بازدید 42917

کنایه سنگین رئیس قوه قضائیه به هاشمی یا ناطق؟/ردپای یک مقام دولتی در انتخاب رئیس بانک/نوباوه هم از ترور بیولوژیکش پرده برداشت/علت جدا شدن روحانیون از مردم

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «ورود فراکسیون امید به موضوع فیش‌های حقوقی»،«خاطره ابطحی از بازجویی، به بهانه فیش‌های حقوقی»،«برخی با نفوذ در بدنه دولت به فکر زمین زدن آن هستند »،«رونمایی از پاداش 600 میلیونی در دولت قبل و تکذیب آن»،«چند مدیر نفتی حقوق بالای 50 میلیون می گیرند؟»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۰۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 28 June 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

درخواست روحانی از قوه قضائیه

در آخرین روز از هفته قوه قضاییه امروز همایش سراسری دستگاه قضایی کشور با حضور سران قوا و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری آغاز به کار کرد.رئیس جمهور در این مراسم گفت، رئیس جمهور گفت: مردم می‌خواهند بدانند قوه قضاییه چگونه با کسانی که خودسر و بر خلاف قانون و امنیت ملی کشور به سفارتی حمله کردند، برخورد می‌کند.

کنایه سنگین رئیس قوه قضائیه به هاشمی یا ناطق؟

آیت الله آملی لاریجانی در سخنان خود در همایش سراسری قوه قضائیه با بیان اینکه برخلاف برخی ادعاها، ما از نقد سازنده ناراحت نمی‌شویم، گفت: اما آلودن نقدها به چیزهای دیگر، بحث جداگانه‌ای است.وی افزود: نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، بحث کمبود بودجه و نیروی انسانی در دستگاه قضایی است و یکی از مهمترین علل اطاله دادرسی، کمبود نیروی انسانی است. وی تأکید کرد: کسانی که از مواهب انقلاب به اندازه کافی بهره‌مند شده‌اند، امروز نقش اپوزیسیون را پیدا کرده‌اند و تمام نقش و پیشرفت‌های انقلاب را نادیده می‌گیرند. رئیس دستگاه قضا گفت: برخی از اینها خودشان اشرافی‌گری راه انداختند، به خودشان، آقازاده‌هایشان و افرادی که با آنها در ارتباطند نگاه کنند می‌بینند که اینگونه بوده است.

ردپای یک مقام دولتی در انتخاب رئیس بانک

ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه همایش سراسری قوه قضائیه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص فیش‌های حقوقی گفت: مدیرعامل کنونی بانک رفاه پیش از انتصاب به واسطه مسئولیتش در بانک ملی در دادسرا پرونده سنگینی برایش تشکیل شده بود. وی افزود: همان زمان یکی از نزدیکان رییس جمهور اصرار کرد که ایشان بیاید و رئیس بانک رفاه شود، حتی من مخالفت کردم و گفتم که او پرونده سنگینی دارد اما متأسفانه با اصرار و لابی یک مسئول، این فرد رئیس بانک رفاه شد.فارس این خبر را منتشر کرد.

دعوت سفیر ژاپن از سیدحسن خمینی

سفیر ژاپن در تهران در دیدار با سید حسن خمینی ضمن گفتگو درباره روابط دو کشور، از طرف دولت توکیو از او برای انجام سفر به ژاپن دعوت کرد.

 حذف یارانه ۱۰ میلیون نفر تا پایان امسال

یک مقام مسئول در گفت‌وگو یی که درباره موضوع حذف خانوار جدید از لیست دریافت یارانه نقدی، پرسید اظهار داشت: امکان حذف 24 میلیون نفر به صورت سیستمی و براساس تصویب دهک‌ها وجود دارد، اما برای کاهش درصد خطای این موضوع، پیشنهاد حذف 10 میلیون نفر را داریم.وی درباره تعیین تکلیف حذف خانوار جدید از تیرماه نیز گفت: لیست حذفیات جدید آماده شده و به احتمال زیاد از تیرماه یکسری دیگر از افراد غیرنیازمند و ثروتمند جامعه حذف خواهند شد.این مقام مسئول وزارت رفاه همچنین با بیان اینکه امکان حذف 10 میلیون نفر از یارانه‌بگیران تا پایان سال با درصد خطای بسیار پایین‌تر وجود دارد، گفت: در این باره منتظر دستور هیأت دولت هستیم تا نظر نهایی را در این باره اعلام کنند.وی همچنین در پاسخ به این سؤال که چرا یارانه افراد خانوار جدید به دلیل حذف خانوار قبلی‌شان از لیست یارانه، برقرار نمی‌شود، گفت: اختلاف نظری در این باره با سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها وجود دارد و فعلاً این دسترسی داده نشده تا خانوار جدیدی که پیش از این خانوار اصلی‌شان از لیست یارانه حذف شده‌اند، مورد ارزیابی قرار گیرند.فارس این خبر را منتشر کرده است.

چند مدیر نفتی حقوق بالای 50 میلیون می گیرند؟

قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور چندی پیش اعلام کرده است معاونت تولیدی، معاونت امور اقتصادی و معاونت فرهنگی سازمان بازرسی گزارش‌های خود را در رابطه با حقوق‌های مدیران دستگاه‌های مربوطه آماده کرده‌اند، البته این گزارش‌ها بیشتر خود اظهاری است و در حال راستی‌آزمایی آنها هستیم.به گفته رئیس سازمان بازرسی کل کشور گزارش‌های مربوط به حقوق‌های مدیران دستگاه‌های دولتی، بخش زیادی از مدیران سازمان‌ها و نهادها را شامل می‌شود که در آن اسامی افراد با ذکر مشخصات و میزان حقوق دریافتی مشخص شده است.وی اضافه کرده است یکی دیگر از معاونت‌های سازمان بازرسی نیز مکاتبات خود را درباره این مسئله انجام داده، اما با توجه به مسائل امنیتی لازم است با دقت بیشتری کار دنبال شود.به گزارش خبرنگار فارس، همانطور که در صحبت های رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز آمده است، این فهرست به صورت خود اظهاری است که فقط ارکان مدیریتی شاغل در بخش های دولتی را شامل می‌شود و باید راستی آزمایی شود.براین اساس ظاهرا 50 نفر راس این فهرست در صنعت نفت مشغول به فعالیت هستند که میانگین حقوق این افراد بیش از 50 میلیون تومان در ماه است.

۲۶تا ۳۲سال بیشترین رده سنی زندانیان

وزیر دادگستری گفت: در حال حاضر موجودی زندانیان ۲۲۸ هزار نفر است که ۹۷ درصد آنها مرد و ۳ درصد زن هستند و بیشترین رده سنی زندانیان بین ۲۶ تا ۳۲ سال است.حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در همایش هفته قوه قضائیه با اشاره به آمار عملکرد دستگاه قضا گفت: ۱۲ هزار و ۶۳۶ کارآموز قضایی و ۴۶ هزار نیروی شاغل در شوراهای حل اختلاف مشغول به کار هستند.وی به وضعیت پرونده های ورودی قوه قضاییه اشاره و تصریح کرد: تعداد پرونده های وارده به قوه بیش از ۶ میلیون است. علاوه بر این بیش از ۳ میلیون و ۳۱۱ نیز تعداد پرونده شوراهای حل اختلاف است.پورمحمدی در خصوص آمار زندانیان در کشور گفت: در راستای اجرای مواد ۶۴ تا ۸۸ قانون آئین دادرسی کیفری در سال گذشته جمعیت ورودی به زندان‌ها به ۴۷۸ هزار نفر رسید که ۷۰ هزار نفر کمتر از سال ۹۳ است.مهر این خبر را منتشر کرده است.

ادعا علیه جهانگیری توسط رسایی

حمید رسایی نماینده سابق مجلس در گفت و گویی؛ پیرامون پرداخت حقوق و پاداش‌های کلان به برخی از مسئولان اظهار داشت: معاون اول رئیس جمهور ادعا می‌کند که این پاداش‌ها و حقوق‌ها در دولت قبل بوده است و پاسخ بنده این بوده که پاداش‌های دولت قبل باعث نمی‌شود که حقوقی‌های نجومی در حال حاضر تبرئه شود.وی در ادامه افزود: اسناد اولین پاداش‌های کلان در دولت اصلاحات زمانی که خود جهانگیری در کابینه حضور داشت همراه با فیلم‌ش که موجود است و علوی وزیر اطلاعات بابت این پرداخت‌ها اعتراض می‌کند.رسایی در ادامه اظهار داشت: در دولت قبل پس از هشت سال فعالیت، رئیس جمهور بر اساس اختیاراتی که داشته به برخی از وزرای کابینه مدال افتخار داده است که بخشی از آنها قابل دفاع است و بخشی دیگر قابل نقض است و همچنین بخشی از این جوایز را به خانواده شهدا، چهره‌های عملی، فرهنگی و هنری اهدا کرده اند.باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرده است.

واکنش رئیس مجلس به تغییر معاون وزیر خارجه

علی لاریجانی در حاشیه دیدار با جمعی از فعالان آزادی قدس شریف در محل مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا تغییرات صورت گرفته در معاونت عربی و آفریقای وزارت خارجه به معنای تغییر در سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی است یا خیر؟ تصریح کرد: سیاست خارجی جمهوری اسلامی برگرفته از متن قانون اساسی است.وی تاکید کرد: با تغییر دولت ها و چند معاونت، تغییری در سیاست استراتژیک جمهوری اسلامی در منطقه ایجاد نمی‌شود. مهر این خبر را منتشر کرده است.


رونمایی از پاداش 600 میلیونی در دولت قبل و تکذیب آن
روزنامه ایران در ادامه پیگیری موضوع فیش‌های حقوق کلان و پاداش‌های نجومی از پاداش 600 میلیون تومانی هیأت مدیره سایپا در دولت قبل خبر داد.این روزنامه در ادامه آورده است؛ نگاهی به صورت‌های مالی شرکت خودروسازی سایپا نشان می‌دهد که طی سال‌های 87 و 88 مدیرعامل به همراه 4 عضو دیگر هیأت مدیره مبلغ 600 میلیون تومان پاداش دریافت کرده‌اند که با احتساب نرخ تورم به مقدار کنونی معادل یک میلیارد و 600 میلیون تومان برآورد می‌شود. صورت مالی سایپا نشان می‌دهد که در سال 87 اعضای هیأت مدیره مبلغ 300 میلیون تومان و در سال 88 هم به همین منوال مبلغ 300 میلیون تومان دیگر برای خود پاداش در نظر گرفته اند! انتصاب عنوان مدیر عامل سایپا در حالی انجام شد که وی سابقه مدیریت در مجموعه‌های صنعتی را نداشت و با نظر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری وقت در این سمت منصوب شد.
 از سوی دیگر و در واکنش به این خبر اعضای هیات مدیره سابق سایپا در واکنش به خبر روزنامه ایران درباره پاداش ۶۰۰ میلیونی اعضای هیات مدیره سابق سایپا در نامه ای خطاب به مدیر مسئول این روزنامه با شفاف سازی نسبت به حقوق و پاداش‌ پرداختی به اعضای هیات مدیره، اعلام کردند: «پرداخت پاداش ۶۰۰ میلیونی به اعضای هیات مدیره سایپا در سال‌های ۸۷ و۸۸ قویا تکذیب می‌شود». متن این نامه بدین شرح است:
«مدیر مسئول محترم روزنامه ایران
باسلام؛
پیرو درج مطلب پاداش ۶۰۰میلیون اعضای هیئت مدیره سایپا در سال ۸۷ و۸۸لطفا طبق قانون مطبوعات نسبت به در درج تکذیبیه ذیل اقدام فرمائید.
خبر فوق وپرداخت پاداش ۶۰۰میلیونی به اعضای هیات مدیره سایپا در سالهای ۸۷ و۸۸ قویا تکذیب می شود .لازم به ذکر است که  عدد ذکر شده (۳۰۰ میلیون) در صورت مالی سایپا مصوب مجمع عمومی شرکت سایپا ،عددی است که به سهامداران حقوقی(سازمان گسترش،شستا،گروه بهمن) پرداخت می شود و سهامداران حقوقی طبق سیاستهای  ابلاغی از آن مبلغ ،مبلغی را به اعضای حقیقی اختصاص می دهد که طبق ابلاغ وقت سازمان گسترش به شرکتهای زیر مجموعه حداکثر پاداش مصوب برای اعضای غیرموظف۱۰ و موظف۲۰ ومدیرعامل ۳۰ میلیون تومان در سال بوده است که کمتر از ۵درصد عدد ذکر شده آن رسانه می باشد. خبرگزاری مهر این خبر را منتشر کرد.

 
برخی با نفوذ در بدنه دولت به فکر زمین زدن آن هستند 
 محمد غرضی کاندیدای ریاست جمهوری سال 92 در گفت و گویی در خصوص چرایی تخریب های اخیر بر علیه دولت، گفت: شما دولت را در مجموعه رییس جمهور و دولت تصور می کنید و من دولت را در مجموعه بدنه تحلیل می کنم. بدنه دولت معمولا سیاست های دولت ها را اجرا نمی کند. لذا گرفتاری های زیادی برای مردم بوجود می آید .کاندیدای ریاست جمهوری سال 92 اظهارداشت: تبعیض حقوقی، پایگاه سیستم اداری دولت است و حقوق های نجومی متعلق به این دولت نمی شود. زمانیکه یک عده ای شکست خوردند منتظر این هستند که فرصتی پیدا کنند و برخی از طریق نفوذ در بدنه دولت به فکر زمین زدن دولت هستند. اعتمادآنلاین این خبر را منتشر کرد. 
 
شکایت رسمی پرسپولیس از رضاییان
پندار خمارلو  مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از شکایت رسمی این باشگاه از رامین رضاییان خبر داد. امروز شاهد یک اقدام غیرقانونی از سوی سازمان لیگ بودیم آنها بدون هماهنگی با ما قرارداد رامین رضاییان را فسخ کردند تا نشان دهند با باشگاه پرسپولیس خصومت دارند.  آنها مدعی هستند که با استناد به یک بند در قرارداد رضاییان چنین کاری را انجام دادند اما ما همین جا اعلام می کنیم که بند قابل اجرا نیست زیرا رضاییان صددرصد پول خود را از باشگاه پرسپولیس گرفته است. این خبر در کانال مثلث آنلاین منتشر شد.
 
محافظ داشتن روحانیون ما را از مردم جدا کرده است
حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی ویژه‌ رهبری گفت:  شهید بهشتی به دنبال ایجاد پیوند بین اسلام و مسلمانان و پر کردن حلقه‌ی مفقوده بین آن‌ دو بود. تحجرگرایی هیچ ارتباطی به دین و اسلام ندارد و دین‌داری بدون شناخت از دین آن قدر در جامعه‌ی اسلامی از دوران پیامبر و بعد از آن تقویت و جایگاه پیدا کرده است که امروز شاید نتوان با آن مبارزه کرد. مرحوم بهشتی به این دغدغه رسیده بودند که اسلام یک حرف می‌زند و مسلمانان کار دیگری می‌کنند و به همین دلیل بود که فعالیت‌های خود را به سمتی می‌برد که بتواند فاصله‌ی میان اسلام و مسلمانان را کاهش دهد. شأن درست کردن‌ها ما را از مردم جدا کرده است این که برای روحانیت شأن درست کرده‌ایم که اگر یک روحانی در سلام کردن پیش‌قدم شود شأن او نیست و یا اگر به احترام یک مکلا از جایش بلند شود از شأن او خارج است حرف‌های نادرستی است و پیغمبر اسلام هم اگر می‌خواست برای خود شأن خاصی درست کند هرگز در کارش موفق نمی‌شد. این شأن و شئونات را امثال ما درست کرده‌ایم درحالی که رسول خدا در کوچه‌ها می‌ایستاد و به سخنان مردم پاسخ می‌داد. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

۱۳ تیر از فراکسیون اعتدال رونمایی می شود
مهرداد بائوج لاهوتی ، نماینده مردم لنگرود در پارلمان دهم از تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس شورای اسلامی خبر داد.  او گفت:  این فراکسیون با 100 عضو تشکیل می‌شود. اساسنامه این فراکسیون تدوین شده است، یکشنبه (13 تیر) پس از نشست علنی مجلس، جلسه این فراکسیون تشکیل و از اساسنامه فراکسیون  رونمایی می‌شود. اعضای هیئت رئیسه از طریق مجمع عمومی این فراکسیون انتخاب می‌شوند. تسنیم این خبر را منتشر کرد.
 
خاطره ابطحی از بازجویی، به بهانه فیش‌های حقوقی
محمدعلی ابطحی در فیسبوک خود نوشته است: در سال ٨٨، در همانجا كه مي‌دانيد، رو به ديوار نشسته بودم. از پشت كاغذ به دستم دادند. نوشته بود: تمام اموال خود و همسر و دخترها و همسرشان را بنويسيد. نيم ساعتي طول كشيد تا ورقه را برگرداندم پشت سر. بازجو خواند. صداي پچ پچ مي‌آمد. از پشت صداي بازجو آمد كه باور نمي‌كرد. دوباره كاغذ را از پشت سر به من داد. نوشته بود بنويس هرچيزي غير اين ليست  پيدا شد مال حكومت باشد. اين‌بار سريع جواب نوشتم قبول دارم. آقاي بازجو البته با لحني مؤدبانه گفت اين نوشته رسمي است. واقعا بقيه اموال را اگر ننوشته باشي از ملكیتت بيرون مي‌آيد. گفتم فهميدم. اين‌بار با صدايي كه من هم شنيدم، گفت قيمت و مخارج اسب‌هاي آقاي فلاني، كه او اسم آورد و من اسمش را نمي‌گويم، از اموال تو بيشتر است. هنوز شيريني آن حرف در وجودم هست. حتما آن بازجويي‌ها و صدايش در بخش مربوطه سپاه حفظ شده است. فكر كردم به جاي چالش اين روزهاي فيش حقوق، اين ماجرا را نقل كنم. دوران اصلاحات، دوران تميز مالي بود. واقعا مهمترين دليلش حساسيت‌هاي غير قابل اغماض رئيس دولتش بود.
 
از تریبون های مذهبی سوءاستفاده سیاسی می شود
 عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: اگر یک چهره روحانی در سخنرانی‌های مذهبی خود، حرف‌های جهت‌دار و کنایه‌های سیاسی زد باید از سوی مردم و متوالیان آن مراسم، مورد تذکر قرار گیرد. حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، در رابطه با استفاده سیاسی از تریبون‌های مذهبی در ماه رمضان و لیالی قدر، گفت: برگزاری مراسم های مذهبی در چنین شب هایی از جمله شب احیا، چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی امری عادی و مطابق با عرف است؛ اکثر سخنرانان هم با توجه به اینکه افرادی آشنا و مطلع هستند به خوبی می دانند که چه مسائلی باید و چه موضوعاتی نباید از تریبون های مذهبی مطرح شود. جماران این خبر را منتشر کرد.

آمار عجیب از واردات قیچی

طبق آمار گمرک در 2 ماه منتهی به اردیبهشت سال 95 حدود 242 تن قیچی وارد کشور شده است.گفتنی است که این تعداد به ارزش دلاری 537,536 و ارزش ریالی 16,285,991,399 وارد کشور شده است.

تبلیغ دولتی‌ها برای ریاست لاریجانی
منتجب نیا عضو حزب اعتماد ملی گفت: علی‌رغم اینکه آقای روحانی اعلام کرده بود دولت بی‌طرف است و نظر نمی‌دهد و آقای انصاری هم همین‌طور ولی ما مطلع شویم تعدادی از وزرا راه افتاده بودند و به نفع لاریجانی تبلیغ می‌کردند و از منتخبان می‌خواستند به لاریجانی رأی دهند.این مطلب در سایت نماینده منتشر شده است.

نوباوه: ترور بیولوژیک شده‌ام
بیژن نوباوه، نماینده سابق مردم تهران در مجلس، گفت: بیوتروریسم یک بحث جدی است. تا حالا چندین مورد اتفاق افتاده. درباره خود من هم صادق بوده. ابتدای تشخیص بیماری من گفتند سم‌های آمریکایی وارد بدنم شده. سمی که از جنگ دوم جهانی باقی مانده بود و آمریکایی‌ها هنوز از آن استفاده می‌کنند. این یک واقعیت است.وی افزود: کار آمریکایی‌ها همین است. افرادی را که نمی‌توانند با خود همراه کنند، یا آنها را بخرند، ترور می‌کنند. چندین مورد را درباره افراد خودمان سراغ داریم. در اینکه دشمن ما قدار و بی‌رحم است شکی نیست.نوباوه در پایان گفت: یاسر عرفات را چطور کشتند؟ من 5 سال در آمریکا بودم. آقای طالب‌زاده هم آمزیکا بوده و آنجا درس خوانده. روحانیتی داشتیم که از آمریکا به تهران برگشته و در کمتر از دو ماه با مرگ مشکوکی فوت کرده. ما باید به هوش باشیم. این مطلب در خبرگزاری دانشجو منتشر شده است.

دولت از نهادهای زیر نظر رهبری مالیات می گیرد
مرتضی بانک به ایلنا می گوید: موضوع پرداخت مالیات نهادهای مختلف و از جمله آستان قدس هم اکنون جزء برنامه‌هاست و مشکلی هم برای اخذ مالیات نیست. با توجه به اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم مشکلی قانونی برای اخذ مالیات وجود ندارد.البته پیش از این علی عسگری رییس سازمان امور مالیاتی در گفت وگو با فارس اعلام کرده بود در قانون مالیات‌های مستقیم بعضی از نهادهایی که تحت نظر مقام معظم رهبری فعالیت می کنند از مالیات عملکرد معاف هستند اما دفتر مقام معظم رهبری در خصوص قانون مالیات بر ارزش افزوده حتی شرکت های زیرمجموعه آستان مقدس امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را از قانون مالیات بر ارزش افزوده معاف نکردند و در آنجا هم ما از ایشان کسب نظر کردیم که فرمودند همه نهادهای اقتصادی که زیرنظر آستانین فعالیت می کنند مشمول قانون هستند و باید مالیات بر ارزش افزوده را بپردازند.

ورود فراکسیون امید به موضوع فیش‌های حقوقی
سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به موضوع این فراکسیون در مورد بحران فیش های حقوقی نیز گفت:‌ ما معتقدیم باید بدون رودربایستی با متخلفین قانونی و متخلفین متعارف برخورد شود و مهم این است که دامنه برخورد محدود به دریافت کنندگان نشود و مغالطه ای که در این زمینه صورت می گیرد اصلاح شود.وکیلی با بیان اینکه سیل حملات تاکنون تنها بر دریافت کننده متمرکز بوده، اضافه کرد: نقش اصلی در این زمینه مربوط به تصمیم گیرندگان درباره نحوه پرداخت است که باید با آن‌ها نیز برخورد شود چراکه مجموعه ای از این فرآیندها باعث شده فردی دریافتی فراتر از عرف و قانون داشته باشد بنابراین ما معتقدیم برخورد با متخلفین باید بر اساس میزان نقشی که هرکدام بر عهده دارند انجام شود.این نماینده مجلس یادآور شد:‌دربرخی موارد تصمیم گیرندگان در مجامع عمومی عامل این پرداختی ها بودند، در برخی موارد مجوزهایی صادر شده و باید دید که مقام تجویز کننده چه کسی بوده و در مواردی هم کسانی این تجویزها را تائید کردند پس باید با این سه عامل متناسب با نقششان برخورد شود و دامنه برخورد محدود به دریافت کننده ها نباشد چرا که این ظلم مضاعف است.این مطلب در ایسنا منتشر شده است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۲۷
اخه امريكا بيكاره بياد نوباوه رو ترور كنه !!!؟؟؟
رسايي به جاي اين كه احمدي نژاد تخطئه كند خانواده شهدا را آلوده به حقوق نجومي ميكند
رسايي حق ندارد پاي خانواده شهداء را به اين ..... كاري ها بيالايند برحذر باشيد از اين كارهاي زشت بس است ديگر دست برداريد از سر مردم خير نياز نداريم شر مرسانيد
محافظ داشتن روحانیون و مسئولان رده بالای کشور خود خواسته نبود. اگر فرقه رجویه ترورهای کور انجام نمی دادند کار به اینجا ها نمی کشید. در ابتدای انقلاب هیچیک از مسئولین محافظ نداشتند و بهترین خوردو که سوار می شدند پیکان بود. از مردم و بین مردم بودند و اگر در این باب جدایی حاصل شده نتیجه کشت و کشتار کور رجویه بود که این هم ضربه دیگری از طرف آنها به کشور بشمار می آید.
دیگه هر کی مریض میشه میگه ترور بیولوژیک شدم!
امیدوارم هرچه زودتر تکلیف این فیشها معلوم بشه
همین حرف های آقای ناطق رو خیلی های دیگه هم زدن که روحانیون تراز اول رو ترور کردن.
اقاى نو باوه موضوعى بهتر براى مظلوم نمايى و تبليغ براى خود نيافته اند ؟ بهتر بود براى داغ كردن بيشتر مبحث ، ادعا مى كردند كه شبانه روز جاسوسان دشمن ايشان را تعقيب مى كنند و قصد جانشان را دارند !!!!! باور كنىد چنين ادعاهايى دىگر رنگ و رو ندارد و به جزء عده اى ساده دل ، ديگران باور نمى كنند و ان را فقط وسيله اى براى منفعت طلبى و موضوعى نان و ابدار ، تلقى مى كنند
خودبزرگ بینی رو بعضی ها بدجور دارند. آخه آمریکایی ها چه نیازی به یک خبرنگار دارند که بیان او رو ترور بیولوژیک بکنند؟؟؟
ردپای یک مقام دولتی در انتخاب رئیس بانک!!!!!!!!!!!!!!

بهتر نيست اول آن مقام معرفي كننده را به دادگاه بكشيد تا ديگران نيز عبرت كنند؟
اگرامریکابداست چرااکثرمسولان ماوفرزندانشان درامریکادرس می خوانندوزندگی می کنند.امریکافقط برای مردم عادی بداست
بهترین راه چاره این است که اکثریتی از دهه 30 تا 40 ها بیایند و خود جوش استعفا دهند و بروند بنشینند کتاب بنویسند و هرکدام به تخصصی که دارند دائره المعارف مربوط به تحصص های خود در امورات مملکتی !! و را ه را باز کنند برای دهه 50 به بعد که حالا 40 ساله ببالا هستند و جوان و روبراه و حتی فرزندان این عزیزان و بچسبند به گره گشائیهای بیشمار مملکت !!
این حرف آقای نوباوه توهین به بسیاری از مدیران و کارمندانی است که نماینده نظام جمهوری اسلامی بوده اند و در سازمان ملل در امریکا خدمت کرده اند. یعنی اونا به امریکا وابسته بودند که الان در صحت و سلامتی هستند؟!
تابی دلبندم پس اون ویدو ها که هر شب می گذاشتی چی شد بابا جون
حالا دیگه ترور بیولوژیکی میشن.
بفرمایید امریکا تشریف میبرید که چی بشه
نوباوه: ترور بیولوژیک شده‌ام
آخه بنده خدا تو چه خطری واسه آمریکا داشتی و داری جزء اینه که میگفتی " خبرنگار جمهوری اسلامی ایران نوباوه"
رفتی امریکا حال کردی حالا منت سر مردم میزاری
نوباوه: ترور بیولوژیک شده‌ام
وای طفلکی نجف زاده فردا اون هم ترور بیولوژیک می شود. زودتر برش گردونید. آمریکا جای بدی است. چرا همه خبرنگارهای صدا و سیما مشتاقند بروند آنجا ؟؟؟؟؟
خوب دغدغه ای دارند آقای ناطق.اگر به یک نفر سلام کنند دون شان است یا اگر برای یک مکلا(کلاه دار در مقابل عمامه دار)بلندشوند دون شان است واینها.ما بیچاره میگیم اون چند ملیارد یورو که گم شد کجارفت!؟هنوزم حل نشده!
يا قران. از فردا هر اصولگرا و دلواپسي مثل بقيه مريض بشه ترور بيولوژيك شده
بنده خدا دچار توهم شده استً
خواهشمندم یارانه ها را هر چه زودتر قطع کنید تا مشکلات حقوق مدیران حل شود و خدای ناکرده این عزیزان شرمنده خانواده شان نشوند
خوب نرین آمریکا
نرید آمریکا مگه زوره
نوباوه هم مثل اینکه به توهم احمدی نژادی مبتلاشده. این آقا فقط یک گزارشگر خبر بود و کسی نبوده که بخواهند او را ترور بیولوژیکی کنند.
آقای باوه تا گفته می شد در جنگ شیمیایی شده اند حال مد شده که بگن ترور بیولوژیک شده اند این هم یه ژست جدیده
(افرادی را که نمی‌توانند با خود همراه کنند، یا آنها را بخرند، ترور می‌کنند. ) یعنی هر کی که زنده از آمریکا برگرده از خودشونه ؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی