی و عقلی خودش و اطرافیانش دور بود. امیدوارم هرچه سریع تر افرادی توی ترکیه روی کار بیان که بتونن به روند صلح و دموکراسی توی ترکیه و منطقه کمک کنن که به نظرم قطعا این افراد اسلام گرای های افراطی ای مثل مقامات فعلی ترکیه نیستند.

البته که در صورت عدم حمایت ترکیه از داعش و سیاست یک و بام دو هوای این کشور شاید ورق طور دیگه ای تا حالا برگشته بود...
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
تابناک حماقت ناسزا نیست، توصیف یه رفتار محسوب میشه، چرا سانسور کردی؟
میگم اردوغان جون بگو اون تروریستای عزیز دردونه ات تو "جیش الفتح" فعلا حلب رو ول کنن بیان استانبول رو ساپورت کنن . البته میتونی از ترکمن های خلبان کش تحت حمایتت هم استفاده کنی. ... با این قمار تروریستی که با دست خودت و قطر و عربستان راه انداختی ... فقط بیچاره ملتی که به تو رای دادن !!! این وسط بدبخت میشن.
خدايا همه را در پناه خودت حفظ كن. آمين. عجب دنيايى شد.
جای تاسف داره همه دنیا قید استانبولو زدن به جز ایرانیها ول کن نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
تو نرو خوب با بقیه چکار داری ؟! عادت کردیم به دخالت تو کار دیگران
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
خداییش از اردوغان متنفرم اما عاشق استانبولم
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
دوست عزیز

اولا همه دنیا میتونن بدون ویزا به همه دنیا سفر کنن!! ولی ایرانیها محکوم به سفر بدون ویزا به تنها چند کشور هستن که بهترینشون همین ترکیه هست

دوما استانبول مسیر ترانزیت بسیاری از سفرهای هوایی اروپایی و آمریکای شمالی هست و گاه چاره ای جز فرودآمدن اولیه در فرودگاههای استانبول نیست

کاش قبل از هر اظهار نظری یکمی رو حرفمون فکر کنیم
الحمدالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
واقعا شرم آور هستی کشته شدن انسان حتی دشمن آدم هم شکر خدا ندارد . تو کی هستی یه انسان داعش باطن با ظاهر انسان نما.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
حالت خوبه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
تو ایرانی نیستی، پلید
مگر شما می تونید cnn نگاه کنید؟ والا ما که نمی تونیم!!!
تعصبات زشت خودتون را كنار بگذاريد و دعا كنيد كسي از هيچ مليت و نژادي كشته نشود. همين تفكرات كوركورانه است كه اين جنايات راسبب ميشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
مرسی عالی بود
محمدمهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
تعصب نیست که بحث اینه که داعش با پشت گرمی اردوغان این همه جنایت می کنه حالا هم پاچه خودشو گرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
روشنفکر ساده لوح
كمك كردن به تروريستهاى منطقه و ضربه زدن به كشورهاى اسلامى،حالا اين هم نتيجه كمك كردن و به خودشون برگشته كارهاى بدشون
احتمالا کار پ ک ک است چون داعش که از خودشون است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
تو خوبی
سید محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
پ ک ک تا کنون عملیات نروریستی به این شکل انجام نداده و انفجار های این گروه کردی اغلب هدفش زیرساختهای ترکیه هستش .
خونهایی که به گردن اردوغان نوشته میشود و دولت متوهم عثمانی اش....باید بکشد طعم تلخ اشتباهش را ملتی که نژاد را بر انسانیت ارجح میداند
هر که باد بکارد توفان درو خواهد کرد...
هرکسی باد بکاره.طوفان.درومیکنه
سلام.
الان ترکیه هستم یه ۴۰دقیقه ای فاصله ست تا فرودگاه اتاتورک.انقدز بهم ریخته ست اینجا که فکر کردم جنگ جهانی شده.تمام ماشین پلیس و اورژانس در حال رفت و امد آژیر کشان.الان خبر دار شدم که انکارا و وان و یک شهر هم مورد حمله قرار گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
اولا تسلیت به خاطر این فاجعه
دوما آقا آرمان اگه اطلاعات نداری لطفا برادر عزیز نطر ندین
من تو آنکارا زندگی میکنم از بمب اینا تا این لحظه خبر نیست خونه ما هم نزدیک مجلس محل 2 بمب گذاری قبلی آنکارا افراد زیاد تو ایران هستن که یا بستگان یا بچشون اینچا زندگی میکنن یا درس میخونن شما با این حرفتون باعث نگرانی میشین
باز هم میگم تا این لحظه از بمب خبری نیست تو آنکارا خدا این روزههای بمب های قبلی آنکارا ببره و دیگه نیاره به حد کافی اون 2 بمب قبلی کافیه شیشه خونمون ترک برداشت خسارت و خون و...
خدا لعنت کنه هرکسی که باعث این خونریزی ها میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
و خدا لعنت كنه كشوري رو كه نفت رو از داعش كودك كش خريد كرده
چاه نكن بهر كسي......
ترکیه از یک طرف با کمک به تروریست های سوریه باعث کشتار مردم بیگناه سوریه می شود و از طرف دیگر فکر می کند که با دوستی با رژیم صهیونیستی می تواند از عواقب ناامنی های ترکیه جلوگیری کند، از قدیم گفته اند چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی
امشب اومدم که اخبار حوادث ترکیه را بخوانم اول سایت دویچوله فارسی را باز کردم اصلا هیچ خبری از ترکیه ننوشته بود بعد سراغ بی بی فارسی رفتم که مختصری از خبر را نوشته بود و سپس سراغ تابناک اومدم و دیدم که مشروح کامل خبر را درج کرده و وقتی که کامنت ها را خواندم دیدم که ساعت اولین کامنت 9 دقیقه بامداد و آخرین کامنتی که من خواندم 4 صبح می باشد و این نشان دهنده تلاش شبانه روزی تابناکی هاست واقعا باید یک خسته نباشید به تابناکی ها گفت که حتی نیمه های شب نیز پیگیر خبرهای مهم و درج آنها می باشند.
پاسخ ها
جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
حالا تابناک واقعا ناراحته؟!
ان شاء الله که از این حوادث تروریستی خلاص بشیم بریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
ان شاالله كه دست از جهالت و تفكرات نژاد پرستانه و حماقت در رفتار با همسايگان دست بردارن
اميدوارم درس بگيره و ديگه نفت از داعش نخره چون خون، خون ميطلبه
هر چه كودك در سوريه به واسطه خريد نفت داعش توسط تركيه كشته بشه به همون ميزان خود تركيه هم تقاص پس ميده

و دود اين قضايا در چشم ملت تركيه ميره وگرنه اردوغان كه پس از حملات تروريستي ميره مراسم پاتختي دخترش كه عروسي كرده
خاک بر سر ایرانیانی کنند که حرف گوش نمی کنند و فقط دلار اونجا می برند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
خاک بر سر خودت ! فضول
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
خاک بر سر خودت عقده ای . تو دلار نداری نرو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
خوب میخوایی بمیری برو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
حس نوع دوستیت منو کشته . درد ، درد دلاره یا نگرانی از بابت اینکه چرا یک عده ای می توانند برای تفریح بروند ترکیه ؟؟؟
حرف های ترامپ تو این اوضاع تاسف آوره - انگار اون فقط جون امریکایی ها براش مهمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
همه امریکاییها همینن هستن شاید شما نشناختیشون
اميدوارم اين اخرين حمله تروريستى در تاريخ باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
میلادی قمری یا شمسی!!
دسته تمام افرادي كه امنيت ما رو در ايران حفظ كردن درد نكنه . چون ديروزم ممكن بود اين اتفاق واسه ما بي افته تو مهرآباد . نيروي انتظامي سپاهي اطلاعاتي ارتشي بهتون افتخار ميكنيم . كاش مي شد از تك تك تون تشكر كرد . من همين الان دارم راه مي افتم برم مشهد پيش امام رضا براتون دعا ميكنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
موفق باشی به سلامتی
شايان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
شهداي مدافع حرم مديونتونيم
پيام اقاي ظريف رو با ترامپ مقاييسه كنيد !! واقعا انسانيت و جوانمردي محدود به مرز نيست تشكر از سياستمدار فهيم ايران
افرين به اقاي ظريف كه سريع واكنش نشون دادن و درود بر تمام كساني كه از كشورمون محافظت ميكنند...
ان شاالله كه تركيه هم واقعا جواب اين داعش رو بده و دست از حمايتشون برداره...
ریختن خون مردم بیگناه در هر نقطه ای از این کره خاکی کاری مذموم و مطرود است.ولی اردوغان بداند با حمایت هایی که به تروریست های داعش در سوریه که باعث ریخته شدن هزاران شهروند سوری شده ٬داشته است الان دامن پر از تزویر خود را گرفته است.
من هفته دیگه پرواز استانبول دارم :(
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
پرواز ها از ساعت 9 و نیم صبح برقرار است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
مرسی که گفتی مواظب خودت باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
خدایی الان اگه به ایرانیا بگن تور رقه گداشته شده 800 تومن خیلیا با کله میرن
سید محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
اقای بی نام و نشان لطفا به هموطنان عزیزمان توهین نکنید ایرانی های عزیزی که در ترکیه اقامت دارند یا فعالیت بازرگانی یا تولیدی دارند و عده ای نیز دانشجو هستند . در هر پرواز تهران استانبول بیش از هفتاد درصد سفر کاری دارند و کمتر از سی درصد سفر توریستی! که ان هم چه اشکالی داره . مگه دین ما نمیگه"قل سیرو فی العرض"در منطقه ما کجا از ترکیه زیباتر و برای ایرانی ها ارامش بیشتری داره!انشالله خدا کمک کنه نسل هر چی تروریسته از زمین کنده بشه و امنیت کامل برای همه بندگان خدا ایجاد بشه .یقینا این خواسته دین مبین اسلام و شیعیان امیر المومنین هستش.اگر امروز دوشادوش برادرانمان در سوریه و عراق و یمن و لبنان با تروریستها مبارزه میکنیم فقط هدفمان ایجاد ارامش در جهان است ولاغیر .
افتخارمیکنم به کشورعزیزم ایران بخاطرامنیتش وامیدوارم هیچ بنده خدایی گرفتار چنین حوادث شومی نشه.
من تو فرودگاه بودم موقع اين اتفاق
وقتي رسيدم ايران خدارو شكر كردم كه كشور امني دارم،وحشتناك بود
پاسخ ها
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
داداش خالیبندی که افتخار نیست راحت میبندی.شما چجوری موقع حملات تروریستی تو فرودگاه بودی بعد که همه پروازها لغو شد با جت شخصی اومدی خونه؟شاید هم با اتوبوس ایران سیر اومدی که دوسعته رسیدی خونه.اون موقع که شما رسیدی خونه هنوز پروازها بلاتکلیف بودن و هیچ پروازی انجام نشده بود.مجبوری دروغ بگی تو ماه رمضون گناهتو بیشتر کنی.متاسفم از اونهایی که نظر شما رو تایید کردند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
در اين كه وحشتناك بوده كه شكي نيست. بعض از ايراني ! ها هم انگار طرفدار دو آتشه تركيه اند. باعث تاسفه.
بابت این حادثه دردناک واقعا متاسفم. الان 1ساعته که مطلع شدم نمیتونم چشمامو روی هم بزارم در حالی که عده ای از هم نوعانمون جونشونو از دست دادن. خدا همشونو قرین رحمتش کنه و به همه بازمانگانشون صبر عنایت کنه.
واقعا از محافظین غیور و پر تلاش کشورمون باید تشکر کرد و دست تک تکشونو بوسید که اینقدر برای امنیت کشور و ناموسمون تلاش میکنن تا هیچوقت پای این تروریستای از خدا بی خبر به کشورمون باز نشه.
امیدوارم دیگه هیچوقت هیچ جای دنیا شاهد اینجور حوادث ناگوار نباشیم و همه مردم در صلح و آرامش زندگی کنیم. آآآآمیییین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
هم نوع!!!!!
وحيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
مثه اينكه جون مردم تركيه از سوريه وعراق عزيزتره كه همه انقدر متاسف ميشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
ناشناس 10:15 تو دیگه چطور موجودی هستی!
داعشی ها ایدئولوژی ندارند، اونها فقط عقده ای های قرن هستند.
از قدیم گفتن چاه مکن بهرکسی
چرا خیلی از مطلبتون نظرات رو نمیذارین؟ چرا باید اینچنین مطالبی نظرات مردم رو انتشار بدین؟ نکنه شما هم به نوعی توقیف یا تنبیه شدین؟
بهرحال کشته شدگان تمامی عملیات های تروریستی رو تسلیت میگم...تکرار میکنم تمام عملیات های تروریستی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
تا تروریستی را چی بدانی !!!!
ترکیه اینده بسیار بدی در انتظارشه. کشوری که دستش به خون هزاران بی گناه الوده است و در اوج نژادپرستی بسر میبره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
تازه همین استانبولش هم مال یونان بوده به زور گرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
استانبول نه كنستانتينين يا همون قسطنطنيه
یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو......
آفرین به قویترین نیروی اطلاعاتی دنیا ایران که هم زمان در هر نقطه در داخل و خارج ایران امنیت مردم ایران را فراهم می کند و بیچاره مردم که قربانی نقشه های پلید قدرت های بزرگ جنایتکار می شوند.
Turkey means America
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
چند کلمه از عشق آمریکا
يک برنامه ريزي و بمب گذاري از قبل تعين شده تا جنگي تمام عيار در سوريه بر پا شود.. اين بمب گذاري را حتي با دولت ترکيه هماهنگ کرده بودند
ترکیه در مقابله با اسرائیل اعتماد به نفسش زیاد شده بود ، این اتفاق افتاد تا بهش ثابت کنن که غرامت 20 میلیون دلاری خواستن این عواقب هم داره.
به اميد اگاهى براى بشر كه به بهانه هيچ تفكر و مذهب و فرقه اى ،گروهى سواستفاده گر قادر به ايجاد اين اتفاقها نباشن.
ايراني هاي عزيز خواهشآ تا مدتي به تركيه سفر نكنيد.
!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
نه نگو نه نگو!!!!!ملت همیشه در انتالیا چی کار کنن!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
کاسه داغ تر از آش به این میگن !!! طرف خودش دوست داره بره ترکیه ، یکی دیگه نگرانه که نکنه براش اتفاقی بیافته !!!؟؟؟
خدا مکر اردوغان به خودش بر گردوند
ترور در هر جای جهان ترور است و مقبوح، اما خون های مردم کشورها رنگشون با هم فرق داره ، امیدوارم خشونت ها تموم بشه
مرگ بر این سگ صفتان کثیف و مزدور پ ک ک که به کشور خودشون هم رحم نمیکن و رویای کشور کردستان بزرگ را به درک خواهند برد
پاسخ ها
صلح طلب
| United States |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
جوش نزن
چه ربطی داشت. یه بار دیگه مطلب رو بخون
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
مردم کرد ترکیه اکثرا با پ کاکا مخالفند. کسانی که از روی عقده گشایی نظر میدهند واقعا برای شما متاسفم.
متاسفانه دشمنان منطقه از همین اختلافات دارد نهایت استفاده خود را می برد و گروهک های تروریستی داعش و نیز کردی مپل پ کا کا در ترکیه و بقیه کشورهای کرد نشین دقیقا در پازل دشمنان منطقه قدم بر می دارند. تیراندازی به سوی عده ای مسافر بیگناه واقعا جز نهایت سنگدلی چه معنایی دارد؟
ال سعود ال اردوغان!!! کی می شود از دست این دو تا خلاص شویم!!!!
کسانی که در نظراتشان این همه کینه و نفرت است فرق زیادی با داعشی ها ندارند. گیرم با سیاستهای اردوغان مخالف اید یا چشم دیدن کسانی که برای تفریح به ترکیه می روند را ندارید اما مردمی که کشته شدند چه گناهی دارند؟
دوستی نوشته بودعده ای هرشب شیشه های خانه اربابی دردهی را می شکستند.ارباب چندگردن کلفت وقلچماق برای حفاظت خانه اش استخدام کرد که کاری جزبخوروبخواب نداشتند.ارباب نمی دانست عاملان حمله همین قلچماق ها هستند.هرگاه جیره شان کم می شد شبانه دوباره می شکستندوارباب بدبخت دوباره برجیره آنها می افزود.خداوکیلی به نقش آمریکاییها مثل ترامپ بنگریدیاد قلچماق ها می افتید .بیچاره اردوغان ارباب بدبخت.
همه که برای تفریح ترکیه نمیروند وقتی کانادا در ایران سفارت نداره دانشجوها کجا باید بروند .لعنت بر کسانی که ادعای اسلام دارند ولی مردم بی گنا را می کشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
چرا می رین کانادا
ریشه تمام این خونریزی ها هویجه
پیام ترامپ واقعا مایه تاسفه !!!!!!!
یعنی فقط جون مردم آمریکا اهمیت داره ؟؟؟؟؟
بقیه مردم دنیا آدم نیستند ؟؟؟؟؟
هرچند دولت ترکیه به ایران و همه دنیا خیانت کرد:
- با پناهندگان سوری بدرفتاری کرد و خواست ازشون برای گرفتن امتیاز جهت عضویت در اتحادیه اروپا استفاده کنه
- روابطش با ایران را کاهش داد و به طرفداری از عربستان و اسراییل دامن زد
- هواپیمای روسی را که برای مقابله با داعش پرواز کرده بود را مورد هدف قرار داد
- رد پاهایی هم از خرید نفت از داعش و کمک به این تروریست از خدا بی خبر از خودش به جا گذاشته
ولی باز هم جا داره به مردم بی گناه و داغدیده ترکیه عرض تسلیت کنیم و امیدوار باشیم به هیچ کدام از هموطنان عزیزمان آسیبی نرسیده باشه.
دست حفاظت اطلاعات ایران درد نکنه
آقای اردغان با عقاید اسلام گرایانه و افکار نژاد پرستانه و با امید زنده کردن عظمت و شکوه حکومت عثمانی پا به میدان گذاشت و تصور کرد با یاری رساندن به گروه داعش از تیررس حمله های این گروه وحشی به دور خواهد ماند . غافل از اینکه داعش سگ نازی اباد است و غریبه و خودی سرش نمیشود. تقاص کشتار و سرکوب کردهای غیور ترکیه را داعش به خوبی از حکومت ترکیه گرفت .هر چند عده ای انسان بی گناه در این میان جان خود را از دست دادند اما همینکه امنیت این کشور ضد کرد زیر سوال رفت و باعث شد اقای اردوغان و یلدیریم نژاد پرست بفهمند که نمیتوانند هم از توبره بخورند و هم آخور ، جای بسی سپاس دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
تو رو خدا شما کردا دیگرا به نژاد پرستی محکوم نکنید شما خودتون قدرت داشتید هیچ غیر کردی را زنده نمی گذاشتید
انسان
| New Zealand |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
راستی فریبا خانم اطلاع داری این تروریست ها پ ک ک که از طرف اروپا و آمریکا به عنوان گروهک تروریستی هم شناخته می شوند در مملکت خودمان چه جنایت هایی نکرده اند
اینها ادعای تشکیل کردستان بزرگ به خودشان به جهنم خواهند برد.
راستی هیچ وقت فکر نکرد این کردها در همه این چهار کشور با حکومت مرکزی مشکل دارند
ساده لوحی است اگر فکر کنیم ارتباط هر چه بیش تر با صهیونیست ها امنیت می آورد.اردوغان! ترکیه را کجا می بری؟!
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
البته اگر کار داعش باشه . ربطی به ارتباط با اسراییل نداره چون داعش اسراییله
اینا تسویه حسابهای داخلی بین اردوغان و داعشه.
تونس!!
فقط رفتن به استانبول خطر داره یا بقیه شهرهاش هم تهدید شده ؟
همه درد سرها شیتان بزرگ آمریکا جنا یتکار
پرواز ساعت 7 فرودگاه امام به مقصد استانبول در زمان حمله همه مسافرای ایرانی تو صف check out بودن تو فرودگاه آتاتورک. پدر و مادر و خاله من هم همونجا بودن که خوشبختانه خدا بمون رحم کرد و الان تو هتل هستن.... اینا اصلا نمودنن دین چیه. مبارزه با این تروریستها یه عزم راسخ با یه ائتلاف جهانی میخواد. باور کنید میشه تو 7 روز به طور کلی نابودشون کرد. اما من نمیدونم چرا کشورها و حکومتهاشون این کار رو انجام نمیدن؟!!
جنگ هفتادو دو ملت همه را عذر بنه
چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند
طلب آگاهي جهاني
تاوان بلاهت سردمداران ترک در رابطه سیاسی با اسرائیل را مردم بیگناه می دهند .
خودکرده راتدبير نيست
داعش با اجرای این عملیات ها علیه شهروندان بی گناه خود را در افکار عمومی کشور های منطقه منفور خواهد کرد
پاسخ ها
قلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
چی گفتی خودتم فهمیدی؟
چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی . آقای اردوغان آه مردم مظلوم سوریه گریبانگیر مردمت شده !!! هنوز اولشه منتظر حوادث بعدی باش که داعش توی کشورت به بار میارن
باید فهمیده باشید که ترکیه خودش قربانی تروریست های داعشه نه همکارشون. به عنوان یک ترک از شنیدن خبر و دیدن تصاویر گریه کردم
به نظر بنده دست ترکیه و داعش تو یه کاسه هست خود دولت ترکیه به کمک داعش این حملات رو برنامه ریزی میکنن تا نشون بدن ترکیه هم در معرض خطر داعش هست فقط این وسط مردم قربانی اهداف شوم سیاستمدارا میشن
حالا برو نفت از داعش بخیر، برو چوب لای چرخ سوریه و عراق بکن...
خدا لعنتشون كنه هم عوامل تروريستي رو و هم عاملان پشت پرده اين جنايات رو و درود بر نيروهاي حفاظت اطلاعات كشورمون كه امنيت جاني و رواني رو برامون تامين كردن .
با عرض تسليت به همه مردم ازاده
تابناك اطلاع رسانى بسيار كامل و حرفه اى دارى بهت افتخار مى كنيم
یا کاره زینال بندریه یا ممد جعفر
واقعا جای تاسف و ناراحتی عمیق داره هرچند این اتفاق نتیجه ارتباط مسموم و حمایت مخفیانه و به دور از انسانیت دولت ترکیه با گروه تروریستی داعشه ولی انسانهای بیگناه این وسط کشته میشن. به تمام خانواده کشته شدگان تسلیت میگم و امیدوار روزی هستم که این رفتارهای افراط گرایانه از بین بره.
باید از دستگاهها و تیمهای اطلاعاتی کشورمون ممنون باشیم که علی رغم تمام ناامنی در منطقه کشور ما مشکل چندانی نداره.
کشتن مردم بی گناه به هر شکل محکوم است دولت ترکیه با ضربه زدن به علویهای ترکیه و کردها با دست خودش به مردمش ضرر می زند و منبع اصلی درامدش که توریست بود اکنون متلاشی شده است و با ساختن سریالهای نامناسب تیشه به ریشه مردم خودش و جهان می زند در این دنیا همه چیز پول و بدست اوردن ان به هر قیمتی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
واقعا طرز فکر برخی از ایرانیان تعجب آور هستش!! برادر من کدوم سریال؟ کدوم ضربه؟ مرد حسابی سینما یک صنعت هستش. اگر ما نمی توانیم از سینما پول دربیاریم شاید یک دلیلش کوته فکرهایی هستند مثل شما که فکر میکنند هر چیزی که تو فیلم ها نشون میده نشان از واقعیت و زندگی واقعی اون آدمها یا جامعه شون هست.... وا مصیبتا !!! ایرانی ها چرا اینجوری شدن؟ به شدت حسود و بدخواه
اميد وارم هموطنان عزيز ما -كرد، لر ، فارس، ترك، عرب هاي ساساني، تركمن و بلوچ - مثل هميشه با احترام به همديگر و پذيرش راي و نظر يكديگر و احترام به اين فرموده استاد سخن سعدي -كه بهشت از بهرش- بني آدم اعضاي يك ديگرند / كه در آفرينش ز يك پيكرند نگاهبان اين سرزمين باشند تا به اميد يزدان سرزمين خورشيد (ايران زمين) را از ناپاكي ها و دروغ به دور نگه بداريم!
به اميد خدا، آمين!
هفته پيش سه شنبه بيست و يك جون ساعت نه شب من فرودگاه اتاتورك بودم دقيقا از گيت جي كه معمولا پرواز ايران اير و ماهان از اونجا چك اين ميشه :/ خدا رحم كرده
من بیشتر یاد اون دورانی افتادم که عملیات انتحاری فقط در فلسطین اشغالی بود که فلسطینی ها علیه اسرائیل استفاده می کردند و اسرائیلی ها را کلافه کرده بود . ببین چطور با قدرت مارمولک بازی شون این سلاح مسلمانان رو علیه خودشون دارن استفاده می کنن و تو اسرائیل دیگه خبری از این چیزا نیست .
سلام به دوستان اميدوارم دست انتقام خونهاي به ناحق ريخته مردم سوريه دامن اردرغان وخانواده اش را بگيرد ولي متاسفانه مردم بي گناه قرباني شدن به نظر من اين يك بازي سياسي كثيف اردوغان براي سرپوش گذاشتن به حمايت ازداعش است مثل اون وقتي كه امريكا به برجهاي دوغلو نيويورك حمله كرد
یک جنگ تمام عیار به سبک و سیاق هزاره سوم در حال انجام است.
جنگ صددرصد نامردانه
سلام همو طنان گرامی:من در شهر ساکاریا اداپازاری ترکیه رندگی میکنم.تا الان که رسانه ها انیطور نشون میده که این حمله تروریستی به دست داعش انجام شده دونفرشون مردن یک نفر از اونا دسنگیر به دست پلیس شده و خبری از مجروع شدن ایرانیا تا این ساعت به دست نرسیده.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
رسانه‌های ترکیه هستن، چه انتظاری ازشون داری؟
علاقمندان وطنی به تورررکیه کمی عاقلانه تر فکر کنند ..اردو باد کاشت اینم طوفانش که درو کرد ...ناراحتی شما واسه چیه؟؟
درود بر سپاه قدس و سردار سلیمانی
امیدوارم با این اتفاق دوستان درس بگیرند و دیگه به ترکیه نرن و هزینشو خرج فقرا کنند
(همون توصیه هایی که برای سفر حج میکردن)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
امیدوار باش
یک اتفاق عادی در سیستمی به نام " نظم نوین جهانی "
کسی که باد می کارد طوفان درو می کند.
من موندم..توي پاساژهاي تركيه يك سوزن فلزي هم نميشه وارد كرد واي به حال فرودگاه...چطور ميشه يكي با كلاشينكف وارد فرودگاه بشه كسي هم كارشون نداره
خود کرده را تدبیر نیست.
شایداین نقشه ازپیش تعیین شده اردوغان بوده که باهمکاری داعش این حادثه راایجادکنن تاذهن جهانیان پاک بشه ازاینکه همه میگویند ترکیه و قطروعربستان حامی داعش بوده و
برای آنها پول وسلاح میفرستن تاسوریه راازبین ببرند .
دیشب یکی از دوستان از استامبول پرواز داشت برای ویزای کانادا وپذیرش دانشگاه رفته بود خیلی نگران بودیم تاخبر داد از فرودگاه برشون گردوندن هتل وحالش خوبه.با خودم گفتم خدا لعنت کنه تروریست را .چه قدر استرس به مردم وارد میشه .متاسفم از کشته شدن مردم بیگناه درین فرودگاه...
این ها همه بازیه اردوغان ، سعودی ها ، قطر و اسراییل و داعش و جبهه النصره همشون هم پیاله اند
هرجا اسراییل و آمریکا پا می گذارند کشت و کشتار و تهدید و وحشت بوجود می اید و به اسم اسلام و مسلمانان تمام میشه ......... آیا وقت آن نرسیده مسلمانان بیوار شوند و پشت این رفتارها را ببینند
سلام ما تو پاساژ بغل فرودگاه بودیم واقعا افتضاه بود همین جوری پلیسی بود که رد می شد تمام خیابون ها بسته بود
بد بختی ما این بود که امشب پرواز داریم و خدا کنه که کنسل نشه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
افتضاح!!!!
این نوع جنایات در همه جا محکوم است. خدا به بازماندگان صبر و به زمینه سازان درس عبرتی بدهد. خدایا هزاران بار شکرت به خاطر امنیت و اتحادی که داریم
حتی کشته شدن یک حیوان بی گناه هم دل آدم و میلرزونه و باعث ناراحتی میشه اونوقت من نمیدونم اون هایی که این جنایت و میذارن به پای تلافی و این حرفای واقعا مذخرفشون دلشون از چی پرشده از سنگ؟؟؟؟؟ روحشون از چی ساخته شده از یخ؟پس مواظب باشن سنگای توی دلشون قبلشون و پاره نکنه و روح یخیشون هم آب نشه
الهی آمین
عامل اصلی و مسبب اوضاع ترکیه و قربانی شدن مردم بی تقصیر در این کشور ، سیاست های غلط دولت این کشوره که کورکورانه از دستورات دولت آل سعود و اسرائبل اطاعت کرده و می کنند قطعا آه مردم مظلوم سوریه و عراق گریبانگیر حکام ترکیه خواهد شد حاکمان ترکیه کی میخوان بیداربشن و توبه کنند نمیدونم !!!!!!!!
خدارحمتشون کنه
اون قدیما اینجوری میشد مسافرت کرد. با قطار درجه یک رفت تا دریاچه وان ترکیه. بعد با کشتی رفت تا تاتوان و از اونجا هم باز با قطار درجه یک رفت تا دمشق. گشت وگذاری توریستی نه تروریستی. اون قدیما خیلی هم قدیم نبود، همین پنج شش سال پیش.
حالا آمریکا از کجا خبر داشته که قبلش به مردمش اخزار داده بوده!! بیچاره مردمی که به خاطر این بازی های سیاسی کشته میشن .لعنت به باعث و بانیش
از مجموع کامنتها فهمیدم کار داعش پ ک ک عربستان آمریکا اسراییل روسیه غربیها قطر و....است ممنون همه کارشناسان عزیز باز هم از این اطلاعات دقیق بهمون بدید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی