بازدید 3257

برگزاری 8 جشنواره دوستی با آب در شهرهای استان مركزی

کد خبر: ۶۰۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 28 June 2016
به منظور نهادينه كردن  مصرف بهينه آب در بين قشر كودك ، طي 2 ماهه نخست سالجاري 8 جشنواره دوستي با آب در شهرهاي استان مركزي همراه با اجراي نمايش ماجراهاي "شادان و پدربزرگ" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي ، طراوتي مدير روابط عمومي شركت با اعلام خبر فوق افزود: روابط عمومي شركت آبفا مركزي طي ماه هاي فرورديتن و ارديبهشت سال 95 با برگزاري 8 جشنواره " دوستي با آب " در شهرهاي اراك،محلات، آشتيان،كميجان، فرمهين، كارچان،ساروق و مهاجران 2هزار 540 دانش آموز مقطع ابتدايي را با لزوم صرفه جويي و روش هاي مصرف بهينه آب آشنا نمودند.

وي به برگزاري مسابقه واجراي نمايش طنز "ماجراهاي شادان و پدربزرگ" با محوريت صرفه جويي در مصرف آب وهمچنين توزيع بروشور و كالاهاي تبليغي از جمله برنامه هاي اجرا شده در اين جشنواره ها  اشاره كرد و افزود: براي اثرگذاري و ماندگاري بيشتر مطالب در ذهن كودكان  روشهاي مصرف بهينه آب در قالب نمايش طنز اجرا و بازي و مسابقه ويژه اي در اين راستا طراحي و برگزار شد.

مدير دفتر روابط عمومي شركت آبفا مركزي در ادامه افزود:همچنين طي اين مدت كارشناسان روابط عمومي آبفا با حضور در 5 مدرسه ابتدايي و مهد كودك شهر اراك و آموزش  810 دانش آموز و نونهال نسبت به فرهنگ سازي مصرف بهينه آب در بين قشر نونهال و كودك اقدام نمودند.

    وي ضمن قدرداني از همكاري هاي بي دريغ مجموعه اداره كل آموزش و پرورش استان در فرهنگسازي مصرف بهينه آب در مدارس تصريح كرد: پس از بازگشايي مدارس در سال تحصيلي جديد ، از مهرماه  95 ، فرهنگ سازي مصرف بهينه آب در مدارس استان از سرگرفته مي شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر