بازدید 3312

فیروزآبادی: سرکوبی انتفاضه جدید میسر نیست

کد خبر: ۶۰۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 28 June 2016
ریس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سرکوبی انتفاضه جدید میسر نیست هرچند رژیم صهیونیستی برای مرعوب ساختن طرف‌های فلسطینی اعطای برخی امتیازات حاشیه‌ای مانند آزادی تعدادی از اسرا و یا مجوز حضور امنیتی در برخی مناطق را متحمل شوند.

به گزارش ایلنا سرلشکر حسن فیروزآبادی در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس و خیزش ضدصهیونیستی امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان عالم اظهار کرد: حوادث انتفاضه جدید نشان می‌دهد نسل جدیدی پای به عرصه‌ی مقاومت و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی نهاده است. نسلی هوشیار و هوشمند که با تکیه بر الزامات و بایسته‌های مبارزه با اسرائیل غاصب و فرایند آزادی قدس شریف به صحنه آمده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها در تسریع عملیات یهودی‌‌سازی کرانه باختری و شهر قدس اشغالی که با سوء استفاده از حوادث منطقه و درگیر شدن مقاومت امت اسلامی در عراق و سوریه و یمن با جنگ‌های نیابتی و تروریستی پدید آمده است تصریح کرد: تلاش صهیونیست‌ها در یهودی‌سازی بیت‌المقدس هرگز به فرجام مورد نظر نخواهد رسید و آتشی که در کرانه باختری در حال شعله‌ور شدن است رؤیای آنان را خواهد سوزاند.

فیروزآبادی سناریوهای رژیم صهیونیستی و متحدان تل آویو برابر انتفاضه مسجدالاقصی را محکوم به شکست دانست و گفت: سرکوب و خاموشی انتفاضه جدید به دلیل انرژی متراکمی که با آن پیوند خورده و نشانه‌های آن تدریجاً آشکار خواهد شد میسر نیست و نسخه طراحی نسخه‌ای جدید از مذاکرات سازش را با چالش جدی همراه می‌سازند، هرچند آنها برای مرعوب ساختن طرف‌های فلسطینی اعطای برخی امتیازات حاشیه‌ای مانند آزادی تعدادی از اسرا و یا مجوز حضور امنیتی در برخی مناطق را متحمل شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: ملت فلسطین از مرحله ناتوانی و ضعف برابر تشکیلات خود گردان عبور کرده و می خواهد این پیام را به اشغالگران برساند که مسجدالاقصی خط قرمزی است که عبور از آن ناممکن است.

وی با بیان اینکه سیاست «مشت آهنین» صهیونیست‌ها که با تشدید شهرک‌سازی و یهودی‌سازی بیت‌المقدس و تخریب آثار تاریخی اسلامی و خانه‌های مردم در کرانه باختری شدید شده است تصریح کرد: انتفاضه جدید فلسطین هرچند در تداوم انتفاضه اول و دوم است اما از تفاوت‌ها و ویژگی‌های منحصر بفردی بهره می‌برد و مهمترین آن این است که مرکز فرماندهی و کنترلی آن ده‌ها و صدها هسته‌ انقلابی و خود جوش را شامل می‌شود و همین مزیت به چالش رژیم صهیونیستی تبدیل شده است چرا که آنها قادر به سرکوب یا بازداشت رهبران و در نتیجه خاموش کردن آن نیستند.

فیروزآبادی در پایان با اشاره به اهمیت راه پیمایی روز جهانی قدس امسال و دعوت از آحاد امت اسلامی به ویژه ملت شریف و انقلابی آن برای خلق حماسه‌ای جدید در حمایت از انتفاضه ملت فلسطین تأکید کرد: شعله‌ور شدن انتفاضه‌ فراگیر و سراسری در کرانه باختری با حمایت‌های متنوع و متعدد امت اسلامی نیرومندتر و موفق‌تر به پیش خواهد رفت و حضور آحاد ملل و جوامع اسلامی و حق‌طلب و آزادیخواه در راه پیمایی روز قدس می‌تواند حمایت از قدس به ویژه توسط دولت‌های اسلامی را فراتر از محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد فاز جدیدی ساخته و مقاومت را به تنها گزینه موفق برابر سیاست‌های امریکا و اسرائیل غاصب تبدیل سازد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر