بازدید 23922

هلاکت یکی از سرکردگان ضد انقلاب در کردستان

فرمانده نیروی زمینی سپاه از هلاکت یکی از فرماندهان گروهک ضد انقلاب در درگیری‌های روز گذشته کردستان خبر داد. سردار پاکپور، ضمن تأیید هلاکت یازده تن در کردستان خبر داد که در جریان این عملیات، «کاوه جوانمرد» هم به هلاکت رسیده است.
کد خبر: ۶۰۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 28 June 2016
پس از انتشار چند خبر در خصوص درگیری در مرزهای شمال غربی کشور، سردار پاکپور از انهدام کامل یک تیم ۱۱ نفره که قصد عملیات خرابکاری داشتند، خبر داد. به گفته فرمانده نیروی زمینی سپاه در جریان درگیری‌های سه روزه در کردستان ایران، سرانجام ۱۱ تن از جمله یک فرمانده ارشد گروهک ضد انقلاب به هلاکت رسیدند.

به گزارش «تابناک»، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به انهدام گروهک ۱۱ نفره اشرار مسلح وابسته به ضدانقلاب طی عملیات سپاه در کردستان گفت: عملیات تعقیب و درگیری با این اشرار مسلح از سه روز پیش در منطقه سروآباد آغاز شد و تا ظهر دیروز ادامه داشت.

هلاکت یکی از سرکردگان ضد انقلاب در کردستان

وی افزود: در این عملیات همه یازده نفر این گروهک به هلاکت رسیدند و سلاح، مهمات و اسناد و مدارکی نیز از این گروهک به دست نیروهای ما افتاد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین اعلام کرد: در این درگیری، «کاوه جوانمرد» از فرماندهان این گروهک ضدانقلاب توسط رزمندگان سپاه به هلاکت رسید.

سردار پاکپور در پایان سخنانش تأکید کرد: رزمندگان سپاه ضمن اشراف کامل بر کلیه تحرکات تروریست‌های متجاوز پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه‌ای به شرارت‌های آن‌ها خواهند داد.

گفتنی است، این عملیات در ادامه درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) با گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه مرزی سروآباد و منطقه عمومی مهاباد صورت گرفته که طی آن پنج تن از تروریست‌ها از جمله «آرش منبری» و «شورش منبری» از فرماندهان اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیده بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر