بازدید 3271

عزیمت هیات پارلمانی به سوریه

کد خبر: ۶۰۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 28 June 2016
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در خصوص احتمال ارتقای سطح روابط ایران و انگلیس گفت: در صورتی که شاهد تغییر نگرش در طرف مقابل و تغییر عملکرد نباشیم ارتقای روابط اقدام منطقی به نظر نمی رسد؛ معمولا رابطه در سطح سفیر به معنای رابطه خوب بین دو کشور است.

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، در مورد احتمال تغییر روابط ایران و انگلیس در پی خروج این کشور از اتحادیه اروپا و یا ارتقای احتمالی روابط از کاردار به سفیر گفت: اگر شاهد تغییر نگرش در طرف مقابل و تغییر عملکرد نباشیم ارتقای روابط اقدام منطقی به نظر نمی رسد؛ معمولا رابطه در سطح سفیر به معنای رابطه خوب بین دو کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین سفر کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم به سوریه و به معنای اعلام حمایت از مقاومت سوریه است، تصریح کرد: در این سفر در مورد روابط دو جانبه و اعلام حمایت از مقاومت صحبت خواهد شد.با توجه به اینکه مجلس سوریه جدید است و رییس مجلس این کشور نیز تغییر کرده است طبیعتا باید مروری به این مسایل داشته باشیم.
بروجردی با اشاره به اینکه این سفر پس از ماه رمضان انجام خواهد شد، افزود: زمان دقیق سفر به سوریه بعد از هماهنگی با طرف مقابل مشخص می شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد تغییر امیرعبداللهیان"معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه" در هفته گذشته گفت: آقای عبداللهیان از معاونان موفق در وزارت خارجه بود و از نظرکمیسیون امنیت ملی تغییر وی رویداد غیر قابل پیش بینی و غیر مبتنی بر منافع ملی بود اما در هرنهایت تصمیمی بود که اتخاذ شده بود.

وی ابراز امیدواری کرد در سیاست وزارت خارجه که باید نمادی از سیاست نظام در حمایت از مقاومت و مشخصا سوریه به عنوان خط مقدم مقاومت باشیم تغییری ایجاد نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر